en wat nou??

hey meiden ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest,en weer een echo gehad en nu waren er dus twee eitjes te zien?? terwijl dit eigenlijk onmogelijk is ivm de provera kuur die ik heb gehad tot gisteren??maar ja er zijn wel meerdere raadsels bij mij zegt de gyn, ik wordt ook ong terwijl ik geen eisprong heb gehad volgens de bloeduitslagen enz...
en nu is mijn enen eitje zo ontzettend gegroeid dat ze denkt dat die vandaag of morgen gaat springen??dus moeten we nou vanavond nou klussen of niet??we hebben gisteren geklusten om het dan vandaag weer te doen is toch niet goed?? dus dan morgen toch weer??
wat een vraag he, maar ik ben zo bang dat we het te veel doen en dat het dan gewoon niet meer goed is!!!( de zwemmers van mijn man)
ik denk dat we het dan beter morgen weer kunnen doen en vandaag niet??toch wat denken jullie meiden!!!
ik hoor graag wat jullie denken,
dikke kus  van mij,

Hé Depri,

Kijk eens aan dat zijn nog eens mooie medische wonderen. Het kan medisch gezien niet... maar toch!! Eigenlijk wel heel goed nws he. Ik weet jullie medische achtergrond ff niet zo 1,2,3. Maar als er bij je man geen lage tellingen zijn gedaan.... dan zou ik er toch gewoon voor gaan vanavond.. als je er ook zin in hebt dan he! En anders sla je ff een dagje over en dan voor de zekerheid morgen weer. Dan heb je er precies omheen geklust..

Succes in elk geval he.

Liefs Scorpy

hey scorpi,
de zwemmers van mijn man zijn heel goed!!
dus dat moet geen probleem zijn maar omdat ze altijd zeggen dat het beter i som het om de dag te doen??
daarom ben ik nu een beetje verward, wat ik nou moet doen,
wat een dilemma he!!
ik kijk wel even hoe moe  mijn mannetje is en dan kan ik nog altijd zien he!!
tot snel weer, gr wendy

Hoi Wendy,
heb een goede raad.
lekker sexen haha  en lekker ervan genieten.
je hebt het nu toch al een tijdje niet gedaan ivm bloedverlies dus dan is het extra genieten.
gr lisette

Ha!

Bij mij zei de gyn idd ook om de dag. Ik vind het zelf rond die tijd altijd een beetje moeilijk om me daar aan te houden omdat je toch denkt elke kans is er een! Maar...ga me er deze maand toch maar eens aan houden...wie weet??
Ik heb mijn ei rond het komende weekend dus zijn deze week al netjes bezig

Succes en we horen wel wat het geworden is!

xxx niekje

hey niekje, wat een werk allemaal he!!! haha,
nou ik heb mijn mannetje gisteren toch maar voor de zekerheid verleid, haha
niet geschoten is altijd mis he!!! dus dan mag hij vanavond slapen, en morgen ja dan moet hij voor de zekerheid toch maar wakker blijven haha.
maar ik heb vandaag ontzettend veel witte afscheiding en allemaal kleine krampjes in mijn buik???
zou het dan eindelijk dan toch zo zijn dat ik weer van zelf een eisprong heb!!
ik hoop het wel,
en dan natuurlijk dat het ook nog bevrucht is ook,
maar eerst maar weer eens allemaal op orde krijgen daar in die buik!!
we zullen morgen weten of dat ik een eisprong heb gehad,
ik moet morgen terug komen bij de gyn, en dan dacht ik dat weer bloed moet prikken?? maar dat weet ik niet meer zeker dat hoor ik morgen dan wel,
ik hoop voor ons allemaal dat we onderhand ook hier eens pos nieuws   neer mogen zetten, want er zijn niet veel pos berichten alleen maar neg,
ik hoop dat peetje als eerste is, ze heeft al zoveel meegemaakt en nu weer die zekerheid!! ik gun het haar!!
nou meid tot snel weer,
gr wendy

Terug
Bovenaan