en wat nou??

o enne... ik heb gewoon gewerkt de afgelopen dagen. hoor... de kids geven veel afleiding, al was het soms ook best lastig om alle ellende van me af te zetten op school...

liefs

hoi peetje. dank je wel voor je antwoorden, lijkt wel een kruisverhoor he!!haha
ja het is wel waar ja , dat het pijnlijk is voor de andere die nog geen kindjes, daarom praat ik eigenlijk ook nooit over miin dochtertje, maar ik dacht dat ik van alles door elkaar haalde met verschillende namen, en daarom vroeg ik het even niet dat ik jou daelijk antwoorden ga geven die jou pijn zouden kunnen doen snappie!!  
nou meid kop op, en tot snel weer,
dikke kus van wendy

hey meiden , ja ja weer bij de gyn gweest en wat denken jullie ? nog steeds niet gesprongen!!!!dit is echt niet normaal zegt de gyn, ja daar schiet ik iets mee op!!
ik heb weer bloed moeten laten prikken, om te kijken hoever ik nu in de cyclus zit met mijn eitjes, en van daar uit kon ze zeggen of dat mijn eitjes echt toch gaan springen ooit een keer!!
ik heb zulke buikpijn niet normaal meer en ik vloei nog steeds maar daar is geen antwoord op te geven volgens de gyn, nou als zij het al niet meer weet hoe moet ik het dan nog weten!!ze belt me vanmiddag nog op omde uitslag door te geven, en dan horen we wel weer wanneer ik weer terug moet komen , en hoe nou verder??
ik laat jullie nog weten wat de uitslag was van het bloed,
tot snel
doei

Oh Wendy, onvoorstelbaar he, hoe raar onze lichamen soms kunnen doen...
Die buikpijn kan wel wijzen op dat ze gaan sprongen, maar op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer en lijkt het of je je lichaam niet meer kent he??
Nou ik ben beneiuwd naar de uitslag, succes meid

lfs Mickey

Hoi Wendy

Kan niet zeggen dat je blij wordt van de gyn. Ik snap niet dat ze geen pregnyl geven om de eitjes te laten springen. Dan heb je tenminste het idee dat dit nog goed gaat komen.
Die eitjes groeien door en je eierstokken zwellen daardoor ook op en dat geeft een onplezierige pijn.
Sterkte

Liefs

Lydia

hoi Wendy,

Lydia haalt me de woorden uit de mond....
Waarom krijg je geen pregnyl, dan springen die eitjes in elk geval.
Misschien moet je er straks even naar vragen als de arts je belt.

Liefs en sterkte,
mama Peet

hallo meiden,
de assistente van de gyn heeft net gebeld , en ik heb dus geen eisprong gehad!! ja duhh!!
dat is logisch he!
als er nog 2 eitjes zitten!! maar ja, ze verwachten dat ze zondag of maandag gaan springen!! nou dat dacht ze afgelopen maandag ook al??
maar schijnbaar kunnen ze dat aflezen aan de hormonen??
nu moet ik woensdag weer terug komen en dan gaan ze weer kijken he!!
ik had naar pregnyl gevraagd, maar dan moesten de eitjes op zijn grootst zijn? nou dat lijkt me toch wel voortaan als ze 22,5 mm zijn en 25mm??
maar ja daar kon ze nou eigenlijk niks over zeggen omdat ze dat met de gyn moest overleggen en die was al naar huis,dat moest ik anders woensdag dan bespreken, nou als ze dan nog niet gesprongen zijn,dan is dat mijn eerste onderwerp!!!!want hier wordt ik echt niet goed meer van,
maar we sukkelen maar weer gewoon verder!!
tot snel maar weer,
dikke kus van wendy

Hoi Wendy,

Wat een verhaal zeg. Tje, je geduld wordt aardig op de proef gesteld! En maar klussen......
Mijn gyn vertelde dat de Pregnyl al bij 18 mm gezet kan worden, dan zijn de eitjes groot genoeg. Dus het lijkt me in jouw geval zeker een prima moment om de Pregnyl te zetten. Ik merk toch steeds vaker dat verschillende gyn's ook verschillende aanpakken hanteren. Iets om vreselijk onzeker van te worden.
Zelfs in mijn eigen zh. Was al drifitg begonnen met follikelmetingen (IUI in eigen cyclus) en bij 18 mm zou Pregnyl gezet worden. Al met al waren we toen dus te laat omdat ik mijn ei al gehad had. Toe kreeg ik een andere gyn en nu moet ik dus LHtesten thuis doen en bij een positieve test bellen voor de iui op de volgende dag. Hij hanteert die wijze..
En wat nu het beste is...ach..als het maar iets moois oplevert!

Sterkte ermee!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan