En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoera, we hebben weer internet!!!! Als iemand overweegt om bij tiscali te gaan: NIET DOEN!!!!!! Nu dus bij een andere provider, maar daar gingen natuurlijk weer veel weken overheen.

Hier gaat alles goed .Ben nu ruim 33 weken op weg. Morgen mijn laatste werkochtend ( werk sinds een paar weken halve dagen).
Barend en Dorus doen het goed. Barend is wel erg gauw uit zijn hum de laaste tijd.

In het nieuwe huis is het erg fijn. Heerlijk rustig dus we zijn veel buiten.
Ik houd het kort, moet nog heel veel internetdingen inhalen, waaronder het uitzoeken van een geboortekaartje. Dat ga ik nu doen.
Tot schrijfs!
 
Hoi hoi,

Even ons onderwerp naar boven halen.

Jasmijn, alweer 33 weken. Schiet al lekker op he? Ik moet nog ongeveer 3 weken. Ik voel nu wel al wat gerommel in mijn buik. Donderdag weer naar de gyn.

Rosanne, hoe is de eerste week op het werk bevallen? Gelukkig hoef ik voorlopig even niet. Heerlijk, maar ik begrijp dat de tijd wel snel voorbij vliegt.

San, lekkere vakantie in het vooruitzicht. Ik ben een paar jaar geleden (toen waren we nog met z'n tweeen) naar de badplaats Sharm el Sheik geweest. Was wel leuk, maar in het gebied waar wij zaten werd er nog volop gebouwd. We zijn ook een keer met de taxi het binnenland in geweest, maar ik vond het een beetje eng. Overal waren grensposten en militairen. Ik voelde me niet echt op mijn gemak. Ook als we in het oude centrum liepen en in cafés zaten alleen maar mannen en werd ik ongegeneerd bekeken, omdat ik een vrouw ben en vooral omdat ik een Chinees uiterlijk heb.
Waar gaan jullie naar toe?

Sas, gaan jullie elk weekend naar de camping? Wel lekker als het mooi weer is, maar niet als het slecht weer is. Brrr... Ik ben een mooi weer kampeerder.

Nas, nog druk bezig?

Ik kreeg een bericht van hyves dat Achnita (bijna) jarig is??? Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ga nu even een tukje doen.

gr. Ireen
 
Goedenmorgen,

Ireen en Jasmijn wat schieten jullie toch alweer op jullie zwangerscahppen leuk en spannend hoor.

Ireen ja wij willen zoveel mogelijk weekenden naar de camping toe mits het weer het toe laat hoor. Als het echt het hele weekend regent gaan wij niet heen.
Maar ja Daan heeft op de camping veel meer vrijheid dan hier thuis, hijis een echte buitenkind.
He bavalt ons zelfs zo goed op de camping dat wij daar een stacaravan laten neerzetten.
Wij hebben er een gekregen en hoeven alleen de vervoerskosten te betalen.
Dus die wordt vrijdag aan het eind van de middag geplaatst.
Gisteravond hebben wij de voortent van de toercaravan afgebroken.
En nee Jeanette ik heb nog geen foto's van de buitenkant wij hadden best haast om de voortent er snel voorweg te halen en schoon te maken want wij wouden alles ervor weg hebben voor het ging regenen haha. En we kwamen tussendoor nog aan de praat met buren, dus werd het nog weer laat en Daan moet straks naar de psz dus die moets er vandaag ook weer optijd uit dus die wilde ik ook nog enigzins optijd op bed hebben.

Nou laat het hier weer even bij ga de tas van Daan zo ff klaar makene n dan is het al   bijna tijd om eerst Kaylee en daarna Daan naar school te gaan brnegen.

Liefs saskia
 

Hallo Meiden,

Ik zal weer even een berichtje schrijven want we verdwijnen langzaamaan naar onder toe.

Hier gaat alles goed.
Jesse is eindelijk zindelijk dus dat scheelt weer een heleboel luiers alleen het poepen lukt hem nog niet helemaal, maar goed hij is nu al een week zelfstandig op de wc geweest.
We hebben hem een schriftje gegeven en daar mag hij stickers in plakken en dat vind hij zo leuk dat hij elke keer helemaal trots op zich zelf is dat hij een plas op de wc heeft gedaan.

Met Dylano gaat het ook goed hij groeit goed en is heel erg bij gekomen hij was laatst zelfs zwaarder als Jesse met een maand oud want Jesse was met een maand 3210 gram en Dylano met een maand 3482 gram, dus dat scheelt nogal wat.
We hebben nu afgelopen week het erg druk gehad want we hebben andere meubels gekregen en hebben toen maar meteen de hele woonkamer en kasten opgruimd dus alles is weer spik en span.
Nu met het belastinggeld nog even het restand aan meubels ophalen en dan is alles weer een geheel.
verder moeten we vandaag met Jesse naar de logopedist toe dus ben benieuwd wat zei te vertellen heeft en dat het goed met Jesse gaat.
En misschien hoeven we nu niet weer te komen want hij is echt heel erg vooruit gegaan.
Vrijdag hebben we de woningstichting even gebeld want we hadden een week of wat terug waterschade gehad en nu is het keukenkastje gaan uitzetten en begint wat stuk te gaan net als het laatje.
Dus vanmiddag komen ze even langs om te kijken wat en hoe erg de schade is en misschien krijgen we wel een vernieuwde keuken (zou wel tijd worden).
Kees zijn vader had alleen een laatje stuk in de keuken en kreeg vorige week een compleet nieuwe keuken (dus we hebben hoop).
Nou kees is vorige week op sollicitatie geweest naar een groot bedrijf voor een nieuwe baan en vandaag krijgt hij de uitslag of hij wel of niet is aangenomen (laten we het hopen) DUIM MAAR EVEN VOOR ONS.

Hoe is het met de zwangere meiden onder ons gaat het allemaal nog goed.
Irene het duurt nu niet meer zo lang zeker nou heel veel sterkte gewenst de laatst weken.
Jasmijn hoe gaat het met jouw dan ook alweer 33 weken zwanger wat gaat het toch snel he nou ook voor jouw heel veel succes de laatste weken.

Verder hoe gaat het met sas ik las dat jullie nu elke weekend lekker naar de camping gaan heerlijk lijkt mij dat. Hopelijk wordt het gauw echt mooi weer en kan je nog meer genieten.
Wij willen dit jaar ook misschien weer even lekker op vakantie wel gewoon in eigen land maar toch even er tussen uit.
Goede bekende hebben namelijk een stacaravan in Callantsoog en die verhuren zij ook dus wij mogen daar ook gebruik van maken.
Is wel lekker want dan kunnen we er toch nog even uit.

Nou meer weet ik niet te vertellen.
Groetjes en tot later.

Brenda&Jesse&Dylano

 
Goedemorgen,

Zo ik zal tussen de drukke bedrijven door ook ff eeen berichtje typen.
De stacaravan staat op de plek heerlijk. Hij is eerder geplaatst als de bedoeling was ze liepen bij 2 uur voor op schema vrijdag. Dus het een leuk ebij komstigheid was dat ik optijd kon gaan poetsen. En dan denk je dat je zo'n stacaravan waar niets in staat zo schhon hebt. Nou dat viel mij tegen. Ik had als eerste de kussen en matras naar buiten gegooid luchten die hap. Toen ben ik ff in de kantine een bakkie wezen doen want ik had nog geen stroom. Om 4 uur was ik weer bij de caravan en ben ik begonnen met poetsen. Om  6 uur heel snel een happie gegeten en daarna weer aan de poets en om 8 uur was ik zover dat ik de ramen kon gaan lappen, pfff dat was ook het laaste klusje voor de vrijdag Sebastiaan had na het eten   de stofzuiger al ter hand genomen en het bed inmiddels ook opgemaakt.   Toen hebben wij bij de overburen een bakkie gedronken, want die waren al ban g dat wij ons daar geen tijd voor zouden gunnen.
Zaterdag ook nog de hele dag aan klungelen geweest, Sebastiaan een beetje meer als mij aangezien ik de hele nacht niet geslpaen had was ik helemaal stuj en had ik echt geen puf meer.
Nu moet ik hier in huis alles aan kant maken vanavond booschappen halen, morgen taarten bakken want woensdag vier ik mijn verjaardag. Dus morgen nog ff een dagje flink druk zijn hier in huis en aangezien ik het lekker rustig heb morgen met oppaskids, en misschien dat ik Daan ook nog wel een half dagej uitbesteed.
Vandaag ben ik in iedergeval druk met de was heb dan ook net de de sierkusssentje van de wagen in de was en zo de overgordijntjes er nog ff in en dan kan ik die vanavond nog of morgenochtend ff strijken.

Maare er komt een buuf binnen dus ga ens even eeen bakkie doen
 
Hoi hoi,

Brenda, fijn dat het goed gaat met Dylano en Jesse. Merel is al een tijdje zindelijk, wat betreft het plassen. Poepen wil nog niet. Een van de crecheleidster heeft een keer voor haar op papier getekend wat er met haar poepje gebeurd. Ze vertelde dat haar poepje wordt doorgespoeld in het toilet en dat het beneden een feestje gaat vieren in de draaimolen. De tekening hebben we meegenomen naar huis en opgehangen.  Sindsdien  doet ze het af en toe op het potje  en is ze helemaal trots als ze het heeft gedaan, dus er is nog hoop.
Heb een paar dagen geleden geprobeerd om haar ook 's avonds zindelijk te maken, maar dat lukt niet. Ze heeft de hele week in haar bed geplast. Als ik haar wakker maak, hoeft ze niet te plassen en valt ze weer moeilijk in slaap en dat is best wel vermoeiend. Dus heb besloten daar maar mee te wachten tot ze het zelf aangeeft of in ieder geval na de bevalling.

Sas, je bent ook lekker druk bezig zeg. Denk je een beetje aan je zelf?
Lekker dat de caravan er al staat en dat ie weer lekker schoon en fris is. Genieten maar.

Volgende week maandag moet ik met  Merel naar de oogarts. Het CB constateerde toch een verminderde visus, dus willen ze haar ogen voor de zekerheid nog door een oogarts laten controleren. Ik zie daar best wel tegenop, want waarschijnlijk wordt er iets in haar ogen gedruppeld en dat prikt best wel en je gaat gelig en wazig zien. Tenminste, dat kan ik van mezelf nog herinneren. Het wordt denk ik een drama, maar goed, het is niet anders.

Verder afgelopen donderdag naar de gyn geweest. Alles was goed, bloeddruk wat weer wat gezakt. Dat is wel fijn. De baby was maar een beetje ingedaald. Had een paar dagen wat gerommel in mijn buik, maar is nu weer weg. Dus dat gaat nog wel een tijdje duren.
Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen paar dagen veel fitter voelde dan daarvoor. Ik slaap ook iets beter. Gelukkig maar. Alleen kruipt de kleine al een paar weken steeds bij ons in bed. De ene keer rond een uur of twee, dan weer rond en uur of vier en soms ook rond 6 uur. Als ze om 6 uur wakker is en bij ons in bed ligt, dan valt ze weer moeilijk in slaap. Dan gaat ze liggen klieren, zoals op mijn hoofd tikken.
Ik heb geen zin om haar weer terug te leggen in haar eigen bedje. Daar ben ik dan weer veel te moe voor, dus ik hoop dat het weer overgaat.

Mijn werk zit momenteel in een reorganisatie en mijn afdeling wordt opgeheven en ik moest mijn belangstelling doorgeven voor een nieuwe functie in de nieuwe organisatie. Heb ik gedaan alhoewel mijn hoofd er niet naar stond. Nu kreeg ik een mail dat ik 4 dagen voor de uitgerekende datum een sollicitatiegesprek heb. Lekker. Ik hoop dat ik er dan ben. Heb dat ook al doorgegeven aan de P-afdeling. Maar goed, we zien wel.

Oke, dat was het dan.

gr. Ireen
 
Hoi meiden,

Ook ik ben er nog hoor. Ik zit meer op Hyves dan dat ik hier te vinden ben, hoe bedoel je verslavend .

Lekker zeg dat jullie kids zindelijk zijn. Hier is het nog steeds hopeloos. Ik denk dat ik ze van de zomer maar  alletwee tegelijk aanpak. Niels loopt dan vast al goed. hij doet nu nog steeds verwoedde pogingen, maar durft op het moment supreme niet. Ja oke, 1 stapje. Het is hem dus niet gelukt voor zijn verjaardag. hij is trouwens ontzettend verwend. Hij vond de taart heerlijk, dit in tegenstelling tot Jasper toen hij 1 werd. Hij moest er toen niets van hebben.

Fijn Brenda dat Dylano gegroeid is. Enne Callantsoog ligt hier in de buurt. Wij gaan er regelmatig even naar het strand, dus wie weet komen we elkaar daar eens tegen.

Leuk Sas zo'n stacaravan. Wij gaan van de zomer ook in een stacaravan op een 50+ camping in Hulshorst (bij Nunspeet). Mijn ouders staan daar dan ook, kunnen we af en toe wat samen doen. Maar eerst met de Pinkster in een tentje met de Fiat 600 club. De jongens ook, dus het wordt wel vol. In de voortent twee campingbedjes en wij daarachter. Er zal alleen wel een slotje op de tent moeten, want Jasper komt zijn campingbedje zo uit. Ben heel benieuwd, vorig jaar ging het prima. Niels was toen 7 weken. Ga er vanuit dat het dit jaar ook goed gaat.

Nog een paar weken en dan hebben we een babyboom op ons forum. Spannend!

Ga nog even mijn mail en hyves checken en dan nog even de tuin in.
Groetjes Diane.
 
Nou, Barend is sinds een week zindelijk! En direct ook 's nachts! We zijn er vorig weekend helemaal voor gegaan, het waren geen makkelijke dagen, maar die maandag ging het eigenlijk al helemaal goed en nu heeft hij alleen af en toe een druppel-ongelukje.
Ik zag even voor me dat we 3 kinderen in de luiers zouden hebben, maar gelukkig is dat niet het geval. Misschien van de zomer Dorus???
En had ik al geschreven dat we voor Barend ( en dan automatisch ook voor de anderen) een basisschool hebben gekozen? Ik vond het erg moeilijk, zeker omdat we nieuw in dit dorp zijn. Je kan nog niet varen op verhalen van anderen aangezien we nog net zoveel contacten hebben. Gelukkig zijn er hier geen wachtlijsten, dus was het geen probleem dat we wat aan de 'late' kant zijn. En dan gelijk ook BSO aangevraagd. Daar zijn dus wel wachtlijsten, ik ben benieuwd.

Ik ben nu 35 weken zwanger en alle kwaaltjes beginnen nu wel vervelende vormen aan te nemen. Nachtelijke krampen, spataders, harde buiken, niet meer kunnen bukken, brandend maagzuur (lang leve de Rennies!). Maar ja, het hoort erbij he? Mijn man springt gelukkig veel bij met de jongens en het huishouden hoewel hij het zelf al behoorlijk druk heeft met werk en klussen in huis.
Straks naar de verloskundige en dan maar even vragen of ons guppie al is ingedaald en hoe groot ze het inschat.
Het geboortekaartje is besteld en de enveloppen zijn binnen dus daar kan ik al mee aan de slag. Dat zijn wel leuke voorbereidingen.

Verder even niet zo veel nieuws. Wel leuk om jullie berichtjes te blijven lezen.
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan