Hey meiden,
Leuk he Rosanne dat shoppen. ook voor jongens vind ik dat leuk, maar je hebt gelijk voor meiden is er net ietsje meer keuze. Maatje 68, past ze dat in september nog denk je? Niels zit al op maatje 80. 68 heeft hij eigenlijk maar kort gedragen. 74 duurde iets langer.
Tjeetje Irene, jouw zwangerschap vliegt ook voorbij zeg. Nog maar hooguit 7 weken. Geniet nog even van het met zijn drietjes zijn, straks met z'n vieren is het toch meer tijd verdelen tussen de twee kids. Al zal dat in het begin nog wel meevallen.
Nog twee weken dan is onze jongste spruit alweer 1 jaar . Het gaat zo snel.
Bij ons in de straat is een ware babyboom aan de gang. Er wordt iedere maand wel een baby geboren. tot nu toe allemaal jongens, dus dat is voor onze mannen wel fijn.
Jasper is van de week weer ziek geweest. Koorts en later overgeven. Hij is dus vrijdag niet naar het kdv geweest. Niels wel en die heeft zich (eindelijk) eens goed vermaakt daar. Alle vorige keren moest hij erg wennen en regelmatig huilen. Maar nu had hij zelfs gelachen en dat terwijl hij dat thuis vrijwel de hele dag door doet.
Maar goed, Jasper is weer wat opgeknapt en heeft weer praatjes voor 10.
Morgenochtend gaan we brunchen en eieren zoeken bij mijn ouders en aan het eind van de dag gourmetten bij mijn schoonouders. Wij zijn dus de hele dag onder de pannen. Tweede paasdag gaat Jasper 250 meter hardlopen met de paashaas (als het weer meezit tenminste) en doet Marco mee met de 10 km. Daarna hebben we de dag voor onszelf.
Vanmorgen heeft Marco een schommel in elkaar gezet voor de mannetjes. Niels krijgt voor zijn verjaardag een babyschommel van mijn ouders. Die kunnen we dan met mooi weer direct gebruiken. Voor Jasper, en Niels als hij wat groter is, had ik al twee schommelplankjes gekocht bij de Intertoys.
Aan deze schommel kunnen we ook een tent bevestigen. Die wil ik ze met Sint geven, dan kunnen ze daar volgend jaar mooi in spelen. Lijkt me heerlijk dat gestudder in de tuin. Vorig jaar was het nog een bouwput en nu is de tuin op de beplanting na af, heerlijk.
Zo ik ga er weer mee stoppen, wil nog even wat was wegstrijken !
Fijne paasdagen!
Groetjes Diane.