En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi hoi,

Wees welkom. Dit onderdeel van het forum telt ondertussen zijn 3de jaargang.
 
We zijn net terug van een heerlijk valentijsarrangement in een kasteel. Ik dacht doe eens gek en heb Marc ermee verrast. Het was geweldig gezellig en relaxend  .
Niels slaapt nog en wanneer hij wakker is  gaan we door naar de Ikea. Gaan daar onze keuken bestellen en vloer voor in de eetkamer. Nu begint er eindelijk schot in de zaak te komen.

Verder is het hier rustig. Ik heb   een kleine week vakantie. Hoef pas donderdag weer aanwezig te zijn. Heerlijk, geniet van elke minuut.

Fijn weekend allemaal!
Groetjes Jeanette  
 
Bedankt voor jullie welkom,

Een nieuwe keuken, zou ik ook wel willen, maar eerst een nieuwe ketel, ja je kan natuurlijk niet alles hebben he!

Wij hebben niet specifiek iets aan valentijn gedaan, maar omdat het de datum is van onze ondertrouw hebben we gisteren gezellig samen gegourmet.  
Toen de jongens op bed lagen hebben hebben we heerlijk relaxt samen gegeten.
Klilnkt heel cliche he nu ik het opschrijft, maar normaal gaat tijdens het eten toch de aandacht uit naar de jongens, zeker nu de laatste tijd Brian (6,5 mnd) ook mee eet.
Mijn man heeft een maagband waardoor voor hem ook de maaltijd niet altijd soepel verloopt en dan zit je uiteindelijk zelf nagenoeg koud eten te nuttigen Heel smakelijk. Kortom het was superl gezellig.

Groetjes,
Achnita
 

Hallo Meiden,

Hier nog even een berichtje van mij.

Wij zijn vollop aan het genieten van het mooie weertje en zijn dan ook veel buiten.
Achnita welkom bij dit forum en hopelijk vind je het hier gezellig.
Zoals je misschien wel hebt gelezen zijn er een aantal meiden onder ons zwanger, waaronder ik zelf.
Voel jezelf welkom en laat maar geregeld wat van je horen.

Hier is nog steeds alles heel erg rustig nog geen last van weenen, het mag trouwens van mij nu wel komen want ik begin nu wel veel last te krijgen van mijn buik en zeker s'avonds en s'morgens.
Laat het dan nu maar komen want ik vind 29 februari eigenlijk ook niet zo leuke datum of het moet na die datum komen maar dan zitten we misschien wel weer met het nieuwe werk van kees die krijgt a.s. vrijdag te horen of hij is aangenomen bij een nieuwe werkgever en dat is dan mogelijk vast werk.
En als hij is aangenomen dan mag hij 3 maart daar beginnen en dat is net de dag dat ik ben uitgerekend, maar we zien het wel.

Nou dit was even weer een kort berichtje van mijn kant en ook om te laten weten dat het allemaal nog rustig is.

Groetjes Brenda en Jesse.


 
Hoi hoi,

Ik ben er ook nog steeds. Zit niet zo vaak achter de pc en heb eigenlijk niet veel te melden. Druk met werk en het huis een beetje anders inrichten. Computerkamer moet uitgeruimd worden voor babykamer, dus moeten we een ander plek vinden voor de andere spullen. Als het goed is gaan we vandaag de babykamer verven.
Gisteren lekker met man en kind naar het strand geweest. Was wel koud, maar gelukkig scheen het zonnetje.
Verder gaat het goed met mij. Heb nog steeds last van mijn bekken, de ene keer erger dan de andere keer. Ben nu bijna 30 weken, dus dat schiet wel op.
Achnita, welkom, gezellig dat je meeschrijft.

gr. Ireen
 
Goedemorgen lieve meiden,

Het spijt me verschrikkelijk dat ik niet eerder meer geschreven hebt.
Het wordt binnen kort duidelijk.....

Brenda, geniet van je verlof, en doe rustig aan.

Sas, hoe is het met je pup?? (ben zijn naam ff kwijt)

Diane hoe is het gegaan op het KDV???

Jasmijn, hoe is het met je?? En met de zindelijkheid van Barend??
Toch nietziek geweest, of mss lees ik dat hogerop nog wel en is de vraag overbodig???

San, Ja Kris heeft het naar zijn zin gehad op zijn solo ski vakantie, en inmiddels zijn we ook terug van ons 10 personen tellende wintersport uitje.
Ja hij was ook nog jarig,maar ik heb er verder niks mee gedaan...
Hoe was het met Kayla op het cb??
Ik ben daar met Julian al een hele tijd niet meer geweest...
Hier is het met onze plekjes ook momenteel rustig, ff afwachten maar, maar krentenbaard was het niet

Jeanette, fijn je hier weer te lezen, hyves is ook gezellig, maar dit moeten we toch ook blijven doen. Moet je horen wie het zegt ben er zelf al lang niet meer geweest, maar ik beloof te beteren....
Julian dramt af en toe nog, maar hij is op andere momenten ook weer ontzettend lief.... ach het gaat wel over....

Ireentje, hoe is het daar?? Trek je het nog een beetje??
Met merel ook oke?? En met zindelijk worden??
Ach meiden, het komt allemaal op een gegeven moment.
Nog iets gehoord van Merel haar ogentest?? weet je al meer??

Clau, wel niet meer het adres vergeten he, ik had je graag willen zien.
Zijn de kids inmiddels beter en jij zelf ook??
Moest je die id-kaart hebben om naar Peer te kunnen??
Wat een procedure voor die kaart???
Wat was er zo "speciaal" aan de omgang met dat kind op dat kraamfeest??

Jasmijn, succes met verhuizen...

Diane, fijne paginavulling... ik ga het ff lezen...
Fijn dathet met Niels zo goed gaat met kruipen en staan, wat gaat het toch snel.;;
Ja, inderdaad fijn dat er zoveel kinderen in de buurt wonen,en dan een beetje van elkaars leeftijd. En ze gaan waarschijnlijk ook allemaal naar dezelfde school straks.

Jeanette, kan me voorstellen hoe je over het basisschooltje denkt, maar je bent er zo aan gewend hoor. Vond het met Julian toen ook moeilijk, en nu weet ik al niet meer hoe ik me toen voelde....
Ik moet het afkloppen, maar ziek zijn hebben we hier nog niet gehad....
Je hebt dan goede opruiming gehouden met je spullen. Krijg je nog een nieuwe keuken?? die zag er toch nog goed uit??

Buiten spelen en fietsen en steppen is hier met dat mooie weer ook echt favoriet....
fijn toch,laat ze maar ravotten..

Achnita, welkom!!
Zoals je wellicht begrepen hebt kennen we elkaar inmiddels vrij goed, en hebben vele van ons elkaar al ontmoet. Twijfel dan ook zeker niet om bij  een volgende meeting aanwezig te zijn...
2 jongens?? net als hier dus. En bij Jasmijn, Brenda, Clau, Vanessa, Diane, is dat ook het geval..... dus genoeg raad en daad te vinden hahaha

Jeanette, keuken besteld???
Wat romantisch ben jij zeg, in een heus kasteel... heerlijk....
Voor mij geen valentijn dit jaar......!!

Gourmetten zijn wij vrijdag wel gaan doen bij m'n schoonzus, maar dat was nog voor nieuwjaar.....erg he...
Julian heeft een strijkplank gekregen, en hij vind het het einde....
loopt de hele dag zakdoeken te strijken...

Brenda, nieuwe baan of niet, je kunt het toch niet zeggen wanneer de kleine komt....

Ireen, was het lekker aan zee???
Verder alles oke??
Rustig aan he??

Nou, dat was het weer ff van deze kant.
Groetjes en tot gauw, Nastacha





 
Hey hallo,

Nas, je maakt me nieuwsgierig. Heb je zo lang niet geschreven vanwege al die wintersportvakanties?

Achnita welkom! Zoals Nas al schreef hebben mijn vriend Marco en ik ook twee jongens; Jasper van 22-11-2004 en Niels van 08-04-2007. een beetje vergelijkbaar dus met die van jullie. Alleen is Niels ietsje ouder als jullie tweede. Ik werk drie dagen in de week (wo, do en vr) als leerkracht op een basisschool. Dit jaar heb ik evenals vorig jaar groep 1/2. Erg leuk!

Jeannette wij hebben Jasper ook al ingeschreven op de basisschool. Wij hebben gezegd dat hij daar naar toe mag als hij 4 is. Nu zegt hij steeds dat hij al 4 is en ook wel dat hij al bijna jarig is en dus ook bijna 4.
Nu heeft hij natuurlijk wel de mazzel dat mama juf is bij de kleuters (op een andere school hoor). Afgelopen vrijdag was oma nl ziek en die kon dus niet oppassen, dus Jasper mocht met mama mee naar school. In januari mocht dat ook al een keer, omdat ik moest invallen. Net als toen vond hij het ook nu weer geweldig. Helemaal nu we in de klas een Smart Board hebben (een digitaal schoolbord met touch screen). Hij was er niet weg te slaan. Had hij even geluk dat hij er nog even op mocht spelen toen de kinderen al naar huis waren.
Hij heeft dus al een paar keer proef gedraaid.

Nas, de jongens zijn ingeschreven op het Kdv hoor. Per 1 maart gaan ze daar iedere vrijdag heen. Tja en wat Niels betreft... over 7 weken wordt hij alweer 1 ! Het gaat echt supersnel allemaal zeg.

Hmm Jeanette romantisch valentijnsarrangement zeg! Wij hadden gewoon een avondvergadering op school en mijn valentijn lag al te slapen toen ik om kwart voor 11 weer thuis kwam. Romantisch hè! Gelukkig had onze directeur voor iedereen een grote hartlolly gekocht bij de Jamin. Hadden we tijdens de vergadering toch nog een beetje valentijn. Stom hè, een vergadering op de 14e februari, maar tijdens het controleren van de kalender was het niemand opgevallen, dus is het zo het jaar rooster ingegaan.

Vandaag zijn we lekker naar het bos gegaan, het was er alleen ontzettend druk. We deden er dik een uur over om er te komen. en toen moesten we nog parkeren... Maar het was wel lekker en daar gaat het om.

Groetjes Diane.
 
Oh  ja Nas, de meeste kinderen uit onze wijk gaan naar de dichtsbijzijnste school (katholiek en erg vol). Jasper gaat net als enkele andere kinderen   naar de openbare school iets verder het dorp in. Dat is mijn oude school en dichter bij oma.
Doei, doei!
 
Hallo meiden,

Ik heb in de gaten dat ik bij een groep "meiden" terecht bent gekomen die best hecht zijn. Daardoor voel ik me een beetje een indringer maar vind het toch wel erg gezellig.
Ik heb me in mijn eerste bericht oppervlakkig voorgesteld. Nu is mijn vraag, zijn er dingen die jullie miscchien willen weten. Ik boedoel vragen staat vrij...

Ik haak nu af want ik hoor de bel, later...
groet,
Achnita
 
Terug
Bovenaan