Hoi hoi,
Brenda, fijn dat het goed gaat met Dylano en Jesse. Merel is al een tijdje zindelijk, wat betreft het plassen. Poepen wil nog niet. Een van de crecheleidster heeft een keer voor haar op papier getekend wat er met haar poepje gebeurd. Ze vertelde dat haar poepje wordt doorgespoeld in het toilet en dat het beneden een feestje gaat vieren in de draaimolen. De tekening hebben we meegenomen naar huis en opgehangen. Sindsdien doet ze het af en toe op het potje en is ze helemaal trots als ze het heeft gedaan, dus er is nog hoop.
Heb een paar dagen geleden geprobeerd om haar ook 's avonds zindelijk te maken, maar dat lukt niet. Ze heeft de hele week in haar bed geplast. Als ik haar wakker maak, hoeft ze niet te plassen en valt ze weer moeilijk in slaap en dat is best wel vermoeiend. Dus heb besloten daar maar mee te wachten tot ze het zelf aangeeft of in ieder geval na de bevalling.
Sas, je bent ook lekker druk bezig zeg. Denk je een beetje aan je zelf?
Lekker dat de caravan er al staat en dat ie weer lekker schoon en fris is. Genieten maar.
Volgende week maandag moet ik met Merel naar de oogarts. Het CB constateerde toch een verminderde visus, dus willen ze haar ogen voor de zekerheid nog door een oogarts laten controleren. Ik zie daar best wel tegenop, want waarschijnlijk wordt er iets in haar ogen gedruppeld en dat prikt best wel en je gaat gelig en wazig zien. Tenminste, dat kan ik van mezelf nog herinneren. Het wordt denk ik een drama, maar goed, het is niet anders.
Verder afgelopen donderdag naar de gyn geweest. Alles was goed, bloeddruk wat weer wat gezakt. Dat is wel fijn. De baby was maar een beetje ingedaald. Had een paar dagen wat gerommel in mijn buik, maar is nu weer weg. Dus dat gaat nog wel een tijdje duren.
Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen paar dagen veel fitter voelde dan daarvoor. Ik slaap ook iets beter. Gelukkig maar. Alleen kruipt de kleine al een paar weken steeds bij ons in bed. De ene keer rond een uur of twee, dan weer rond en uur of vier en soms ook rond 6 uur. Als ze om 6 uur wakker is en bij ons in bed ligt, dan valt ze weer moeilijk in slaap. Dan gaat ze liggen klieren, zoals op mijn hoofd tikken.
Ik heb geen zin om haar weer terug te leggen in haar eigen bedje. Daar ben ik dan weer veel te moe voor, dus ik hoop dat het weer overgaat.
Mijn werk zit momenteel in een reorganisatie en mijn afdeling wordt opgeheven en ik moest mijn belangstelling doorgeven voor een nieuwe functie in de nieuwe organisatie. Heb ik gedaan alhoewel mijn hoofd er niet naar stond. Nu kreeg ik een mail dat ik 4 dagen voor de uitgerekende datum een sollicitatiegesprek heb. Lekker. Ik hoop dat ik er dan ben. Heb dat ook al doorgegeven aan de P-afdeling. Maar goed, we zien wel.
Oke, dat was het dan.
gr. Ireen