Goedemorgen lieve meiden,
Het spijt me verschrikkelijk dat ik niet eerder meer geschreven hebt.
Het wordt binnen kort duidelijk.....
Brenda, geniet van je verlof, en doe rustig aan.
Sas, hoe is het met je pup?? (ben zijn naam ff kwijt)
Diane hoe is het gegaan op het KDV???
Jasmijn, hoe is het met je?? En met de zindelijkheid van Barend??
Toch nietziek geweest, of mss lees ik dat hogerop nog wel en is de vraag overbodig???
San, Ja Kris heeft het naar zijn zin gehad op zijn solo ski vakantie, en inmiddels zijn we ook terug van ons 10 personen tellende wintersport uitje.
Ja hij was ook nog jarig,maar ik heb er verder niks mee gedaan...
Hoe was het met Kayla op het cb??
Ik ben daar met Julian al een hele tijd niet meer geweest...
Hier is het met onze plekjes ook momenteel rustig, ff afwachten maar, maar krentenbaard was het niet
Jeanette, fijn je hier weer te lezen, hyves is ook gezellig, maar dit moeten we toch ook blijven doen. Moet je horen wie het zegt ben er zelf al lang niet meer geweest, maar ik beloof te beteren....
Julian dramt af en toe nog, maar hij is op andere momenten ook weer ontzettend lief.... ach het gaat wel over....
Ireentje, hoe is het daar?? Trek je het nog een beetje??
Met merel ook oke?? En met zindelijk worden??
Ach meiden, het komt allemaal op een gegeven moment.
Nog iets gehoord van Merel haar ogentest?? weet je al meer??
Clau, wel niet meer het adres vergeten he, ik had je graag willen zien.
Zijn de kids inmiddels beter en jij zelf ook??
Moest je die id-kaart hebben om naar Peer te kunnen??
Wat een procedure voor die kaart???
Wat was er zo "speciaal" aan de omgang met dat kind op dat kraamfeest??
Jasmijn, succes met verhuizen...
Diane, fijne paginavulling... ik ga het ff lezen...
Fijn dathet met Niels zo goed gaat met kruipen en staan, wat gaat het toch snel.;;
Ja, inderdaad fijn dat er zoveel kinderen in de buurt wonen,en dan een beetje van elkaars leeftijd. En ze gaan waarschijnlijk ook allemaal naar dezelfde school straks.
Jeanette, kan me voorstellen hoe je over het basisschooltje denkt, maar je bent er zo aan gewend hoor. Vond het met Julian toen ook moeilijk, en nu weet ik al niet meer hoe ik me toen voelde....
Ik moet het afkloppen, maar ziek zijn hebben we hier nog niet gehad....
Je hebt dan goede opruiming gehouden met je spullen. Krijg je nog een nieuwe keuken?? die zag er toch nog goed uit??
Buiten spelen en fietsen en steppen is hier met dat mooie weer ook echt favoriet....
fijn toch,laat ze maar ravotten..
Achnita, welkom!!
Zoals je wellicht begrepen hebt kennen we elkaar inmiddels vrij goed, en hebben vele van ons elkaar al ontmoet. Twijfel dan ook zeker niet om bij een volgende meeting aanwezig te zijn...
2 jongens?? net als hier dus. En bij Jasmijn, Brenda, Clau, Vanessa, Diane, is dat ook het geval..... dus genoeg raad en daad te vinden hahaha
Jeanette, keuken besteld???
Wat romantisch ben jij zeg, in een heus kasteel... heerlijk....
Voor mij geen valentijn dit jaar......!!
Gourmetten zijn wij vrijdag wel gaan doen bij m'n schoonzus, maar dat was nog voor nieuwjaar.....erg he...
Julian heeft een strijkplank gekregen, en hij vind het het einde....
loopt de hele dag zakdoeken te strijken...
Brenda, nieuwe baan of niet, je kunt het toch niet zeggen wanneer de kleine komt....
Ireen, was het lekker aan zee???
Verder alles oke??
Rustig aan he??
Nou, dat was het weer ff van deze kant.
Groetjes en tot gauw, Nastacha