en wat nou??

he ginger,
ja raar he, dat iedere gyn anders werkt, maar ik weet wel dat wij er niet vrolijker van worden,
maar ik ga woensdag nog eens flink babbelen dat er nu garen op de klos moet komen want dat ik zo niet langer door loop!! en dan kijk ik wel,
meid jij ook heel veel succes,
xxx wendy

Lieve Wendy,
Joh, als je eitjes dan nu eindelijk zondag of maandag springen, waarom moet je dan pas woensdag komen?
Ik ben het helemaal eens met die opmerkingen over die pregnyl hoor. Dáár is dat spul voor, het is zo prima te 'plannen' (voor zover je daar in onze situatie van kunt spreken...)
Zet al je vragen goed op een rijtje en ga daar niet weg voor je bevredigende antwoorden hebt. Dat doet jezelf alleen maar goed en geeft rust.
Wellicht heb je daarna weer vragen maar blijf ze stellen, het gaat om jouw lichaam!
Ik hoop maar dat je deze 'ronde' nog meekunt en dat ze, met die mega follikels van je, niet te laat zijn (de mijne was maandag bij de meting ook 22 mm en ik heb vandaag mijn cryo-tp gehad)
Succes met je gesprek en ik lees wel hoeveel duidelijk je ervan bent geworden

Liefs, SunshineJo

he meiden dank je wel voor de berichtjes,
hier is eigenlijk nog niet veel veranderd nog steeds met vlagen buikpijn en dan  een bloeding erna,??
ik weet nu echt niet meer hoe of wat,
ik hoop maar dat ze gesprongen zijn, nu maar hopen dat we dan toch goed geklust hebben,?? want ik kon het echt niet op brengen , ik vind het zo vreselijk als het moet!!
gisteren wel geklust maar wel om dat we het vrijwillig!! wilden, haha
vandaag nog een keer omdat het moet!!!!en dan morgen kan het niet want morgen gaat mijn man naar frankrijk en ja dan wordt het moeilijk he!!( in een potje kan natuurlijk ook) grapje!!en dan is het alweer woensdag en dan moet ik weer terug komen bij de gyn, ben benieuwd of ze nu gesprongen zijn, zoniet hoe groot moeten ze dan wel niet zijn???
maar ja dat zien we woensdag dan wel weer,
ik hou jullie op de hoogte,
dikke kus

jeetje depri, heb net je topic gelezen! wat een toestand zeg! Maar wel heeeel goed van je lijf dat het zelf 2 mooie eitjes gemaakt heeft! Nu hopen dat ze heeel snel knappen! Je moet ook uitkijken dat ze wel knappen en niet alleen maar groter worden, dan kunnen het cystes worden. Wil je niet bang maken hoor, maar dat heb ik wel eens gehoord. Maar je gyn zal het natuurlijk wel beter weten! Nou duimen dan maar he?

Oja over pregnyl, bij ons ziekenhuis spuiten ze Pregnyl vanaf eitjes van 16 mm. En daar had ik er donderdag ook 2 van! Meteen Pregnyl gekregen en vrijdag op zaterdag mijn eisprong gehad. Ligt echt aan het ziekenhuis wanneer ze dit inspuiten hoor!

Succes!!

hoi imme82,
ja ik vind het ook een beetje raar allemaal , dat ze zo lang afwachten,
maar als ze woensdag nog niet gesprongen zijn dan ga ik toch wel even babbelen hoor,
want ik heb al cystes en ik wil er toch geen 4!!
ik laat jullie snel weer iets weten,
gr wendy

hoi hoi, ja ik zal ook blij zijn als het morgen is!! dan hebben we wat duidelijkheid, ( hoop ik)
en anders even kletsen he!! dat er garen op de klos komen want zo wordt ik  er steeds depressiever van,
maar nog effe en dan mag ik weer naar het ziekenhuis, jippie!! ahum,
ik laat jullie morgen   snel iets weten,
doei doei

hoi depri,

heel veel succes morgen! hoop voor je dat je eitjes al gesprongen zijn of dat je anders 'hulp' krijgt!

We zullen het morgen wel van je horen! Duimen!!

Terug
Bovenaan