en wat nou??

Hoi Hoi

Misschien een tip morgenochtend
zou toch ook kunnen.Schijnt het
zaad ook op z,n sterkst te zijn.
Plus je zit er tussen in   niet te
snel in niet te laat.Ik zal voor je
duimen dat het goed komt.

|Groetjes anita

hoi anita,
ik zou het wel willen doen smorgens maar dan moet ik het al om 4 uur vannacht doen,
hahah
want mijn man gaat om 5 uur al!!
maar ik heb vandaag weer wat gevloeid!!! dus het begint nu echt allemaal raar te worden!!
morgen moet ik terug dus dan kijk ik wel wat ze daar zeggen,van het vloeien van vandaag!!
er kan toch niemand nu een antwoord geven , ik denk zelfs de gyn niet,want die snapt er ook helemaal niksmeer van dus laat staan wij,
ik laat jullie morgen snel iets weten als ik terug ben,
tot morgen,
doei

Hé Wendy,
Gewoon toch maar doen  om4 uur  ?? Je man vindt het vast niet erg om 4 uur vannacht.... mannen willen toch (bijna) altijd ...
Nee hoor, zonder gekheid, het is nogal wat he. Notabene bijna de wekker moeten zetten om te klussen....
Het wordt zo ook wel heel moeilijk om er ook nog van te genieten , juist omdat het allemaal zo moet.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Hou je ons op de hoogte ?

Liefs, SunshineJo

he meiden, he he eindelijk een beetje goed nieuws!!!
ik ben vandaag weer bij de gyn geweest, en de eitjes zijn weer goed gegroeid en staan nu echt op springen, ja ik zei wel eitjes want het zijn er 2!!!!!dus dubbel zoveel kans deze maand!! nu moeten we vanavond weer klussen, en dan vrijdag weer terug komen en dan weer een echo om te kijken of dat ik inderdaad een eisprong inmiddels heb gehad!!
mijn eitjes waren nu 23mm en 22,5mm
en de cyste kon ze niet meer vinden, dus ze denkt dat ik daarom ook weer wat gevloeid heb dat die nu geknapt is? maar ik heb gisteren en vandaag wel buikpijn gehad maar andere !! stekende pijn , en ze zegt dat dat komt omdat ik tegen de eisprong zit!!
nou laten we het hopen , dat we op tijd klussen, dat er een eitje springt, en dat het dan ook nog allemaal goed innesteld enz....
maar eerst maar eens afwachten of dat ze wel gaan springen!!
het klinkt eigenlijk allemaal zo makkelijk maar waarom gaat het dan zo moeilijk allemaa!!!
nou meiden laat ons gaan duimen voor ons allen!!
dikke kus van wendy
ik laat jullie snel weer alles weten hoe het verder gaat!!
doei

Hoi medisch wondertje....

Bij jou lopen de dingen ook maar gek he...
net als bij mij.
Maar goed. 2 heel mooie eitjes. Inderdaad dubbelkans!!!
Ik hoop dat ze springen en dat je heel veel geluk hebt deze maand

Liefs dat andere medische mirakel.... oftewel Peet

he peetje!!
ik hoop dat je snel je weer wat beter gaat voelen!!al gaat dat niet ze gemakkelijk,
en ja raadsels zijn wij he!!! nu weer buikpijn en weer vloeien!!!!
ik ga me niet druk liggen maken, ik zie morgen welweer of dat ze gesprongen zijn, en waarom ik nou weer vloei!! maar ik denk dat ik het antwoord van mijn gyn al weet!!!
het zal zo klinken : ik weet het echt niet meer met jou!!
mag ik jou eigenlijk nog een vraagje stellen, ?
je hebt al een zoontje toch??? gaat die al naar school??
want ik lees eigenlijk nooit niks over je zoontje daarom dacht ik heb ik het nou verkeerd begrepen??
en je werkte op een school toch??? heb je nu even vrij?? tot dat het allemaal weer wat beter gaat met jou??
sorry voor de vragen maar ik dacht dat ik van alles door elkaar aan het halen was!!
daarom even duidelijkheid vragen!!
als je liever niet wilt antwoorden begrijp dat ook hoor,
ik hoor het nog wel,
dikke kus van wendy

hoi Wendy,

Ja ik heb een zoontje. Hij is 3 1/2 jaar en gaat dus nog niet naar school.
Over hem schrijf ik idd niet zoveel, omdat dit forum vooral gaat over het zwanger willen worden van een brusje voor hem... En voor sommige meiden is het misschien ook niet zo fijn om te lezen hoe trots ik ben op mijn eerste wondertje, omdat zij nog geen kindje hebben om van te houden en voor te zorgen. Snappie??
Het is echt een scheet hoor en hij trekt me ook enorm door alle ellende heen. Hij is mijn zonnetje dat heel veel energie geeft.
Ik werk idd op een basisschool.
Ik werk in groep 1-2.
En ik werk op maandag, dinsdag en woensdag. De andere dagen ben ik lekker bij mijn eigen ventje, want daar wil ik heel graag lekker bij thuis zijn.
mijn man is op maandag en dinsdag altijd thuis. Dat houdt dus in dat ons zoontje alleen op woensdagochtend naar het kinderdagverblijf gaat en   heel soms op dinsdag de hele dag.
Minimaal dus! Wij kunnen dus heel erg van hem genieten.
Enne... niet erg hoor dat je dit allemaal vraagt.

Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan