En nu weer 12 dagen wachten...

Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn wanneer we seks moeten hebben zeg maar... er ligt zo'n druk op anders hè. En dat maakt het meteen minder leuk. Maar goed rond je eisprong zit dat toch in je achterhoofd.

Nog een dag of vijf voor ons Annemarie, en tuinier iets meer dan een weekje!

Jaaaa gaat ineens best snel!
Ik ben er ook echt nog nooit mee bezig geweest dat ik een eisprong had en moest want ik doe het sowieso om de dag Hahahaha ik ben wat dat betreft Uhh verslaafd aan sex denk ik soms O:)
Mijn man zegt wel eens Jezus alweer!?
XD
In een andere discussie zag ik iemand op mij reageren met de info dat je gewoon niet ermee bezig moet zijn... Nou dan merk je wel dat mensen die nooit in het ziekenhuis hebben gelopen niet compleet begrijpen wat je moet doorstaan... Ik ben daar niet om een pakje boter te halen zeg maar ;-)
Dus ik ga daar nog even een passend antwoord op geven... Als je bijna 5 jaar bezig bent voor een kindje ben je echt het stadion van piekeren en erover nadenken voorbij, je gaat omdat je een soort van moet anders gebeurt er bij mij niks simpel zat...
En verder heb ik een fantastisch leuk leven met een prachtig meisje van 7 en leuke familie en vrienden dus het is echt niet zo dat voor mij de wereld vergaat als het niet lukt... Maar mijn mannetje die gun ik een kindje en dan hoop ik dat er zoveel genen in het kindje zitten van hem dat iemand later net zo gelukkig is met onze dochter of zoon als ik nu ben met hem :)

Hij is echt nog de uitgestorven man die iedere vrouw winst... Op bepaalde niet te vermijden Mannen dingen na dan hahahhaha
Ik ga weer verder met mijn route mag nog ff werken hiep hiep :p

Xxxxxx

hahaha handig Annemarie dat heb ik niet hoor zoveel zin!!!
ennuh Tsja zo'n opmerking is inderdaad een beetje knullig. Dat verwacht je niet zo snel van iemand op het forum... Ik vind het juist fijn om er met jullie over te praten, omdat jullie weten hoe het voelt en hoe het soms frustreert, dan dat je erover praat met iemand die hier helemaal niet mee bezig is...
nou, werk ze nog!

Er niet zoveel mee bezig zijn... Dat is makkelijk zeggen voor een ander. Ik geloof direct dat dat niet lukt. Ik ben er zelfs mee bezig, vooral rond m`n eisprong. Ik kan `m nog niet goed inschatten doordat m`n cyclus nog niet regelmatig is. We proberen om de dag sex te hebben voor een wat langere periode zodat ik zeker weet dat m`n eisprong daar ergens in moet vallen.Ik kan me heel goed voorstellen als je al (veel) langer bezig bent met een kindje krijgen, dat je er juist nog meer mee bezig bent. Ik heb ook altijd zo de pest aan mensen die het hebben over 'een kindje nemen'. Of die vragen: 'ben jij al eens zwanger?' Want ja, als je 27 bent dan wordt het toch wel eens tijd.. Zulke vragen en opmerkingen kan ik echt heel slecht tegen!

Ja inderdaad tuinier daar ben ik ook allergisch voor, mensen die een kind 'nemen'. Ik word op mijn 26e ook regelmatig gevraagd wanneer we nu eens aan kinderen beginnen. Ik moet op mijn tong bijten om niet een sarcastische opmerking terug te maken op zo'n moment.. zal dat dan ook na deze ervaring (lang wachten tot je zwanger mag worden bedoel ik dan) ook nooit meer zomaar aan iemand vragen!

Ja vreselijk he als mensen zulke domme opmerkingen maken pfff! Ik heb zon debiele buurvrouw die denkt dat ze alles kan controleren, die zegt gewoon ja ik stop nu met de pil dan ben ik meteen zwanger en dan wil ik een meisje nou ze is lekker niet zwanger meteen de eerste keer en inmiddels praat ik niet meer met haar!Dat zijn mensen die ik afschrijf, van de week ook mijn beste vriendin ja ik neem dan een tweede ik zo hallooo denk ff na voor je wat zegt!! Jij telt aan na 5 maanden proberen en ik heb nog steeds niks dat soort dingen wil ik niet horen bah! Ach ja het komt bij ons vast en zeker goed dat voel ik! Jullie dames en ik zijn gewoon samen zwanger jow dat beloven we dan maar he :pliefss

Ik vind wachten stom. Nog 4 dagen tot mijn nod. Ik voel me niet fit sinds gisteren. Mijn bloedverlies wordt ook minder ipv meer (normaal heviger).. Maar ik wil zo min mogelijk hoop proberen toe te laten. Je gedachten gaan zo met je aan de haal!

Hallo allemaal,

Allereerst even voor diegene die met spanning aan het wachten zijn, heel veel succes.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Berna en 33 jaar. Vorig jaar april is onze dochter Sarah geboren. We hebben toen 1,5 jaar "geklust" voordat we eindelijk die twee streepjes op de test zagen.

Nu ben ik vorige maand gestopt met de pil en wacht dus nu mijn menstruatie af. Voordat ik Sarah kreeg had ik een hele onregelmatige cyclus (schommelde tussen 29 en 49 dagen). Dus onze eerste ronde voor een tweede kindje is van start gegaan.

Ik hoop voor diegene die wachten op heel goed nieuws, dat deze maar snel mag komen.

Terug
Bovenaan