En nu weer 12 dagen wachten...

Welkom, Berna!
Ik hoop voor je dat je menstruatie binnenkort een beetje regelmatig is en ook voor jou snel goed nieuws mag komen!

Nonna,
Dat is vrij apart idd! Ik snap je voor meid... Ik zit nu ook in spanning nog 4 dagen... Je *voelt* van alles en dat maakt het zo vervelend...

Welkom Bo 1981!
Succes :)

Lieve dames allemaal hier :) ..
Steun aan elkaar en lekker van je afschrijven. Fijn om te zien!

En eh Berna, we hebben besloten dat we gewoon "sex" kunnen zeggen hier haha ;) welkom en succes met het creëren van een wondertje..

Wachten duurt lang he meiden.. Ik wacht voor de eerste keer en t heeft nog nooit zolang geduurd voor ik ongesteld word.. En Annemarie hoop t zo voor jou.. Voor iedereen natuurlijk.. Maar dat spreekt hier voor zich he :)

Wachten duurt echt lang sollune.... Jouw nod was de 10e toch? Spannend... Ik duim met je mee hoor. Ik voel me echt anders dan anders. Ik voel me gewoon slap, niet echt lekker. Verder ook pijnlijke borsten en rugpijn, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel voor nod.. frappant is dat mijn bloedverlies vandaag ineens minder wordt (ik heb altijd een week voor menstruatie al licht bloedverlies, de ene keer meer dan de andere keer, maar het is er altijd en wordt meestal meer hoe dichter Ik bij de menstruatie kom)... Ik probeer niks te hopen/verwachten, maar jullie weten hoe moeilijk dat is.... Als je alles voelt en opmerkt. Ik heb in ieder geval een kaarsje aan gestoken hier thuis. Voor mezelf maar ook voor jullie allemaal. Xxx

@sollune

Dat wachten is drama en soms denk ik laat me asjeblieft voor de nod spugen ofzo zodat je iets meer het idee hebt dat het echt raak is...
Ik heb overigens ook bij mijn dochter nog nooit over hoeven geven of misselijk geweest... Maar ik denk dat je mijn punt snapt :)

Ik wil ook nogmaals zeggen dat ik blij ben met deze dames en jullie steun!!

Nog vier dagen het is 50/50

Liefss

Snap helemaal wat je zegt Annemarie! Ze moesten ook maar eens testen ontwikkelen die je eerder kunt gebruiken. 2 weken is killing!! Ik heb nu trouwens nieuwe testen gekocht, had eerst van kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro, nu die van Test die verkopen ze bij Etos ook 2 voor 5 euro. Iemand ervaring mee? Ik ga hem vrijdag, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste, gebruiken.
Ik ben ook blij met jullie steun en luisterende oren!!!

Ja Nonna jij had er de 10e van gemaakt hihi ;)
Maar je bloedverlies ineens minder.. Oh erg he al die dingen die je voelt..
Ik ben ook super moe, maar dan echt van na t eten in slaap, smiddags op de bank in slaap. Heb vorige week krom gelegen op bed van de kramp in mn buik, ben heel snel duizelig.. Op t moment wijd ik alles aan zwanger zijn terwijl ik normaal bij dezelfde symptomen zou denken, oh toe aan vakantie, rustig aan doen.. Slaat nergens op! Had nooit verwacht dat de gevoelens zo enorm aanwezig zouden zijn, ging er nl heel relaxed in..
Lief van je kaarsje nonna!
En Annemarie ik begrijp zeker wat je bedoeld. Hold on ladies! Xx

Oww dat duizelige heb ik ook echt vervelend... Vriendin van me zei ook al ja je bent toe aan vakantie... En nadat de derde collega vandaag zei wat zie je er moe uit dacht ik ook van owkay apart...
Zelfs mijn nuchtere schoonmoeder denkt nu dat het raak is...

Ik weet het niet, ik ben wel bewust eerder gestopt met die bolletjes die houden mijn menstruatie weg namelijk... Officieel moet ik donderdag ongesteld zijn dat is precies 14 dagen na de inseminatie... Het ziekenhuis wil dat je 16 dagen na inseminatie test, vandaar mijn nod op 5 juli...
Mocht ik toch ongesteld moeten worden dan zal dat donderdag uiterlijk vrijdag komen en kan ik weer verder :)

Lief van het kaarsje ik heb ze geregeld ook branden voor jullie en ik ben ervan overtuigd dat het bij ons gaat lukken eerdaags :)

Liefsss

Terug
Bovenaan