en wat nou??

hey meiden, eindelijk goed nieuws !!!!! mijn eitje is gesprongen!!!!
nu maar hopen dat ik over twee weken niet ong wordt!!!!!dan moet ik over 5 weken terug komen , als ik dus een pos test in handen heb?? en anders als ik ong ben geworden!!ik hoop het niet maar ja je weet het niet he!!
we hebben alleen zondag geklust, ? wel een paar  keer vorige week maar ja toen had ik nog geen eisprong gehad!! dus dat telt  niet mee!!
de gyn  zei dat hij waarschijnlijk zondag of maandag zou springen dus daarom hebben we het zondag maar gedaan , want dat was dan goed dachten we!!  
als hij zondag is gesprongen dan hebben we op die dag  mooi geklust maar is  hij maandag gesprongen dan zat het er toch nog van zondag ?? ( sorry voor mijn rare vragen)  
en  voor de rest van de week  ben ik ziek geweest dus  ja helaas,
maar in ieder geval is de eisprong gebeurt dus dat is dan hopelijk weer een beetje normaal,we zullen zien,
nu zit ik eigenlijk ook op het wachtbankje he!!!  
ik hoop niet dat ik van af   val,
mijn andere eitje wat er zat / zit hoefde ik  me geen zorgen te maken want dat zou  van eigens veranderen de andere cyste was ook verdwenen, dat eitje was nu 3,6 mm!!  
en het andere wat er langs zat was van 3.5 mm gezakt naar 1.7 mm dus gesprongen gelukkig!! maar meiden ik had inderdaad anders als ik vandaag nog geen eisprong had gehad pregnyl gekregen!!
jullie hadden helemaal gelijk!!!
ik vind het zo fijn dat ik zoveel aan jullie heb!!!
we zijn er echt voor elkaar!!!
meiden kop op, we gaan samen verder,
diike kus van wendy

hoi hoi , ik ga echt eelt op mijn duimen duimen!!!!! hahah
ik vind het nu eigenlijk wel dubbel spannend, omdat je weet dat er nu dus eigenlijk wel een eitje is gesprongen en je hebt geklust rond die tijd, maar j awel op de juiste tijd ik weet het niet??
we zullen het over ongeveer twee weken weten,
tot snel weer meiden , ik duim ook voor jullie!!!!
xxx wendy

hey meiden hier alles nog rustig, geen bloedverlies meer gelukkig,
ook op dit moment ook geen buikpijn,
maar ja je lichaam kan je goed voor de gek houden he!!!
ik hoop op goed nieuws!! voor ons allemaal,
dikke kus van mij

hoi hoi, ik heb vandaag weer bloed moeten laten prikken, en nu kan ik morgen bellen naar de poli om te kijken of dat ik dus inderdaad een eisprong heb gehad nou ben benieuwd , ik hoop dat ik het deze maand een beetje normaal heb gedaan!!!haha
laat jullie snel iets horen,
en meiden met ontzettende rotte berichten , ik geef jullie een hele dikke kus en een knuffel, want het is allemaal niet niks wat jullie allemaal mee moeten maken,
en alle andere meiden natuurlijk ook heel veel succes,
xxx wendy

Terug
Bovenaan