En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi Brenda, Kees & Jesse,

Hartstikke gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!! Doe het rustig aan meis!! Geniet lekker van je mannetje. Dat hij maar gauw naar huis mee mag met jullie!

We lezen later wel hoe het met je gaat als je weer thuis bent!!

Liefs,
Rosanne, Jan, Quentin & Yanna
 
Brenda, Kees en Jesse,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, broertje Dylano.
Geniet, geniet, geniet en geniet.
Hoop dat jullie ook snel uit het ziekenhuis mogen.

gr. Ireen
 
Hallo hallo,

Hier weer ff een berichtje van deze kant.
Kan nu nog ff morgen gaan we naar de camping brrrrr.
Dat wordt dus niet zonnen maar sneeuwballengevechten houden zoals het naar uitziet.
Gelukkig doet de kachel in de caravan het en hebben we lekkere warme dekbedden.
Vandaag komt oom een penvriendin van vroeger op visite erg veel zin in.
9 jaar geleden is het contact vewaterd en nnu via hyves zijn wij elkaar weer tegengekomen, dus ik ben erg benieuwd.
Daan wordt al iets minder brutaal alleen die vreselijke driftbuien wordt ik zo moe van.
Gistern ook weer zo'n driftbui waar hij in bleef hangen en dit omdat hij geen tractor kreeg bij de action. Iedereen kijkt je aan vreselijk en ik maar blijven glimlachen en rsutig blijven praten. Hij heeft wel zlef de tractor terug in het schap gelgd maar bleef natuurlijk ontzettend boos. Staat er een vrouw achter mij in de rij war knap zegt ze ik had allang 10 tractors in de kar gehad. Hahaha ja dat ken ik ook wel maar ik vind toch echt wel dat Daan nu mag leren dat hij maar niet altijd alles kan krijgen wat hij wil. Toen wij eenmaal weer op de fiets zaten was het eigenlijkook gelijk weer goed.

Och ik zie dat het al veel later is dan dat ik dacht ik ga nog snel ff wat doen.
Iedereen vrolijke paasdagen gwenst.

Liefs Saskia
 
Hoi hoi,

Sas, ik herken het ook hoor. Merel is ook haar grenzen aan het zoeken. De ene keer kan ik er wat beter tegen en de andere keer niet. Nu met de zwangerschap ben ik wat toegeeflijker. Ik ben veel te moe om met haar de strijd aan te gaan.

Vandaag zou mijn laatste werkdag zijn, maar ik heb het gehad. Slaap erg slecht de afgelopen weken en nu helemaal omdat mijn linkerarm heel erg pijn doet. Vreselijk is het. Nu is het wat minder pijnlijk als een paar dagen geleden. Gelukkig heb ik nu verlof tot ongeveer medio augustus. Heerlijk. Ben er echt aan toe.
Nog ruim 5 weken en maximaal 7 weken te gaan.

Wat een k.weer vandaag zeg. Regent, hagelt en waait het ook zo hard bij jullie?
Had wel graag met Pasen willen gaan wandelen of zo, maar met deze regen heb ik er niet zo'n zin in. Merel vindt het op zich niet erg, maar mama wel. Hahaha...
Dat wordt maar binnen eieren zoeken. Gaan jullie nog wat doen met pasen?

gr. Ireen

 
Hoi meiden,

Nou, hier sneeuwt het steeds. En de komende dagen zou het ook gaan sneeuwen (voordeel van in het Oosten wonen). Ik hoop dat er met de pasen wat blijft liggen want Quentin is gek op sneeuw. We gaan bij mijn ouders brunchen zondag en maandag blijven we lekker thuis.
Komende week mijn laatste week thuis van verlof. Nog wel een drukke week want onze keuken wordt overgespoten en opgepimpt (om maar even populair te doen....). Verder krijgen we nieuwe RVS trapleuningen en hebben we een nieuwe keukentafel en stoelen gekocht (stoelen hebben we al, tafel wordt speciaal ontworpen dus komt wat later).
Ja ja, heel druk dus maar wel leuk om je huisje zo te zien veranderen.

Sjonge wat kun je toch een leuke kleertjes voor meisjes krijgen zeg! Heb net bij de winkel Lief bij ons in Arnhem een roze badpakje maatje 68 gekocht. Echt lief inderdaad. Ik had al een zwembroekje maatje 62 daar gekocht maar we gaan pas in september op vakantie naar Griekenland dus nog maar een maatje groter erbij. Ik moet me echt inhouden bij haar hoor!
En ze gaat zo hard. Ze is nu 3 maanden oud. Ze slaapt 's nachts van 22.30 uur tot 's ochtends 07.00 uur. Heerlijk, vooral omdat ik weer moet gaan werken. Ze zit nog maar op 4 flessen op de dag.

Irene, wat een heerlijk vooruitzicht dat je pas in augustus weer moet beginnen zeg! Nog eventjes en dan kun je je tweede kleine in je armen houden. Probeer maar goed uit te rusten, dat heb je echt nodig straks weer met de nachtvoedingen. Lekker genieten hoor en hopelijk is je pijn snel voorbij.

Quentin heeft die dwarse buien ook gehad en is daar nu een beetje overheen. Wel plast hij momenteel (bewust??) weer in zijn broek. Het is echt een vorm van aandacht trekken. Hij doet dat vooral als wij of opa en oma bezig zijn met Yanna. Hopelijk is dat ook snel weer over.

Nou, ik ga er weer een eind aan breien! Hele fijne paasdagen!!

Groetjes,
Rosanne
 
Hey meiden,

Leuk he Rosanne dat shoppen. ook voor jongens vind ik dat leuk, maar je hebt gelijk voor meiden is er net ietsje meer keuze. Maatje 68, past ze dat in september nog denk je? Niels zit al op maatje 80. 68 heeft hij eigenlijk  maar kort  gedragen. 74 duurde iets langer.

Tjeetje Irene, jouw zwangerschap vliegt ook voorbij zeg. Nog maar hooguit 7 weken. Geniet nog even van het met zijn drietjes zijn, straks met z'n vieren is het toch meer tijd verdelen tussen de twee kids. Al zal dat in het begin nog wel meevallen.

Nog twee weken dan is onze jongste spruit alweer 1 jaar . Het gaat zo snel.
Bij ons in de straat is een ware babyboom aan de gang. Er wordt iedere maand wel een baby geboren. tot nu toe allemaal jongens, dus dat is voor onze mannen wel fijn.

Jasper is van de week weer ziek geweest. Koorts en later overgeven. Hij is dus vrijdag niet naar het kdv geweest. Niels wel en die heeft zich (eindelijk) eens goed vermaakt daar. Alle vorige keren moest hij erg wennen en regelmatig huilen. Maar nu had hij zelfs gelachen en dat terwijl hij dat thuis vrijwel de hele dag door doet.
Maar goed, Jasper is weer wat opgeknapt en heeft weer praatjes voor 10.

Morgenochtend gaan we brunchen en eieren zoeken bij mijn ouders en aan het eind van de dag gourmetten bij mijn schoonouders. Wij zijn dus de hele dag onder de pannen. Tweede paasdag gaat Jasper 250 meter hardlopen met de paashaas (als het weer meezit tenminste) en doet Marco mee met de 10 km. Daarna hebben we de dag voor onszelf.

Vanmorgen heeft Marco een schommel in elkaar gezet voor de mannetjes. Niels krijgt voor zijn verjaardag een babyschommel van mijn ouders. Die kunnen we dan met mooi weer direct gebruiken. Voor Jasper, en Niels als hij wat groter is, had ik al twee schommelplankjes gekocht bij de Intertoys.
Aan deze schommel kunnen we ook een tent bevestigen. Die wil ik ze met Sint geven, dan kunnen ze daar volgend jaar mooi in spelen. Lijkt me heerlijk dat gestudder in de tuin. Vorig jaar was het nog een bouwput en nu is de tuin op de beplanting na af, heerlijk.

Zo ik ga er weer mee stoppen, wil nog even wat was wegstrijken !
Fijne paasdagen!
Groetjes Diane.
 
Hoi allemaal

Wat een prachtig weer is het hier. Gisteren heeft het wast geregend maar van sneeuw geen sprake. Vandaag een mooie zonnige dag en ik hoop dat dat nog even zo blijft. Als Niels dan wakker wordt dan kunnen we er nog even op uit.
Rosanne, bij jullie wel sneeuw???

Gisteren zijn we naar "Hullie" geweest. Een speelboerderij in Uden. Erg druk en Niels vond het wel aardig. Het gedeelte voor de kleinste vond hij leuk en toen hij even later het theater ontdekt had was dat het helemaal. Er staat een boom die erg lijkt op de sprookjesboom van de  efteling en daar is hij gek van. Een druk dagje en hij is nu zijn slaap  aan het inhalen.

De keuken staat nu ook, nu de afwerking nog. Handgrepen die ik had gekocht waren veel te groot en we missen nog een afdekpaneel. Van de week dus weer naar de ikea!

Rosanne, hoe wordt je keuken?  Leuk he, huisje herinrichten? Ik ben er nu aan verslaafd  en gelukkig zijn we nog  niet klaar.  Wat voorheen garage was, was een werkkamer en gaat nu onze eetkamer worden. De vloer is in huis en  als straks alles klaar is in de keuken gaan we daar verder mee.

Diana,  fijn dat Niels het nu wat leuker had op het KDV. Onze Niels heeft ook lang moeten wennen hoor en nu kan hij niet meer zonder.

Ireen, succes met de laatste loodjes en geniet van je verlof.
Brenda, hoe is het met jullie. Weer lekker thuis met zn viertjes?
Sas, hoe was het op de camping?  

Dat was het voor nu. Ga  naar de thee. Vanavond gaan we fondeuen  met zn drietjes en moet er nog  het eea voor gaan voorbereiden.

Fijne paasdagen verder!
Jeanette    
 
Terug
Bovenaan