En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi hoi,

Diane ik zou het zekere van het onzekere nemen. Het is wel een ander verhaal, maar mijn moeder paste elke vrijdag op Merel op. Maar zij viel een tijdje elke keer flauw omdat ze niet lekker was (is gelukkig nu over) en dan moest ik of vrij nemen of  ander oppas regelen. En dat vond ik best wel lastig (kan mijn moeder niks aan doen, want ze wil graag oppassen) en dus hebben we besloten om Merel gewoon elke vrijdag naar de creche te brengen.
Merel eet nu wel wat meer groente (komkommer), dus ik heb nog hoop. Ook mandarijnen vindt ze opeens lekker.
Ook zij staat nu opeens heel vroeg op, terwijl ze eerst gewoon doorsliep tot half 9 en soms zelfs tot 10 uur. Volgens mij komt het doordat het al vroeg licht is. Ze maakt me ook elke keer wakker en zegt dat ik moet opstaan, omdat het al licht is.
Ze trekt dan de lamellen opzij om het mij te laten zien.
Verder ben ik nog steeds niet helemaal beter. Ik moet nog steeds hoesten en mijn hoofd lijkt ook nog steeds vol. Heb ook sinds een paar dagen kiespijn. Eerst deed het rechtsboven pijn en nu heb ik linksboven en linksonder pijn. Een collega van mij had dat ook toen ze verkouden/een griepje had. Dus ik hoop dat het snel over gaat.
Verder heb ik niet veel meer te melden.

gr. Ireen

Hallo Meiden,

Nou ik ben er nog steeds en nog steeds geen 2 de kindje in de armen.

Maar het zal echt niet zo heel lang meer duren.
Gisteren moest ik naar de verloskundige voor controle en die vertelde me dat de baby al helemaal is ingedaald en klaar ligt voor de start.
Volgende week woensdag (5 maart) heb ik weer een afspraak en dan wilde ze me eventueel gaan proberen te strippen, dus we wachten het gewoon af.

Nou dit was even een kort berichtje van mij, maar dan weten jullie dat ik er nog loop.

Groetjes Brenda en Jesse

Hoi meiden,

Ja leuk Ballorig.....Kayla weet dat nog dondersgoed !!!

Ik heb maar één scherm open...ook vanuit hier niet veel nieuws te melden, haha.
Wel heb ik een vakantie naar egypte geboekt voor mei.....dan ben ik poepiebruin als Clau op visite komt!!!!
Dan kan ik daarna aan de operatie..... we zijn al drie jaar niet naar het buitenland geweest, dus wel heeeeeeel lekker.
En de oudste twee waren helemaal lyrisch...jippie!
Verder "gewoon" zomaar 5 kilo kwijt.....stress en 3x per week hardlopen....ideale combinatie dus, haha.... maar nu dus wel kleding in de kast die niet meer staat....vervelend

Diaan..... vervelend iedere keer dat geirriteer met je schoonmoeder, wellicht zoals Irene ook zegt..."gewoon" het KDV inschakelen. Voor jullie een hele zorg minder!

Clau, grappig, want Kayla doet de laatste dagen ook niets anders dan puzzelen! en echt heel rap.

Nas, tuuuuurlijk mist Kayla Julian....en ik jou, haha.

Brenda, ik wens je een snelle bevalling toe. Kennis van ons is "uiteraard" de 29e februari bevallen....KAS....idee?
Ze stonden met een grote foto in het NRC.

Ik ga ermee stoppen....straks de terugblik van voetbalvrouwen kijken en de buurtjes komen nog wat drinken.....

Kus San

Hallo meiden,

Nou, 1x in de week reageren is toch al een begin he... Al zijn er na mij toch al weer veel berichten geplaatst.....
Hier druk druk, voorbereidingen nieuwe seizoen in volle gang, morgen aan de poets bij het ijs, plafond, tegels, kasten, apparatuur, en dan natuurlijk alles buiten nog... beh!!
Buiten is zo ondankbaar,1 regen bui, en je kunt overnieuw beginnen, nog maar te zwijgen van spinnen..... Kan ik weer iedere dag spinnen vegen met de plumeau....
Maar ja......hoort erbij zeker????

Rosanne, ik zou zeker de koelbox meebrengen als ik jou was.... want als je het eenmaal geproefd hebt.... haha
Maar ja, je kunt natuurlijk altijd vragen aan Diane en Sandra....

Diane, ben blij dat je je hart lucht, daar zijn we toch voor....
Ik zou ook andere maatregelen treffen en kdv doen of iets anders....Maar beter als dat gezeik van schoonfamilie's kant....

Puzzelen is niet zo Julian zijn ding, hij doet het wel, maar nog geen puzzel van 20 stukjes of meer. Tom heeft veel puzzels die was er echt mee bezig, misschien dat het met Julian nog komt???

Ja Meeting???? Jeanette stelde voor om het iets meer richting brabant te gooien....
vind ik eigenlijk niet zo'n slecht idee, maar ja ik hoor het wel.
Heb geen tijd om te plannen dit keer, en m'n hoofd staat er ook niet echt na.
Als ik de kans heb kom ik natuurlijk wel, want ik wil iedereen wel weer zien hoor!!!

Ojee, 29 februari bevallen, hoe doe je dat????
Wel zielig, is dat kindje eigenlijk maar 1x in de 4 jaar echt jarig....
Zou het zelf niet willen hoor, dan vroeg ik voor een inleiding...

Dat was het weer van het zuidelijkste lid... tot gauw, Nasje

Hoi,
hahaha nas, ik denk dat je me een beetje verkeerd hebt begepen. We wilden toch en afspraak maken voor het ijs maar omdat het iets te ver is bedoelde ik dat jullie met het ijs maar richting brabant moesten komen.
Uiteraard vind ik en meeting ook oke hier in de buurt maar nogmaals, dat bedoelde ik niet!
Hoe is het verder met jullie? Beetje rust gekomen in de relatie?

Hier alles goed. Van het weekend veel geschilderd. Woensdag (morgen) komen ze de nieuwe keuken brengen. zaterdag gaat de oude eruit en de week erop wordt de nieuwe dus geplaatst. Ik heb er enorm veel zin in waar het niet dat ik het natuurlijk nu ook overal druk mee heb.  Vooral op het werk. Maar goed, zo blijf je allert zullen we maar zeggen. Vandaag hebben ze van de regionale tv zender opnamens gemaakt  op onze afdeling. Aangezien ik op dinsdag altijd kook met  een aantal bewoners staat dit er dus ook op. Het item gaat over de pilot  werken in burger  op een verpleegafdeling. Onze manager moest dus echt voor de camera! Spannend maar wel erg leuk om mee te maken. Ook de bewoners vinden het reuze spannend dus om 17.00 uur vanavond zitten we allemaal voor de buis! Ja, we worden beroemd......

Met Niels ook alles goed. Op het KDV zijn ze deze week gestart met een kaboutergroepje. Kinderen van 3 jaar krijgen hier activiteiten aangeboden die meer aansluiten bij hun niveau. Niels mocht vandaag ook mee en heeft koekjes gebakken. Hij was helemaal trots toen ik hem kwam ophalen.  Volgens de leidster was het allemaal erg goed gegaan. Vanmiddag gaan we weer naar de kleuterschool, dan mogen  we hem gaan inschrijven. Oh, ik vind het toch zo snel gaan allemaal. Maar Niels is er helemaal mee bezig en in het allemaal even leuk.

Zo, nog even op hyves kijken en dan gaan we maar eens opruimen. Jee, wat een bende is het toch altijd na een druk weekend

Groetjes Jeanette  

Jeetje zeg gezellige drukte hier weer heerlijk dat iedereen weer een beetje meer aanwezig is.

Hier gaat alles lekker zijn gangetje, al wil mijn vermoeidheid slecht over gaan.
Dus zit nu ook te gapen achter de pc verlangend naar een middagdutje maar helaas.
Vandaag een collectebus meegekregen van school dus vanavond de deuren maar eens bij langs gaan zorgen dat ik er zo snel mogelijk weer vanaf ben.
Vandaag een gezellige drukte hier vanmiddag heb ik 4 oppaskids hoop dat het weer droog blijft want dan kunnen ze mooi even een poosje naar buiten met elkaar.

Ik zit hier op het moment met een vreslijk epuber herkenbaar voor mensen hier?
Jeetje zeg vandaag is Daan redelijk lief, afgelopen weekend heb ik zeer geregeld met hem in   strijd gelegen. Vreselijk zeuren en brutaal zijn echt niet luisteren compleet dwars. Het was zo erg Sebastiaan was zondag   voorin de middag even naar zijn ouders. Daan en ik waren nog in de pyama en bleven dus thuis. Daan was zo dwars   en vervelend dat ik mijn schoonouders heb gebled met de vraag of Sebatiaan nog daar was. Zei mijn schoonvader heel droog oh die is hier helemaal niet geweest ben je hem kwijt dan? Nou ik bijna in tranen en tuiten dus mijn schoonvader toch maar gezegd dat Sebastiaan daar wel was en ik boodschap doorgegeven dat als Sebastiaan niet gelijk thuis kwam dat de kans groot was dat ik Daan zo buiten zou parkeren zo zat was ik hem. Sebastiaan was inderdaad 5 minuten later ook thuis en wat denk je die kleine man poes en poes lief..
Ik zit er sterk aan te denken om Daan 's middags toch maar een uurtje naar boven te doen al is het maar om te spelen, want ik heb het idee dat hij zijn rust toch wel nodig is. Dat zijn gedrag voort komt uit vermoeidheid.

Hey ik moet er vandoor er is er 1 wakker en er moet er zo ook een van school gehaald worden.

Liefs saskia

Hoi meiden,

Hier ook weer even een berichtje van mij. De kinderen op bed, man sporten en ik achter de pc. Ga wel zo lekker voor de tv hangen hoor. Was een druk dagje vandaag.

Ik ben heel druk met sporten om de zwangerschapskilo's eraf te krijgen. Ben weer begonnen met hardlopen 3 x per week en hoop om zo de kilo's er wat sneller af te krijgen (net als San maar dan zonder spanningen etc.  )

Clau is afgelopen dinsdag bij mij op kraamvisite geweest en ik vond het heel gezellig. Yanna heeft van haar haar eerste pop gekregen. Dat vond ik echt heel erg leuk en origineel (Quentin ook maar die vind alle speelgoed en knuffels van Yanna opeens weer leuk!!).. En Birk en Raff zijn ook weer groot geworden hoor!! De laatste keer dat ik hun in het echie had gezien was Birk nog een baby!. Hij waggelde nu door de kamer. Heel leuk om te zien!!

Nas, we nemen de koelbox wel mee hihi. Het is er eentje die je in de auto aan kan sluiten. Niet dat we, als we na anderhalf uur thuis zijn een heel nieuwe smaak ijs hebben ontwikkeld hahaha.

Nou, Jan is terug van sporten dus ik ga gauw naar beneden. Anders zit ik zo weer verplicht voetbal te kijken...

Liefs,
Rosanne

Terug
Bovenaan