Dank je wel lieve dames!
Ik hoop ook zaterdag een duidelijk plusje te zien ipv van een heeeeel licht plusje...Ik had wel meteen een digitale erachteraan gedaan die negatief was, er stond dus niet zwanger op...Het gekke is ik zeg tegen mijn man dat klopt niet hoor ..
Die droom die ik had daar kwam dit ook in voor, ik deed 2 testen eentje was positief en de andere negatief, zo bizar dit...Mijn zusje is vrij pessimistisch die zegt dan ja an maar die digitale zijn toch gevoelig?? Ik heb dat natuurlijk uitgeplozen op internet en dat blijkt niet helemaal het geval te zijn, daarbij heeft iedereen een andere HCG waarde verdubbeling, dus ik ben traag in het verdubbelen en een ander weer sneller dat geeft ook gemixte resultaten...
Dus al met al ga ik van de positieve testen uit en hou ik hoop!! Mijn rug en bekken doen onwijs zeer, dat is altijd een gevoelig punt gebleven na de zwangerschap van Jill, ik gehad toen al heel vroeg in de zwangerschap bekkeninstabiliteit..Maar het valt wel op dat het nu behoorlijk pijn doet...Of we zaten er dichtbij en dat ik toch ga vloeien maar ik zie dat wel als goede hoop!
We zitten dichtbij !
Meiden hou de moed erin hoor echt en dat komt goed zolang we elkaar steunen!Mocht dit toch niet goed uitpakken voor mij ga ik met opgeheven hoofd verder ;-)
Wat betreft die voorraad zwangerschapstesten, ik heb er standaard liggen...een stuk of 4 hahahah

Liefss