En nu weer 12 dagen wachten...

Het is zeker spannend... Ik ga er nog niet vanuit... Die miskraam afgelopen december spookt nog door mijn hoofd... Ik heb alleen nog nooit zo echt gedroomd over dat ik zwanger zou zijn, al die eerdere rondes heb ik dat niet gehad...

We zullen zien... Is het niet zo dan was ik te vroeg iets op het spoor... Aarghh wat erg dit :-(

Annemarie, mag ik je dan voorzichtig feliciteren? Het zou echt geweldig zijn! Een streepje is een streepje, maar ik snap ook zeker je terughoudendheid! Ik hoop dat als je vrijdag nog eens test, de streep een stuk donkerder geworden is!!
Ik kan al vanaf dat ik opstond niet op het forum... Heb wel een beetje meegelezen maar het plaatsen van berichten wil niet lukken. Hij verbindt me steeds opnieuw en geeft dan een error aan. Heel irritant! Net nu ik vandaag niet zo'n geweldige dag had... gisteren voelde ik me best wel happy en was mijn glas halfvol... vandaag is het glas halfleeg en ik kan me er niet toezetten positief te blijven. Zeker als ik dan niet van me af kan schrijven op het forum. Ik typ dit nu vanachter de pc, normaal zit ik altijd op mijn telefoon. Eens kijken of het zo wel lukt...

Ik heb dat ook vaak op mijn telefoon die ervoor echt vervelend...
Ja dat mag je op zich doen ik probeer ook positief te blijven... Gekke is die plusjes test geeft positief aan en de digitale nog negatief... Daarom wacht ik nog ff tot zeker zaterdag met opnieuw testen...

Ik heb wel dat ik me misselijk voel en dat ik blij ben als mijn broek uit is want dat zit gewoon niet fijn maar nogmaals het kan ook een opgezette buik zijn van een beginnende menstruatie... Ik heb alleen normaal zeker 2 dagen voor nod duidelijke tekenen dat het eraan zit te komen en die heb ik nu niet...

Ben blij dat het nog druk word de komende week voor mij dan is het zo zaterdag hihi
:-D

Spannend hoor Annemarie! Ik heb het ook wel een beetje volgepland voor mezelf. Alleen weet ik even niet waar ik de energie vandaan moet halen. Ik voel me moe, sip, gewoon even niet zo fijn. Ik ga, als er vrijdag nog geen spoor van menstruatie te bekennen is, een test doen. Was het maar al zover. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Het komt vast goed nu niet dan een volgende keer
:-D
Xxxxxx

O meiden wat spannend allemaal!!! Ik kan bijna niet wachten totdat het vrijdag of zaterdag is. Ik leef met jullie mee.
Hier de laatste dag ongeveer van menstruatie. Heel erg moe en weinig slapen. Was mijn man maar thuis en kon hij zo'n lekkere massage van hem geven. Even helemaal lekker ontspannen. Nog twee weken dan is hij er weer. En dan gaan we er weer voor.

Ik denk aan jullie allemaal. Sterkte. Xxx

Nonna niet fijn dat je zo sip bent meid.. Hopelijk ben je de dagje een beetje doorgekomen en lig je nu heerlijk te slapen..
Ik had ook forum problemen vandaag :\
Ben helaas ziek, maar ben de dag thuis voor 80% half slapend op de bank doorgekomen.. Heb zelfs (is t erg?) vast een zwangerschaps test gekocht, gewoon t idee dat er 1 ligt.. Denk mn vriend vind dat vast stom haha maar hij reageerde heel lief en grappig.
Rjamm dat de tijd voor jou maar heel snel mag gaan dat je je man weer heerlijk in je armen kan sluiten.

Dank je sollune!!!
Ik heb er ook altijd een op voorraad liggen!!!

Terug
Bovenaan