En nu weer 12 dagen wachten...

Ha meissie
Hier gaat het wel... Ik heb huilbuien en last van wat pijnlijke stoelgang maar ja dat kan ook weer fictief zijn of van die bolletjes...
De huilbuien komen omdat ik verdrietig ben dat we niet op vakantie gaan terwijl ik het echt nodig heb... Mijn man zegt dan van Ja we hebben nu net lekker spaargeld dan kunnen we beter volgend jaar blabla en dan denk ik hallo wie is hier al 4.5 jaar een kindje aan het proberen te maken!??
Wie stopt er al ruim 2 jaar die smerige rot hormonen in haar lijf met alle gevolgen vandien!??

Ik ben toe aan rust! En Nee niet drie weken thuis me zitten ergeren aan de stof in huis of zitten balen van de zoveelste regenachtige dag maar zon zee strand tentje en relaxen... Ik had een goedkope vakantie gevonden voor 14 dagen naar bretagne via vrijuit en daar zou ik echt zin in hebben... Maar hij ketst het dan af en ik zit alweer te huilen als ik dit typ...
Ongelooflijk dat wij ons de pleuris werken in dit land en dat je dan nog niks overhoudt...

Ik hoop Dat ik 5 juli goed nieuws heb anders ben ik bang dat ik even geknapt ben van binnen...

Liefs

Heyyy Annemarie, wat rot voor je zeg! Die huilbuien herken ik wel, heeft misschien ook te maken met je hormonen zo'n laatste cyclusweek.. Maar ik begrijp heel goed dat je er even tussenuit wilt, en 3 weken thuis zitten kom je inderdaad niet mee Tot je rust.. Je moet even je gedachten kunnen verzetten, even iets anders aan je hoofd, even weg uit de sleur en de medische mallemolen. Mannen proberen het wel maar kunnen toch niet echt helemaal begrijpen hoe dat bij ons van binnen voelt, ze staan een beetje aan de zijlijn in dat opzicht.... En inderdaad een vakantie hoeft niet eens zoveel te kosten het gaat erom dat je even weg kan.
Lieve Annemarie doe het rustig aan en als je wilt huilen dan geef je daaraan over, misschien lucht het op.. En verder gewoon lekker je frustraties weg schrijven naar ons dat helpt ook. Ik hoop van harte op goed nieuws voor jou volgende week, dat zou alles in 1 keer heel anders maken, sterkte!! Veel liefs

Jeetje Annemarie wat heftig allemaal.
Inderdaad is rust heel fijn maar jullie moeten samen op een lijn komen. Het enige wat daarvoor helpt is praten. En ja dat is iets wat mannen niet altijd kunnen of zin in hebben.
Nonna heeft gelijk en krop je gevoel vooral niet op. Wij staan voor je klaar met morele steun. Je kunt alles met ons delen.

Hier erg emotioneel en moe. Loop erg leeg en denk dat ijzer gehalte laag is. Blij dat mannetje al weer over de helft van zijn reis is. Hij is zeeman. De tweede helft gaat altijd sneller, nog maar 2,5 week.

Succes met wachten en ontspannen. Fijne avond allemaal.
Liefs

Hoi meiden,
Ik zie dat jullie ook online zijn.
Heel veel sterkte met alles. Ik wil jullie bedanken voor de vele steun van afgelopen dagen. Het heeft me gesterkt. Ik hoop dat jullie je ook steeds sterker voelen. En dat Juli onze maand wordt.

Liefs

@nonna1988
We hebben geboekt! Voor vijf nachten in een tent vlakbij waar we wonen :)
Heerlijk ik heb er nu al zin in!
We hebben goed gepraat en hij snapt mij ook gelukkig...
Ik ben nu bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder zegt net gow Annemarie jou gezicht tekent ik denk dat je zwanger bent...
Gisteren op school zei een klasgenootje Anne gaat het wel goed? Je ziet er zo moe uit...
Nou laten we hopen dat het er mee te maken heeft... :)

@ Rjamm
Ahhh meissie toch je kunt je ook zwaar klote voelen als je zo leegloopt :-(
Maar zeeman Pfff dat is heftig! Mijn zusjes man werkt op een booreiland maar dat is twee weken weg en dan weer twee weken terug... Zes weken lijkt me vreselijk!
Mijn man is oud militair ben blij dat hij nu bewaker is bij defensie en niet meer op uitzending hoeft...

Nog 6 dagen dan ga ik gewoon testen gelukkig moet ik morgen en maandag werken, en woensdag beunen (knippen) donderdag werken en vrijdag werken dus geen tijd om er aan te denken Hahahaha
:p

Fijne avond meiden xxx

Heel graag gedaan hoor rjamm, daarvoor is dit forum nu juist zo fijn. We begrijpen allemaal waar we doorheen gaan en kunnen elkaar daarom goed steunen denk ik. Ik hoop ook dat juli de maand wordt voor ons!

Annemarie wat goed dat je geboekt hebt!!! Hartstikke fijn voor jullie. Ennuh wat spannend zeg, dat ze dat zo zien bij je zegt ook wel wat toch? We houden de moed erin!!!

Ik ben ook blij dat ik jullie steun heb echt :) Dat doe ik ook graag geven aan jullie by The way hihi
Nou laat juli onze maand maar worden idd!
Nonna ik heb idd nog geen een poging gehad dat mensen dit tegen mij zeiden dus wie weet...

:-D

Xxxxxx

He nonna, nee hou ook om de dag aan.
En vrijdag was ik kapot moe van concert at sea hahaha ....
Ik heb er eigenlijk nooit zo rekening mee gehouden bij nr 1. Omdat m'n cyclus erg onregelmatig was, hebben we waars gewoon geluk gehad. Eisprong na 2 weken na menstruatie aangehouden maar achteraf denk ik dat de bewuste eisprong een week later is geweest, via echo hadden ze toen ook elke keer een latere datum en toen ik bevallen ben was m'n baby erg in elkaar onder het smeer dus leek wel erop dat ie een weekje te vroeg was. Ik kwam er ook pas achter toen ik al de 6weken gepasseerd was haha...
Vervelend Annemarie die huilbuien maar wel begrijpelijk met al die hormonen..., iegh ik haat die hormonen. Lekker dat je nu toch even op vakantie kan gaan, ik duim voor mooi weer dan!

Terug
Bovenaan