En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi meiden,

Ah Rosan, wat een poepie is jouw Yanna zeg! Schetig.

Hier hebben we alles met schoonmama opgelost. Ze gaan daar nu donderdags om de week heen. Nog maar 1 keer per twee weken dus. Maar nu diende het volgende probleem zich aan. Het kdv doet niet (meer!!) aan om de week plaatsen. Voorheen dus wel, maar nu niet meer. Grrrr ! Nu zitten we dus weer met een volgend probleem. Ik ga morgen het locatiehoofd maar eens bellen en vragen of er echt geen uitzondering te regelen is, maar ik heb eigenlijk weinig hoop. Die mevrouw die alles van bovenaf regelt was erg stellig. Maar niet geschoten is altijd mis. Of ik moet mijn moeder vragen of ze de woensdag om en om wil doen en ze dan iedere donderdag naar het kdv brengen... Maar dat wil ze vast niet. Hmmm.
En anders kunnen we misschien 1 plaats nemen. Dan gaat Niels 3 donderdagen heen en Jasper dan 1. Als Niels dan op het kdv is kan Jasper naar schoonmama of mijn moeder en als Jasper er is gaat Niels naar schoonmama. Dan heeft ze er dus steeds maar een tegelijk (kan ze nog meer aan zichzelf toekomen !  Oh sorry, het was weer uitgepraat).
Of misschien kan mijn oude oppaskind wel de donderdagmiddagen oppassen. Volgens mij doet ze dit jaar eindexamen, dus dan is ze vroeg klaar.
Op zich mogelijkheden te over lijkt het, maar ze zijn niet ideaal.
Eerst maar eens bellen morgen en op mijn knieën aan de telefoon hangen...

Verder eigenlijk weinig te melden. Ik ben lekker bijgetankt in de vakantie en vandaag weer begonnen. Volgende week heeft onze Lio-stagiaire een stageweek, dus dan kan ik lekker de administratie bijwerken. Alle mappen moeten nodig weer geordend worden.

Tot snel!
Groetjes Diane.
 
Hallo dames,

Zo we gaan er even voor zitten, terug van weggeweest zou ik maar zeggen.
We hebben hier flink in de ziekeboeg gezeten, manlief en kinderen haden de  griep te pakken en ik ben diverse dagen uitgeschakeld geweest ivm migraine. Gelukkig was mijn mams zo goed om regelmatig bij te springen want je het leven gaat door he!

Even het 2e scherm geopend en daar gaat tie dan....

Ha Brenda, nou begint het er echt om de spannen he meid! Het blijft een hele taak zwanger zijn Succes met de laatste lootjes meid.

Sandra, wij wonen in Ridderkerk. Dat ligt tussen Rotterdam en Dordrecht (wellicht beter bekend) Wij gaan regelmatig naar Ballorig Oud-beyerland, maar wie weet ligt binnenkort houten een keer in het verschiet. Trouwens lekker zo'n vakantie naar Egypte daar kan je je lekker op verheugen.

Saskia, wij zijn bezig om de mike (08-11-04) 's nachts zindelijk te krijgen, maar dat wil nog niet lukken. Overdag was het in drie dagen gepiept. Maar hem 's nachts wakker maken werkt niet want vervolgens ligt hij zo'n 3 uur lang honderduit te kletsen. Vind ik wat minder Ach ja het zal wel komen. Wat een pech met je auto joh ik hoop dat het niet een al te dure grap is geworden.
Nou had je het over je zoon dat hij ineens meer is gaan eten, gek he! Sinds 2 weken is Mike ook gaan eten al een beer. Mag ook wel want met zijn 1.05 (ja een lang eind) en slecht 14.2 kilo is het een latje. Vandaag bv heeft hij ontbeten met 1br boterham smeerkaas en 1 ontbijtkoek en tussen de middag (hou je vast) 4 br boterhammen met beleg en nog een halve eierkoek, Hij mocht kiezen wat we vanavond eten, want papa eet niet thuis dus dan doe ik altijd iets speciaals. Dat worden dit keer spruiten, ben benieuwd!

Ha Irene, wij moesten voor Mike ook 2 keer terug komen voor de ogen test. Nu heb ik na de eerste keer een duikbrilletje zo geprepareerd dat we om de beurt een oog konden afdekken en toen thuis oefenen, want ze konden op het cb te test niet goed afnemen omdat Mike zn kont tegen de krib gooide Uiteraard hoop ik voor je dat Merel geen afwijking aan dr oogjes heeft maar misschien heb je iets aan mijn tip. Ik las dat ze een matige eter is Mike was dat tot voor kort ook, maar die heeft een filmpje gezien op zappelin over eten proeven. En sinds dien wil meneer alles proeven Levert ook erge leuke foto's op kan ik zeggen

Diane het is toch wat die schoonmoeders he praat me er niet van........
Het is een heel geregel he je kinderen goed en vertrouwd onderbrengen, dan is het zo frustrerend, nou je lucht hier maar lekker je hart hoor Hopelijk verloopt het snel zoals voor jullie het beste werkt.

Nasje (staat dat voor natasja?) "het zuidelijkste lid moet ik dan denken aan Limburg?

Jeanette het blijft hectisch he het plaatsen van een nieuwe keuken, maar wel leuk, lijkt mij ook wel wat maar ja... voorlopig niet
Wij zijn voor Mike ook bezig met inschrijving voor de BS maar ik vind het echt moeilijk We zijn bij beide scholen wezen kijken, maar 1 had op dat moment geen les dus daar gaan we nog een keer neuzen.

He Rosane wat een plaatje zeg!

Nou ik geloof dat ik het rijtje heb gehad, ik had een behoorlijke achterstand, maar even wat meer bijhouden want ik vind het écht gezellig hier!

Hierbij ook een foto van mijn ventjes. Wilde nog meer foto's plaatsen maar hyves werkt niet mee, dat komt later wel


Hier geeft Mike (8-11-04) Brian (25-07-07) een fles

dag meiden
Tot later,
Achnita
 
Hee meiden,

Jullie kennen het vast, je moet achter de pc om te werken, maar je zoekt allerlei uitvluchten om nie te hoeven beginnen... Zo ook hier hoor, ik heb al vanalles gedaan, inclusief een zak paaseitjes opeten (en maar klagen...) en heb nog geen zin. Met mezelf afgesproken dat ik om kwart over 9 moet beginnen....

Rosan, het was inderdaad erg gezellig! En je hebt twee schatjes. Zo leuk om ze weer eens te zien en heerlijk om met zo'n klein schatje te knuffelen!   (ook leuk om jou weer eens te zien en maak je niet druk om die kilo's , je ziet er goed uit)

Achnita, ook leuk dat jij een foto hebt geplaatst, altijd leuk om een gezicht erbij te hebben.

Diane, wat een gedoe zo met oppassen zeg! Ik hoop dat hier alles zo soepeltjes blijft gaan als mijn ouders ook op de kleine van m'n broertje gaan passen (mijn schoonzus is vandaag uitgeteld...)
 
Wat een verbouwingen en een klussen in huis heeft iedereen zeg! Wij hebben ons hele huis van top tot teen verbouwd vlak voor de zwangerschap van Raff dus nog geen 4 jaar oud dus ik doe lekker niets

Ik heb geen twee schermen dus weet niet alles meer, maar mijn tijd is ook op....dus iedereen veel succes met alles waar je mee bezig bent!!!

Nieuwe meeting in April? Als we weten of vooral noord, zuid of oost of west komt kunnen we toch kiezen of voor Houten of voor Wijchen (grapje)

fijn weekend, liefs Clau

doeoeoei ga nuuuuuuuu aan de slag!
 
Nog even een kort berichtje van mijn kant.
Ben sinds enkele dagen "actief" op hyves. Jeanette en Claudia hebben me al gevonden
leuk hoor meiden, Voor de andere geldt uiteraard ook kom erbij...

Ik heb vanmiddag mijn verhaal gedaan dus verder nu even niets te melden

Groetjes,
Achnita
 
Hoi allemaal,
even bijkomen van het klussen. Ben vandaag lekker vrij maar moet daarvoor wel zondag werken. Maar ja, dat vind ik niet zo erg vooral omdat het hier nu een hele grote bende is.
De huiskamer vol met dozen, tafel stoelen en kast uit de keuken. Dan nog Niels zijn speelgoed en ja, dan blijft er weinig meer over. Maar goed, als straks de andere keuken staat hoor je mij niet meer klagen. Niels en ik zijn vanochtend al naar de stort geweest en hebben al veel weggebracht. Hij vind het daar erg leuk en dan vrnl de vrachtauto's en zandscheppers.
Vanmiddag gaan we naar de kapper, ook dat is weer hard nodig.
 
Afgelopen maandag zijn we naar de tandarts geweest. Niels heeft voor de eerste keer echt in de stoel gelegen. Deed keurig zijn mondje open en de tandarts mocht zelfs met het speigeltje en het bijbehorende haakje  kijken. Ik natuurlijk reuze trots vooral omdat hij het compliment gaf dat het gebit er keurig uitziet. Alleen attendeerde hij weer op de speen.  Deze heeft Niels nog bij  het slapen. Zegt onze kleine wijsneus:  nu tutter ik nog even en  als ik naar school ga stop ik pas! Ik moest best wel een beetje lachen maar dat kwam vrnl door het verbouwereerde gezicht van de tandarts.    

Brenda wat is het stilletjes rondom jou. Is de kleine er reeds?
Clau, nog lekker gewerkt gisterenavond?
Rosanna, wat wordt Yanna alweer groot. Mooie foto's heb je op hyves.
Nas, al klaar met al het gesop en gepoets voor de opening straks?

Meeting in april, het zal nu toch eindelijk moeten lukken om er eens bij te zijn!!!!
Houten prima, wijchen nog beter (hihi)

Ga weer verder. Niels ligt in bed en dat geeft even de ruimte om weer verder te gaan met slopen.
Groetjes Jeanette
 
Goedemorgen meiden,


Nou had ik me gisterenavond voorgenomen om te gaan reageren, maar helaas is het er niet van gekomen. Maar belofte maakt schuld, dus ik ga mijn achterstallig werk eens doen hier op ons forum.....

Jeanette, hoe valt het mee het beroemd zijn?? Nu je op tv bent geweest, kom je zeker tijd te kort door het uitdelen van de handtekeningen. En wordt je al herkend op straat????
Hoe ver zijn jullie ondertussen met de keuken???
Hopenlijk gaat de overgang van Niels, soepel van psz naar kleuterschool..

Sas, nog altijd moe?? Of gaat het al wat beter??
Is Daan al wat rustiger geworden??
Het zou wel weer een fase zijn, ik heb dat met Julian hier ook. Maar die wordt ook veel opgenaaid door Tom, en dan gillen oh, wordt er gek van, hoe die elkaar gek maken.
Zijn ook soms leuke lieve en rustige momenten samen.... maar meestal wordt de rust verstoord....

Rosanne, hoe is het met Quentin en zijn pop?? Julian heeft ook een pop hoor "Sophie", en hij is er stapel op. Een echte huis man, die Julian van mij, wassen, strijken, koken, zuigen, en kids verzorgen.... haha

Diane, wat een gedoe zo met de oppas te regelen voor de kids he??
Inmiddels al een oplossing gevonden???
Ik zou m'n schoonmoeder dan aan de kant duwen en voor het kdv kiezen.. ze wou toch eerst niet, nou jammer dan, of volledig of niet!! KLAAR!!!

Achnita leuk dat je me accepteerde... ook bij jou had ik een hele andere voorstelling...
Leuke kids heb je....
Nasje staat voor NaStacha, een extra S dus haha.
En ja ik kom uit Limburg, maar woon momenteel in Belgie, net over de grens van Weert..

Clau?? Al tante??

Jeanette, nee het gesop voor de opening is nog lang niet klaar....
Moet nog een boel gebeuren zeker buiten....
ben nog wel ff zoet haha!! Geen kans om me te vervelen hoor!!
Ben er ook wel niet elke dag mee bezig, doe het in stapjes haha.

San??? En bij jou??

Nou, ik ga frietjes bakken, het is zondag en etenstijd.. staan me hier alweer op te jagen, dus dat was het voorlopig..
Fijne zondag allemaal tot gauw, Nastacha
 
Hey meiden,

Bedankt voor jullie "steunbetuigingen." We denken er gelukkig hetzelfde over. Het probleem is opgelost. De ene week past mijn schoonmoeder op woensdag op en mijn moeder de donderdag en de week erna draaien we het om. Helemaal stoppen wil ze niet, en het kdv ging niet akkoord met om de week opvang voor de donderdag. Mijn moeder vindt het niet erg. Ik denk dat ik er zelf de meeste problemen mee heb gehad. het leek mij nl niet handig om met 4 kinderen naar school te gaan, maar mijn moeder ziet dat probleem niet. dus eigenlijk ben ik steeds de dwarsligger geweest. Moeilijk om te bekennen, maar ik denk echt dat ik van een mug een olifant heb gemaakt . Sorry! Maar goed, als je door je schoonmoeder via Marco van allerlei onwaarheden wordt beschuldigt en als ze daarna over mijn moeder nog te klagen heeft (die ons steeds zonder morren heeft geholpen, terwijl zij steeds nee zei!), tja dan schiet je in de aanval. Of beter gezegd verdediging van mijn gezin.
Maar goed alles is weer uitgesproken. Mijn schoonouders kwamen zelfs gisteren spontaan een bakkie doen en daarna hebben we ze (jaja) nog maar uitgenodigd om te blijven eten ook. En het was zowaar gezellig.

Sinds gisteren ben ik ook maar lid geworden van Hyves. ik kon alleen niet zo'n recente foto van mezelf vinden, dus dan maar een oude met de jongens erbij. Ach de meesten van jullie kennen me toch al. Ik zal binnenkort eens proberen om er wat meer foto's op te zetten, maar ik moet eerst nog van alles uitproberen. Heb net mijn vaste vrienden uitgenodigd om mijn Hyve-vriend te worden. jullie zullen spoedig volgen, of jullie moeten mij uitnodigen natuurlijk (zal wel sneller gaan, denk ik). Als je me zoekt, begin achteraan. Ik heb nl nog geen berichten of vrienden. Je kunt me herkennen aan de knalgroene achtergrond (de muur van ons optrekje), maakt het zoeken wat makkelijker!

Zo ik stop er weer mee voordat de batterij leeg is. Marco begint te zeuren dat hij nog iets voor zijn werk moet checken.

Oh ja, Brenda hoe gaat het? Het is erg stil rondom je. Is de kleine spruit er al?

Groetjes Diane.
 
Hey Meiden,

Hier alles zijn gangetje, Daan lekker naar de peuterspeelzaal ik het rijk alleen lekker niks doen.
En dan is het alweer bijna half maart wij gaan donderdagavond de caravan van stal halen en dan gaat ie zaterdag al naar de camping. Met dit kwakelweer heb ik helemaal nog geen zin in de camping ble, dus we hopen maar snel op heel veel mooi weer.
Nas je vroeg of ik nog altijd zo moe was, ja dat ben ik nog steeds.
MaarDat zal nu wel snel over gaan denk ik hoop ik want ik heb gisteren een heel gesprek gehad met Sebastiaan. Ik loop al maanden op mijn tenen omdat het hier in huis allemaal niet loopt zoals het moet. En gisteren ben ik gebroken om het zo maar te zeggen, en hoop ik dat ik de meeste spanningen nu snle   kwijt ben.

Ik hoop dat Daan in een grote sprong zit, want jeetje zeg. Die is brutaal momenteel en het andere moment zo poeslief. En 's morgens zo vroeg wakker.
Eten gaat ongefelijk goed ik val steeds van de ene in de andere verbazing.
Hij proeft alles wat ik hebm voorzet alhoewel hij wel eerst 3x zegt dat hij het niet lust, maar ik krijg hem wel zover.
En vreselijke driftbuien waar hij in blijft hangen.
Bijvoorbeeld vrijdag ik haalde hem van de psz en het was mooi weer dus ik was lopend. Meneer wilde in de klas al dat ik hem optilde maar ja dat deed ik dus niet want dan kan ik hem de hel weg tillen. Dus hij zette het in de klas al op een huilen, brullen, krijzen, gillen alles tegelijk. Ik heb het maar een beetje genegeerd en ben weg gegaan. Daan kwam er wel achteraan. Maar die heeft de hele weg gehuild geschreeuwd en gedaan tot aan huis en we hebben er bijna een half uur over gedaan.
Ben al die tijd rustig gebleven en heb hem zijn gang laten gaan.
Eenmaal thuis was hij eigenlijk wel heel snel weer rustig, maar dit is gedrag dat ken ik helemaal niet van Daan. Zij er toevallig meer meiden die dit herkennen?
Of zou Daan reageren op mijn spanning?

En Diane blij dat het oppasprobleem opgelost is.

Enne ik had wat gelezen over een meeting in April?
Errug leuk maar hangt voor mij ff van verschillende faktoren af of ik erbij kan zijn.
Dus zou zeggen brainstormen maar over een datum en locatie?

Ik heb maar een scherm open staan dus reageer verder niet.

Liefs Saskia
 
Terug
Bovenaan