En nu weer 12 dagen wachten...

Oooooooh Annemarie, spannend!!!!! Ik hoop zo voor je dat dit lichte streepje een duidelijke streep wordt! Ik ga heel heel hard voor je duimen dat 50 jouw geluksgetal wordt!
Nu met de pootjes onderuit op de bank. Ben net thuis van de afscheidsavond van groep 8.

Dank je wel lieve dames!
Ik hoop ook zaterdag een duidelijk plusje te zien ipv van een heeeeel licht plusje...Ik had wel meteen een digitale erachteraan gedaan die negatief was, er stond dus niet zwanger op...Het gekke is ik zeg tegen mijn man dat klopt niet hoor ..
Die droom die ik had daar kwam dit ook in voor, ik deed 2 testen eentje was positief en de andere negatief, zo bizar dit...Mijn zusje is vrij pessimistisch die zegt dan ja an maar die digitale zijn toch gevoelig?? Ik heb dat natuurlijk uitgeplozen op internet en dat blijkt niet helemaal het geval te zijn, daarbij heeft iedereen een andere HCG waarde verdubbeling, dus ik ben traag in het verdubbelen en een ander weer sneller dat geeft ook gemixte resultaten...
Dus al met al ga ik van de positieve testen uit en hou ik hoop!! Mijn rug en bekken doen onwijs zeer, dat is altijd een gevoelig punt gebleven na de zwangerschap van Jill, ik gehad toen al heel vroeg in de zwangerschap bekkeninstabiliteit..Maar het valt wel op dat het nu behoorlijk pijn doet...Of we zaten er dichtbij en dat ik toch ga vloeien maar ik zie dat wel als goede hoop!
We zitten dichtbij !
Meiden hou de moed erin hoor echt en dat komt goed zolang we elkaar steunen!Mocht dit toch niet goed uitpakken voor mij ga ik met opgeheven hoofd verder ;-)
Wat betreft die voorraad zwangerschapstesten, ik heb er standaard liggen...een stuk of 4 hahahah :p
Liefss

ahhhh spannend annemarie!!!! en de rest ook.ik wacht nog geduldig anderhalve week. :)ene sollune ik heb altijd testen in huis hahaha... van de kruidvat of action die goedkope dan kan je nog eens te veel testen. ;-) mocht hij positief zijn koop ik een dure ter bevestiging hahahah gekke mensjes zijn we toch!

hahah jaa zo doe ik het ook :pEerst met goedkope en dan die digitale hahaha :p
hopelijk slaat die digitale wel positief uit zaterdag...Ik ga toch eerst nog eentje van de action doen :p
Zo zie je we zijn allemaal hetzelfde XD
Liefss

Die van de action kun je gelijk weggooien. Die testen zo laat positief. Hier ook altijd staandaard testen in huis. En nu ik er over na denk heb ik al heel veel geld de prullenbak in kunnen gooien.

Ja ik dacht al dat die niet zo geweldig zijn, en dat klopt wat je zegt van dat geld Hahahahaha
Als ik tel dan had ik bijna een nieuwe auto kunnen rijden jow XD
Ik heb toen de dag na de pregnyl getest met die vd action om te kijken of dat kreng het deed... 5000 eenheden hcg nou dat moet dan toch wel werken dacht ik...
En een heeel licht tweede streepje dus je hebt wel gelijk!

Whahhaha ja zo heb ik ze dus ook uitgetest. Geef mij kruidvat 2 voor 5 euro maar. Supergevoelig. (Soms te??)

Wat een ellende met dat Forum!!! Op de telefoon nog steeds niet gelukt, en ook op de computer krijgt hij kuren... Hij geeft steeds een error..
Maar goed, hoe is het met iedereen? Ik ga vrijdag testen.... spannend. Voel me nog steeds raar. Kan het niet goed benoemen. Bloedverlies blijft ook weg....

Terug
Bovenaan