En we babbelen nog vrolijk verder....

Goedenmiddag allemaal,

Ik zal onze topic maar ff omhoog halen hij zakt wel erg naar onderen he?
Iedereen fijne paasdagen gehad? Wij wel hoor heerlijk op de camping gezeten brrrr.
Gelukkig hadden we een olie radiator meegenomen die caravan goed kon verwarmen beter dan de gaskachel die in de caravan zit.
Maar ja Daan vermaakte zich goed op de camping wij waren niet de enige idioten op de camping. 1ste paasdag heb ik zelfs nog heerlijk in het zonnetje gezeten te genieten de zon had best wel kracht dus dat was wel lekker. 's avonds na het eten begon het te sneeuwen nou dat heeft wel zijn charmes hoor op de camping met sneeuw.
2e paasdag werden we wakker in een witte wereld en aagezien wij de enig waren op ons veld die waren blijven slapen was het ook nog onbelopen prachtig gezicht.
Daan en ik zijn dan ook zo de kleren aangeschoten om een sneeuwpop te gaan maken, want ja hoe vaak krijg je die kans om een sneewpop te maken?
De kinderen hebben ook in de sneeuw eieren gezocht, en we hebben een gezellige paasbrunch op de camping gehad met de andere camping gasten.
Verder hebben de beide mannen hier buikgriep gehad, Sebastiaan is echt 1,5 dag echt ziek geweest. Daan Heeft sinds afgelopen zaterdag Diaree en heeft zaterdag ook gespuugd, maar hij is er verder niet echt ziek van ofzo gelukkig maar.

Nou ik maar eens een boterham voor mijn mannetje smeren die krijgt gelukkig wwer eetlust.

Liefs saskia
 

Hallo Meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
Hier gaat alles redelijk goed, ben  inmiddels al weer aardig bij aan het komen van de bevalling e.d
Moet trouwens wel weer heel erg wennen aan de nachtvoedingen en dan zeker aan de momenten dat Dylano s'morgens heel vroeg komt en dat dan jesse ook wakker wordt.
Zat vanmorgen nameijk om 6.00 al gedoched en wel samen met jesse beneden omdat hij vanmorgen ook naar school heen moest.
Nou is het wel makkelijk dat kees nog thuis is en hij meestal vrij laat op bed gaat dus hij geeft dan meestal de laatste flesvoeding en soms ook nachtvoeding.
Gelukkig hebben we dat allemaal wel goed afgesproken e.d
Wij zijn gisteren weer op controle bij de kinderarts geweest en hij was redelijk te spreken over Dylano alleen vond hij hem wel heel erg mager.
En hij vroeg ons of hij wel genoeg voeding e.d kreeg want van inplaats te zijn aangekomen was hij juist redelijk wat afgevallen en dat mag eigenlijk niet.
Volgende week woensdag moeten we weer komen op controle dan moet hij minimaal 100 gram zijn aangekomen en anders gaan ze verder onderzoeken waarom hij niet aankomt dus dat is best wel even spannend.
Het kan zijn dat als hij niet is aangekomen dat hij weer wordt opgenomen en dat ze dan verder onderzoeken gaan doen.
Dus even een spannende week.
Verder zijn ze vorige week langs geweest voor de gehoortest en zijn rechteroortje was meteen goed en zijn linkeroortje was niet goed, dus moesten ze 2 dagen later weer langskomen toen weer getest was weer niet goed, dus nu zouden ze deze week langskomen voor weer een nieuwe test, maar dan doormiddel van allerlei plakkertjes op zijn voorhoofd en in de nek en dan zouden ze het op die manier proberen.
Dus zijn ze vanmorgen geweest en als deze test niet goed uit zou pakken dan zouden we doorgestuurd worden naar het UMCG voor verder onderzoek waar het dan aan zou kunnen liggen, maar gelukkig is deze test vanmorgen wel goed gegaan dus dat is nu op dit moment alweer een zorg minder.

Verder gaat het goed tussen Jesse en Dylano hij wil steeds kusjes geven en het speentje geven.

Zo Irene alweer 34 weken zwanger dat gaat nu ook alweer opschieten nog even en jij kan je kleine wonder ook in de armen houden.
En hoe gaat het met Jasmijn en de zwangerschap.
Verder willen we iedereen heel erg bedanken voor alle felicitaties e.d.

Nu ik ga stoppen want we moeten zo naar de afscheidsreceptie van onze huisarts die stopt nameijk per 1 april na ruim 30 jaar als dokter.
Groetjes en tot later.

Brenda&Jesse (3 1/2)  en Dylano (17 dagen)
 
Hoi hoi,

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Echo gehad. Alles was goed. Ik ben nu iets meer dan 35 weken en ze heeft de baby geschat op ongeveer 2600 gram. Ik vond mijn bloeddruk iets te hoog, maar de gyn vond het niet zorgelijk.
De pijn in mijn linkerarm is gelukkig weg. Wat een opluchting.

Brenda, ik zie ook wel een beetje op tegen de nachtvoedingen. Fijn dat je het goed hebt geregeld met Kees. Ik ben van plan om borstvoeding te geven, dus ik  zal alleen met de voedingen bezig  zijn, maar ik vind dat  helemaal niet erg.
Jeetje, was nog wel even spannend over Dylano's oortje.

Rosanne, lukt het nu wel met twee kids? Je had er in het begin wat moeite mee, toch?
Ik ben benieuwd hoe ik het ga doen.

Sas, alles goed met jou? Weer helemaal lekker in je vel?

San, operatie al gehad?

Nas, gaat de verkoop van de ijsjes goed?

Oke, dat was het weer.

gr. Ireen
 
Goedemorgen meiden....

Hier weer een reaktie van mij!!

Leuk dat er zoveel forummers opeens ook hyves hebben, kijk ik toch iets vaker op dan op het forum.
Ga eens even reageren, want het is alweer een eeuwigheid geleden zag ik.
Ik denk wel vaak aan jullie, al heb ik het de laatste dagen gigantisch druk.

Sas, Hoe is het met je?? En met Daan?? Al wat liever en rustiger geworden??
Het kan inderdaad goed zijn, dat hij merkt dat jij niet lekker in je vel zit (zat) en dat hij daardoor zo doet!!

Clau?? Zijn de jongens alweer beter????
Doe jij het ook rustig aan??

Het weer is inderdaad echt vreselijk, lijkt wel winter of herfst toch op z'n minst.. Maar ja ben binnen met veel dingen bezig, dus merk er niet zo weinig van, maar ik vind het wel erg koud...

Zielig toch weer die kleintjes met hun prikjes.
Toevalig waren we gisteren op babybezoek, erg leuk altijd weer die kleintjes.

Brenda, hoe is het met Dylano en Jesse??
Hoe reageerd Jesse op zijn babybroertje???

Sas? Heeft het campinguitje je goed gedaan???
Zag de foto's op hyves toch?? Of was dat niet van nu de laatste keer??

Ireen, lekker dat je verlof hebt nu, en dan tot midden augustus heerlijk....
Geniet ervan!!
En wat hebje een moooie buik, super zo lekker rond, en zeker met zo weinig kilo's....

Rosanne, het kan inderdaad goed zijn dat Quentin zich terug als baby gaat gedragen door de komst van Yanna!! Die extra aandacht heeft hij nodig he!!
En dan inhoud gevoel ken ik niet, maar ik weet wel precies wat je bedoeld!! haha Kan me er wel iets bij voorstellen...

Diane, hoe is het met Jasper gegaan met het hardlopen met de paashaas???
Leuk idee trouwens

Brenda, dat is even schrikken met Dylano, zeker met flesvoeding mogen ze toch niet afvallen...
Tjee, en dan zijn oortjes, maar gelukkig een positieve uitslag!!

Ja Jasmijn?? Waar ben jij ergens?? EN achnita???

Ireen, de ijsverkoop is gestart met Pasen, maar door het weer is het nog niet echt druk hoor!!!
Ik ga jullie nu nog even een privemail sturen, want wat ik nog te vertellen heb ga ik ff niet op het forum presenteren!!!

Groetjes Nasje
 
Goedemiddag allemaal.

Zo beneden verdieping aan kant aardappels geschild voor vanavond nu ff tijd om te relaxen, na een zware ochtend met een van de kids hier.
Afgelopen weekend weer lekker naar de camping geweest Daan heeft het daar zo naar zijn zin dat je zelf ook helemaal geniet, je hebt er geen kind aan.
En we zitten gelijk in de bos als we de camping aflopen dus dat is ook echte genieten hoor, en het ook echt een mooi bos met heidevelden midden in het bos. Ik wil dan het bos ook echt helemaal gaan verkennen. Nu ben ik zowiezo wel een buiten mens en geniet ik altijd van het bos, maar hier kom ik echt tot rust.
Dus op de vraag hoe het met mij gaat het gaat zeker de goed kant op met mij, als ik op de camping ben kan ik dus echt genieten en   tot mijzlef komen. Daar is niets dat moet gebeuren of in ieder geval niet zoveel als thuis en duitenlucht he ik merk dat ik dat gewoon echt nodig ben.

Enne de rest van de dames hoe is het daarmee dan?

Ireen wat schiet je al lekker op met de zwangerschap en inderdaad mooi buikje heb je.

En Jasmijn van jou hebben we ook al een poos niets meer gehoord ben erg beniuwd hor het bij jullie verloopt met de zwangerschap en het huis.

Clau hoe is het met jou en de mannen? Je zult ook wel weer druk zijn zoals altijd he?

Enne Sandra van jou ook al ff niet meer gelezen of ben ik nu in de bonen?
Haha tja maar een scherm open staan en het hoofd vol he dan krijg je dit soort dingen.

Nas jou heb ik al even op de msn gesproken van de week dus ben alweer een   beetje  op de hoogte.

Diane hoe is bij jou met en met de jongens en jeetje zeg Niels alweer bijna een jaar waar blijft de tijd toch?

Jeanette hoe staat het bij jou met de keuken de stucadoor al geweest?
Bij mij moet de buitendeur nog steeds geschilderd worden maar ja   de deur moet open blijven staan om te drogen dus moet toch echt eerst wat beter weer worden.
En alle kozijnen moeten nog 1x afgelakt worden maar ja dat doe ik wel als ik de deur ook schildere kan. Ik ben namelijk niet een echte schilder dus wil er dan ook zo snel mogelijk van af hihi.

Achnita van jou al ff niks gelezen?

Brenda hoe staat het erbij jou voor?
Dylano al een beetje aangekomen? Ben wel erg benieuwd.

Nou hoop dat ik niemand vergeten ben. En allemaal weer snel wat laten horen he?
Want zo reageerd iedereen tegelijk en zo is het weer eeuwen stil.

Groetjes Saskia
 
Hoi meiden,

Toen ik het mailtje van lieve Nas kreeg ... dacht ik idd ...al weer te lang geleden dat ik op het forum was......
Maar zit momenteel alleen soms mijn hyves te checken en knal m dan weer uit.... een heeeeeeele trage pc....zeer frustrerend.

Nas, we hebben het er al vaker over gehad !!!Bel, mail, sms of wat dan ook he!

Clau, al jouw mannen weer beter?

Rosanne, ik vind kleertjes kopen voor meiden ook een hele leuke opgave, haha.

Brenda, toch even schrik als zo'n orentest dan niet gelijk goed is.
Hoop dat het met zijn gewicht ook snel beter gaat.

Irene, geniet van de   "laatste" loodjes.... schiet op meid!

Sas, het campingleven (brrrrr) is dus weer begonnen!
En Kayla is niet dwars....maar ontzettend aan het uitdagen... ook niet fijn.

Verder heb ik 2e paasdag weer een 10km loop gehad..... ging er met een blessure (heup) aan beginnen.... en mag nu helemaal niet meer lopen.... erg sneu!
In ieder geval twee weken niet, doorgestuurd naar de manueel, zooltjes etc etc...
De weken vliegen hier om... we gaan bijna op vakantie naar Egypte.... en als ik dan terugkom.....schiet die operatie ook al weer op.... begin juni....

Ga nu dus ook maar even verder met "egypte" dingen.
Vorige week trouwens de prikken gehad met zijn allen, gewoon thuis !!!!
Ideaal..... www.thuisvaccinatie.nl   echt aan te bevelen!

tot snel (?)
liefs San
 

Hallo Meiden,

Hier gaat alles zijn gangetje we moeten woensdag weer voor controle naar het ziekenhuis en dan hopen we weer wat meer te weten.
En natuurlijk hopen we dat hij minimaal die 100 gram is aangekomen anders  zal hij waarschijnlijk moeten blijven en gaan ze verder onderzoek doen waar het dan aan kan liggen dat hij afvalt van inplaats aankomt.
Jesse vind het maar wat leuk dat hij nu een broertje heeft want s'morgens als hij begint te huilen dan roept hij naar mama en zegt dan dat Dylano aan het huilen is.
En als hij beneden in de box ligt dan gaat hij het speentje aan hem geven, dus hij is op het moment wel lief voor hem.
Verder heeft Jesse sinds zaterdag een halfhoogslaper gekregen alleen moet hij nog in elkaar gezet worden.
En komende woensdagmiddag gaan we met jesse even kijken op een gymclubje hier in de buurt, kijken wat hij daar van vind en als hij het leuk vind dan mag hij daar bij.
Gelukkig zit zijn vriendje Sander er ook bij en hij heeft vanmiddag ook met hem gespeeld en we hebben ook te horen gekregen dat ze bij elkaar in de klas komen dus dat is helemaal leuk.

Verder heb ik voor diegene die het leuk vinden ook foto's geplaatst op hyves van Dylano.

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen.

Groetjes en tot later en ik hou jullie op de hoogte.

Brenda&Jesse en Dylano
 
Hoi meiden,

Pffffft, vandaag mijn eerste werkdag gehad. Was wel even wennen zeg! Maar toch ook wel weer leuk om mijn collega's te zien. Ook zijn we verhuisd naar een ander pand tijdens mijn verlof dus alles is nu nieuw en ik heb een leuke kamer gekregen en zit niet meer alleen maar samen met mijn collegaatje en dat is toch ook wel weer gezellig hoor!

Wel heb ik de ukkies gemist vandaag. Quentin ging altijd wel elke vrijdag naar mijn ouders maar Yanna was nog geen hele dag weg geweest. Jeetje wat heb ik dat kleine tandeloze lachende bekkie gemist zeg! En dat warme  lijfje tegen me aan etc.
Ze is wel erg eenkennig momenteel en erg op mij gericht. Morgen mag Jan het voor het eerst een hele dag met de kids alleen proberen. Ik probeer me nergens mee te bemoeien vanaf het werk en 's ochtends! (Ach ja, jullie weten wel hoe vrouwen daarin kunnen zijn......).

Brenda, ik hoop dat Dylano goed gaat groeien de komende tijd!

Ireen, het gaat heel goed hoor met 2 kids. Ik heb echt een goed ritme te pakken met ze. Je went er echt heel snel aan! En die nachtvoedingen zijn ook van korte duur hoor. Voor je het weet slaapt de kleine weer door! Geniet nu maar lekker van je verlof!
Ik vond het in ieder geval echt veeeeeeeeeeeeeeels te kort!!

Jasmijn, inderdaad echt een tijdje niets gehoord van je! Alles goed?

En Sandra doe je het rustig aan!! Balen van je blessure! Hopelijk val je niet teveel terug wat je conditie betreft als je ruim 2 weken niets mag doen!
Lekker dat je naar Egypte gaat! Wij gaan in september naar Kos en ik heb er nu al heel erg zin in (alleen de vliegreis niet....).

Nasje heb ik al teruggemaild.......

Ja Diane, het gaat snel zo met de ukkies... Een jaar al weer bijna!

Oh ja, hoe doen jullie dat trouwens in de auto met de kinderstoelen vanaf 3 jaar? Quentin hangt er steeds helemaal uit als hij in slaap valt! Hij ligt dan in zo'n rare positie en als we dan een lange rit hebben is dat zo'n gedoe om hem elke keer weer terug te duwen en als we dan een bocht door gaan of remmen gaat meneer weer "hangen". Dat ze daar niets op gevonden hebben zeg!

Nou, ik ga nog effe bij mijn vent beneden zitten. Er is weer voetbal op tv.

Fijne avond nog!

Liefs,
Rosanne
 
Terug
Bovenaan