En we babbelen nog vrolijk verder....

Hey meiden,

Nou mijn vriendenkring op Hyves breidt gestaag uit. En idd het is erg verslavend, vooral omdat je direct op elkaar kunt reageren.
Maar nu kon ik Yanna ook wat uitgebreider bewonderen! Leuk hoor en ze is idd goed gegroeid.
Niels heeft vandaag zijn 11 maanden prikken gehad, maar heeft daar weinig (eigenlijk geen) last van. Zelfs niet van stijve beentjes, ik smeer nl direct na het prikken voor het aankleden met SRL-gelei rond en op de geprikte plekken. dat deed ik bij Jasper ook altijd en dat werkt bij beide mannetjes erg goed,. Nu haal je daar natuurlijk de koorts niet mee weg.
Niels weegt nu 9955 gram en was 78 cm lang. Tja... Jasper woog dat ongeveer met 14/15 maanden en had toen ook ongeveer dezelfde lengte. Qua bouw zijn ze dus niet te vergelijken.

Clau beterschap dan maar weer. Is het niet verstandig om Raff eens goed te laten bekijken bij een dokter (of heb je dat al gedaan?) Bij die van mijn zusje is het trouwens steeds een teken van een groeispurt. Dat zou bij Raff natuurlijk ook kunnen.
Ik lijk wel een dokter, doe lekker wat je zelf prettig vindt, dan gaat het vast ook snel weer beter.

Groetjes Diane.
 
Hoi hoi,

Wat een storm zeg en ik moest vanochtend met Merel naar de verloskundige, voor de laatste keer. Hierna moet ik weer naar de gynaecoloog (over twee weken). Alles was goed. Ik ben nu 33 weken. Ik voel me ook goed.  Heb nu geen bekkenklachten meer. Snap er niks van.  Bloeddruk was goed. Ben tot nu toe maar 5 kilo aangekomen. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben. Baby is nog niet ingedaald en beweegt nog naar alle kanten.
Nog 1,5 week werken en dan heb ik eindelijk verlof. Heerlijk. Ben er wel aan toe. Heb het tot mijn verlof nog wel erg druk op het werk, maar ik zal toch wel snel moeten gaan afbouwen. Ik wil altijd alles zoveel mogelijk afmaken, maar ja, dat gaat niet altijd. Gisteren was ik ook weer tot heel laat op het werk.
Merel is momenteel ook erg dwars, maar soms ook weer erg lief. Soms gedraagt ze zich als een baby. Zal wel weer een groeispurt zijn.
Clau, wat vervelend dat Raff weer ziek is. Beterschap.
Sas, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met Sebastiaan.
Diane, gelukkig is het oppasprobleem opgelost. Ik maak soms ook wel van een mug een olifant. Is vrouweigen?
Jeanette, sterkte nog met de keuken.

Heb verder niets meer te melden.

gr. Ireen
 



Hallo Meiden,

Hier even een berichtje van mij vanuit het ziekenhuis (internet cafe).

Afgelopen zondagnacht op maandag ben ik bevallen van een gezonde zoon s'morgens om 5.32.
Helaas is het niet helemaal goed gegaan want ik had koorts gekregen en dat heeft de kleine ook gehad en daardoor een infectie en zodoende ligt hij dus op de kinderafdeling in de coufeuse (weet niet of ik het goed schrijf).
Zelf heb ik op het moment ook nog een infuus vanwege een bacterie en hopelijk mag ik daar morgen weer vanaf maar dat gaan ze morgen weer prikken.

Zodra ik weer thuis ben dan vertel ik de rest van het verhaal wel.

Maar nu weten jullie alvast dat wij een jonge zoon hebben:

Hij is dus geboren op 10 maart 2008
Weegt 2810 gram, lengte  ongeveer 51 cm.
En zijn naam is:

DYLANO.

Verder vertel ik alles wel als ik thuis ben i.v.m meekijkers.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano


 
Hey Brenda, Kees en Jesse,
Ik vond het al een tijdje wat stilletjes rondom jullie. Maar nu weten we hoe dat kwam!
Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club met twee mannetjes. Rust nu nog even lekker uit, je wordt van alle kanten op je wenken bedient (toch?). Tank even lekker bij en natuurlijk ook heel belangrijk; Geniet (met een grote G).
Groetjes Diane.
 
Hallo,

Brenda, Kees en Jesse, Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje DYLANO!!!
Sas en ik vroegen het ons al de hele tijd af, omdat we wisten dat je maandag zou bevallen....
Rust lekker uit, en het komt allemaal wel goed.
Groetjes,Nastacha
 
Hiererdepiep hoera, welkom nieuwe wereldburger.
Brneda van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje.
Hoe gaat het met papa en Jesse?
Geniet er in elk geval van en heel veel geluk samen!

Groetjes Jeanette
 
Brenda, Kees en Jesse van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!
Zo te lezen niet alles even soepeltjes, maar nu wel lekker gaan genieten!!!


heel veel geluk!  gefeliciteerd!liefs Clau en de mannen
 
Terug
Bovenaan