En nog maar een keer.... okt nov dec mamas 2003

Hoi meiden,

Ik ben Vanessa en 23 jaar. Al 2,5 jaar getrouwd met mijn lieve man johan.
Samen zijn wij nu de trotse ouders van Jannick 24-10-2003 en Matthias 06-02-2005.
Ik las dat jullie ook kinderen hebben van eind 2003. Gezellig.
Nou groetjes Vanessa
 
hoi hoi,

goh nog een jonge moeder erbij, welkom bij de club....
tjeetje, jij hebt er al weer een kleintje bij, je zult het wel druk hebben, maar blijkbaar
heb je toch nog tijd over om achter de pc te kruipen haha.
Wij mailen al een behoorlijk lange tijd met elkaar, maar anderen zijn altijd welkom hoor!
Mijn dochtertje kim is geboren op 18 dec 2003, en er komen er geen meer bij, wij vinden het mooi zo. Mijn vriend heeft nog een dochtertje uit zijn eerste huwelijk die vaak bij ons is, dus ons gezien is hiermee compleet.

groetjes sandra
 
Hoi hoi,


Het is idd zover!!!

We zijn de trotse ouders geworden van weer een zoontje. Hij heet Kalle!! Hij weegt nu 3420 gram en is een echte schat.

De bevalling is best vlot verlopen! Na 3 min. persen was hij e. Hij wilde echt de wijde wereld verkennen hihihi!!!


Ik zal van de week alle details nog een s vertellen.

Wij zijn nu ook ouders van 2 kids, Akim is geboren op 09-11-2003 en Kallen dan 29 mei 2005.
Heerlijk hoor!!!


Groetjes Vivian
 
Hoi meiden,

HIEPERDEPIEP HOERA !!!!!!!!!!!!!!

Vivian, van harte gefeliciteerd meid. Goh weer zo'n boefje erbij.
Ik ben erg benieuwd naar je verhaal. Fijn dat alles goed is, geniet er maar lekker van, we horen hopelijk snel van je.

Inderdaad leuk weer een nieuwe moeder erbij.
Welkom hoor.
Mijn zoon heet wesley, hij is 27 nov. 2003 geboren.
Wij willen erg graag nog een kindje, dus hopen maar dat dat ons is gegeven.

Hier gaat alles zijn gangetje. Wesley is wel wat moeilijk met slapen momenteel, dit is best wel eens frustrerend, zeker als je zelf aan wat rust toe bent.

Had ik al verteld dat we naar het bureau zijn geweest, ik weet het niet meer. Hij is nu 14 kg. en 90,5 cm lang. Big boy dus.
Verder alles okee hoor ze zeiden dat hij al zo goed kon teuten. Nou ja dat is ook zo. Hij gaat steeds meer kletsen, ik lach me ziek zo af en toe hoor. Hij noemt zijn bed nu beps. en bad is baps. de bank is bam. Beer is bie. Ach ga maar zo door, hij zegt ook veel woorden precies zoals het hoort hoor.

Over drie weken zitten we op mallorca. Oh als je begint met aftellen, dan gaat het wel snel hoor. Het lijkt me heerlijk, maar ook wel weer spannend hoe het deze keer weer zal gaan.

Nou meiden ik spreek jullie wel weer, tot later,

groetjes Cindy
 
Heeee vivian, weer een knul, van harte gefeliciteerd, hadden we toch al gelijk met ons vermoeden.........goh want een wonder toch weer he? ik hoop snel van je bevallingsverhaal te horen, hoe vindt akim het?????

Kim is razendsnel uit 2 paar schoentjes gegroeid. dus morgen nieuwe schoenen kopen! (alsof dat een straf is).

Mijn moeder heeft de uitslag van de pet-scan van haar longen  en die ziet er niet goed uit. Er wordt nu een punctie gedaan (of als dat niet kan meteen operatie), dus tja, tranen weer hier. Op t moment ben ik vrij rustig en nuchter, want ik ben aan t werk, maar ja, wat voor tijd we tegemoed gaan weet ik ook nog niet. We hopen er maar t beste van.

Nou meiden, dat was het even voor nu,

liefs sandra
 
Hoi,

Mag ik ook met jullie mee doen? Ik lees al een tijdje met veel plezier mee, en dacht nu laat ik ook eens wat schrijven.

Ik ben Kirsten, 25 jaar, getrouwd (22 juni a.s. 5 jaar!), en ik heb een pracht dochter van 19 maanden, ze is op 28 oktober 2003 geboren.

We zijn nu bezig of we haar een broertje of zusje kunnen geven, we gaan daar nu de 3e maand voor in, dus nog maar net begonnen.

Meestal schrijf ik op woensdag, donderdag of vrijdag. Op die dagen werk ik namelijk, en ik heb vaak helemaal geen drukke baan, of een diep dal of een hele hoge top (erg hard werken dus af en toe). Dus dan kan ik mooi op mijn werk lezen en schrijven, zoals nu.

Mijn man werkt 4 dagen en heeft op vrijdag zijn papa dag. Echt perfect, de andere 2 dagen gaat Roos naar haar   oma en opa (van papa's kant) en naar oma (van mama's kant, opa werkt nog). Dus ze vermaakt zich prima op die dagen.

Nou, weten jullie ook een beetje wie zich wil toevoegen.

groetjes,
Kirsten
 
GEFELICITEERD VIVIAN!!!!!!
Wat leuk, een broertje voor Akim. Wat vind Akim ervan? En alles goed met jou en de kleine?

Gezellig weer een paar nieuwe mama's erbij.
Ik zal mezelf ook nog even kort voorstellen dan.
Ik ben Sabina, 26 jaar oud en drie jaar getrouwd.
We hebben een dochter Sam van 4 nov 2003.
Ik werk op de babygroep van een kdv en Sam gaat daar twee dagen naar de dreumesgroep.
Op 28 juli krijgen we de sleutel van ons nieuwe huurhuis en daar hebben we heel veel zin in. We zijn nu al druk bezig met kleine dingetjes kopen. Zo heb ik voor papa's verjaardag een naambordje voor het nieuwe huis besteld en hebben we pas al een buitenlamp en badkamerset besteld. Zo leuk om dat soort dingetjes te gaan kopen.

Sam begint ook steeds meer te kletsen. Nog niet echt woordjes, maar wel steeds meer klanken, dus die woordjes die komen wel denk ik.

Zo meteen lekker naar de stad, nog even wat kleertjes voor Sam kopen.
doei doei
 
Terug
Bovenaan