Hallo meiden,
Nou, 1x in de week reageren is toch al een begin he... Al zijn er na mij toch al weer veel berichten geplaatst.....
Hier druk druk, voorbereidingen nieuwe seizoen in volle gang, morgen aan de poets bij het ijs, plafond, tegels, kasten, apparatuur, en dan natuurlijk alles buiten nog... beh!!
Buiten is zo ondankbaar,1 regen bui, en je kunt overnieuw beginnen, nog maar te zwijgen van spinnen..... Kan ik weer iedere dag spinnen vegen met de plumeau....
Maar ja......hoort erbij zeker????
Rosanne, ik zou zeker de koelbox meebrengen als ik jou was.... want als je het eenmaal geproefd hebt.... haha
Maar ja, je kunt natuurlijk altijd vragen aan Diane en Sandra....
Diane, ben blij dat je je hart lucht, daar zijn we toch voor....
Ik zou ook andere maatregelen treffen en kdv doen of iets anders....Maar beter als dat gezeik van schoonfamilie's kant....
Puzzelen is niet zo Julian zijn ding, hij doet het wel, maar nog geen puzzel van 20 stukjes of meer. Tom heeft veel puzzels die was er echt mee bezig, misschien dat het met Julian nog komt???
Ja Meeting???? Jeanette stelde voor om het iets meer richting brabant te gooien....
vind ik eigenlijk niet zo'n slecht idee, maar ja ik hoor het wel.
Heb geen tijd om te plannen dit keer, en m'n hoofd staat er ook niet echt na.
Als ik de kans heb kom ik natuurlijk wel, want ik wil iedereen wel weer zien hoor!!!
Ojee, 29 februari bevallen, hoe doe je dat????
Wel zielig, is dat kindje eigenlijk maar 1x in de 4 jaar echt jarig....
Zou het zelf niet willen hoor, dan vroeg ik voor een inleiding...
Dat was het weer van het zuidelijkste lid... tot gauw, Nasje