En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi hoi,

Ben ziek (griepje, keelpijn, schorre stem, hoesten), maar wel weer een beetje aan de beterende hand. Blijf vandaag ook nog maar thuis. Gisteren was mijn stem bijna weg. Bij het hoesten heb ik vreselijke pijn in zijn linkerzij. Raar.
Merel (bijna 3,5 jaar) is ook verkouden en moet ook hoesten, maar zij voelt zich stukken beter dan ik, gelukkig.
Eergisteren toch naar de verloskundige geweest, ondanks dat ik ziek was. Alles was goed. Glucose en ijzervoorraad was prima. Nu ook nog weinig last van mijn bekken sinds ik een buikband draagt. Ben echt nog superweinig aangekomen. Ik geloof zo'n 4,5 kilo. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben, net als toen met Merel.
Vorig weekend heeft R. twee wanden geverfd en als het goed is gaat hij dit weekend weer verder. Het viel hem toch wel tegen. Ach, hij heeft nog 9,5 week.
Nog 4 weken werken en dan heb ik verlof. Heerlijk. Ik kijk er al naar uit. Ik hoop dat ze voor die tijd een vervanger voor me hebben gevonden. Wordt wel moeilijk denk ik.
Merel is nog steeds niet helemaal zindelijk. Poept nog steeds vrolijk in haar broekje en heeft 's nachts ook nog steeds een luier om en die is 's ochtends bommetjevol.
Vorige week zijn we voor de tweede keer naar het CB geweest voor de ogentest. Het ging iets beter, maar de verpleegkundige was nog steeds niet tevreden, dus moeten we medio maart weer voor een derde keer terug. Wat een gedoe zeg.
Verder ben ik blij dat het met iedereen goed gaat.
Brenda, nog maar 1,5 week. Jeetje, dat schiet echt op. Ik kan me voorstellen dat je je buik een beetje zat bent.
Rosanne, heb je je draai met twee kids al gevonden? Ik las toevallig op een ander orum dat je het toch wel een beetje lastig vond. En wat fijn dat Yanna alweer een beetje doorslaapt. Ik zie er toch wel weer een beetje tegenop straks. Merel sliep pas rond haar 9e maand echt door.
Oke, ik hou het hier even bij. Ga nog even op bed liggen.

gr. Ireen
 
Hey hallo allemaal,

Vanmiddag toch geen berichtje getypt.
Ik wil de vanmiddag boodshappen halen en heb dit ook gedaan voor daan naar de psz ging maar ik wilde bij de plus vandaan en toen kon ik   niet meer sturen,
Ik met Daan lopen naar de psz en we waren dus te laat, en vanaf dara weer terug lopend naar de plus om wat boodscheppen uit de auto t ehalen en loopend verder naar huis te gaan. Thuis aan gekomen garage gebeld en die konden natuurlijk niet gelijk komen.
Maar om 15.10 toch een telefoontje dat ze de auto om 15.45 op zouden halen.
Teg 17.45 maar eens even gebeld   ja hoor de stuurbekrachtegingspomp waarschijnlijk naar de knoppen en dat wordt een heeeeeeeel duur grapje. Ben ik daar blij mee? Nou nee dus.
Daan is   het hele weekend bij opa en oma en wij zouden morgen gaan winkelen voor een aantal dingen nog voor de camping straks, en zo door naar de ikea lekker een daje met ons tweetjes uit. Maar we laten het gewoon doorgaan een aantal dingen voor de camping zijn wij toch nodig.
Dus vanavond de een auto van mijn schoonzus en zwager geleend want de   leenauto van de garage die is zo oud en rammelt van alle kanten dat is daar geen kilometers mee wil rijden en aangezien wij naar winterswijk en hengelo willen gaan, hebben we maar even een auto opgescharreld die meer vertrouwd is.

Npu dames ik ga mijn glaasje wijn leeg drinken de hondjes uitllaten en lekker onder de wol.

Groetjes saskia
 
Dag Allemaal,

Hier schijnt het zonnetje, wordt er helemaal vrolijk van....
Heb zo'n zin om buiten de ramen te wassen, maar aangezien ze morgen regen voorspellen, heb ik mijn plannen gewijzigd......
Verder alles oke. Julian gaat nog steeds 3 dagen naar school. Alleen nog maar de voormiddag, en s'middags nog heerlijk zijn bedje in. Op donderdag gaan we meestal naar mijn ouders en de vrijdag is nog altijd ons zwemochtendje....
Hij komt steeds weer met leuke liedjes en dansjes thuis, en volgens mij zijn ze nu aan het repeteren voor het schoolfeest, want Tom moet op het zelfde liedje het zelfde dansje doen??? Dus ik laat me verrassen......
Gisteren waren we met een groep naar de binnenspeeltuin. Erg gezellig, kinderen in verschillende leeftijden dus ze hadden allebei genoeg animo.....
En vandaag weer de realiteit.... haha!!
Ik ga eens even reageren...

Clau, cool dat Birk loopt, en nee, zoals je de dokter omschreef ken ik hem niet. Maar het zal een dokter van Peer zijn geweest???   30 maart hebben we in Erperheide een communiefeest, ik ben er dan ook waar jij was... Baluba is wel leuk voor die kleintjes he???

Rosanne,   1 juni ben je dus in de buurt?? Nou ,ik ga me niet verheugen, maar benieuwd ben ik wel.... Ik hoor het wel, en dan geef ik je gelijk de route....
Met Yanna alles oke?? Kijk regelmatig op je hyves hoor!!!
Nog maar maatje 56??? Hoe groot was ze dan toen ze geboren werd?? Julian had gelijk al veel in 56 aan.. Wel fijn, blijven ze lekker lang klein, het gaat zo al zo hard... En nog lekker een maand vrij... heerlijk geniet ervan...

Jeanette, het gaat wel weer wat beter, we gaan er nog een keer voor. Goed gesprek gehad, en tot nu toe.. tja beter. Maar zie als een berg op tegen de zomer.... zoveel stress trek ik niet meer......

Achnita, Hoe was ballorig gisteren???
Wij hier (al deze meiden, op een enkeling na) kennen Ballorig intussen maar al te goed.....  Krijg al weer zin.....

Nou Bren, nog ff voor je je 2e boy in de armen kunt sluiten he??
Eens over de naam ben je het zeker al, nu het nog maar zo kort is.
We horen het wel....
En meissie, pas je hyves eens aan met wat foto's incl een afbeeldingsfoto....
Juist doordat je er geen foto's enzo op hebt, kijk ik lang niet zo vaak als bij de rest.
En voor diegene die nog geen hyves hebben, Join the club. Jasmijn, hebben we eigenlijk al een idee, hoe jij eruit ziet????
Achnita heb jij ook hyves???

Tjee san, ook stressie bij jullie??? K hoor het nog wel...
En dan de kids, hopenlijk red Senna het nog.. en goed zeg van Noah dat die van die "extra dingen af is"
En Kayla, ja lollig gewoon, mist ze Julian nog een beetje???
Kwam Koen nog maar eens gauw he, bijbeppen is nodig geloof ik...
Hoe was de screening?? Klinkt allemaal zo eng, weet niet wat ik me erbij moet voorstellen, incontinent, je bent nog zo jong... iek!!

SAS??? ROOKTE JIJ???? Nooit iets van gezien joh!!!

Ireentje succes meid, denk vaak aan je en aan dat kleine prinsesje binnen in je, het is je zo gegund....

Tjee sas, het zit je niet mee. Was het wel leuk bij Ikea en de camping winkel?? Nog wat gekocht?? Wat een gedoe met je auto, en die heb je toch nog niet zolang he???
Heb je geen garantie meer?? Wel balen, weer extra uitgave dju toch.

Nou meiden, ik ga het hier ook bij laten. Vind het wel fijn dat de data's van onze spruiten nog eens voorbijkwamen, ga ze gelijk op de kalender zetten.
Groetjes, Nasje
xxx
 
Hoi meiden,

Even een kort berichtje hier.

Nas, ik had je al gekrabbeld maar heb het net ook tegen Jan gezegd dus je ziet ons verschijnen op de 2e!! Ik ben benieuwd naar hoe het met jullie is en naar de ijsjes uiteraard . Zal ik de koelbox meenemen? Mocht het nou zooooooo lekker zijn, dat we een voorraadje kunnen meenemen?!!

Enne, Yanna was bij de geboorte zo'n 47 cm. Ze konden het niet precies meten omdat ze dus in een stuit heeft gelegen en de beentjes nog net zo omhoog lagen toen ze net geboren was. Het was dus een klein humpke. Maar het gaat nu wel hard hoor. Dus ik geniet er inderdaad nog goed van want voor je het weet zijn ze 1 jaar oud!!

Zo, kort maar krachtig. Volgende keer schrijf ik wat uitgebreider.

Oh ja, mocht dit jaar Ballorig weer op het menu staan dan komen wij zeker want dat is nu wel weer heel lang geleden......

Liefs,
Rosanne
 
hoi meiden,

eigenlijk niet zo heel veel te melden...
Iedereen is hier weer opgeknapt en weer naar 'school' en werk, dus dat is alleen maar prettig! Verder is hier de puzzelmanie begonnen, Raff legt ze van 50 stuks en Birk legt alle houten inlegpuzzels, helemaal leuk de twee mannen samen aan de tafel!

fijn weekend allemaal (dit is wel erg kort hé, maar heb echt niets te melden)
liefs Clau
 
Goedenmorgen,

Even snel een berichtje van deze kant uit voor mijn oppaskindje komt.

Clau jeetje zegr Raff Die al een puzzle van 50 stukje in elkaar legt, Daan is nog lang niet zover   Boeit hem eigenlijk ook niet zo.
Enne Birk loopt ? Leuk hoor.

Nas ja ik rookte, maar ben blij dat ik er nu vanaf ben ik merk dat mijn longinhoud er echt beter op wordt.

Daan eet momenteel als een bouwvakket jeetje zeg ik vraag mij af waar hij het af en toe laat. En ook zo vanuit het niets dat hij nu ook begint te proeven .
Daan is al vanaf hij een jaar is een hele slechte eter weigerde groente en fruit op brood wilde hij alleen vruchtenhagel. Maar hij proeft nu groente hij eet appels bij het leven en zelfs op brood heeft een heel assortiment wat hij lekker vind.
Dat vind ik wel erg fijn dat hij kieskauwer af is whahaha.
Maar ja ik ben ook altijd een kieskauwer geweest en eigenlijk nog wel een beetje hoor.

Nou ik ga er weer een eind aan maken want ik verwacht dat de deurbel zo gaaat.

Liefs Saskia
 
Hoi, hoi,

Tja Rosanne, Ballorig... Ik zat er laatst ook weer aan te denken. Nou wie weet kunnen we binnenkort weer eens iets afspreken. Ik ben wel benieuwd naar jouw Yanna. Ze is idd een klein popje. Onze Niels zit al volop in maatje 80, maar ja die is ondertussen alweer bijna 1 (nog maar 5 weken). Hoe is dat eigenlijk op je werk allemaal verlopen. Je speelde toen toch met de gedachte om ander werk te zoeken? Of vergis ik me nu en ben ik in de war met een ander?

Leuk hè Clau dat gepuzzel. Jasper heeft een soort insteekmozaïek met vierkante blokjes (hele en halve) die je in een rooster moet steken. De afbeelding kun je eronder leggen. Hij is er deze vakantieweek (ja wij hebben nu vakantie) helemaal weer mee bezig. Vorige week waren het de cars puzzels (10 in een doos, dus hij was wel even zoet), vanaf 48 stukjes had hij wel wat hulp nodig. Maar ook hij is er vlot mee, net als Raff.

Het wen-ochtendje op het kdv is goed verlopen. Ik liet Niels huilend achter, hij heeft erg last van verlatingsangst, maar dat was snel over. Hij heeft er ook geslapen, en dat ging ook goed. Jasper heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. Hij wilde 's middags eigenlijk wel weer terug om er te spelen.
Vanaf volgende week vrijdag gaan ze er iedere vrijdag heen.

Nu dachten we dat we iedereen tegemoet kwamen door voor de vrijdag het kdv te kiezen. De woensdag zou mijn moeder dan oppassen en we hadden de donderdag in gedachten voor mijn schoonmoeder. Dan gaat Jasper 's morgens naar de psz, dus dat was al ontlastend (leek ons). Maar jullie raden het al, er is er weer 1 die roet in het eten gooit en ik hoef vast niet uit te leggen zie dat is !
Mijn moeder hebben we bewust voor de woensdag gevraagd, omdat ze op donderdag die van mijn zusje ook heeft en haar oudste moet 's middags naar de psz (een andere als die van Jasper, anders hadden we nog wat kunnen schuiven). Nu kan ik toch niet van haar verlangen dat ze met 4 kids twee keer heen en weer gaat, terwijl het voor de kleintjes eigenlijk slaaptijd is.
Nu wil mijn schoonmoeder (ter overname aangeboden) de ene week de woe en de andere week de do oppassen. Dan kan ze op de do meer tijd aan het huis besteden en aan zichzelf en is ze op woe ook eens op tijd. Nu ziet de wo. middag van een juf er vaak zo uit, dat je dan juist al het achterstallige en voorbereidende werk doet, omdat je dan gewoon wat meer tijd hebt. Mijn moeder snapt dat prima, maar zij dus niet.
Nu heb ik voor de do al op het kdv geïnformeerd, maar er staan zelfs al 2 kindjes op de wachtlijst, omdat ze dan dus volzitten. Ik ga morgen toch nog maar even bellen, om een idee te hebben hoelang het ongeveer zal gaan duren voor ze geplaatst zijn. Want zo als het nu gaat kan het gewoon niet. Dan maar helemaal stoppen met schoonmoeder lief. Lijkt me voor ons allemaal beter. Al zal ze het daar batuurlijk ook weer niet mee ens zijn !

Sorry hoor, maar ik moest het even kwijt. Bedankt voor jullie lezend oog (ipv luisterend oor ).

Jasper is deze week weer helemaal de gezellige oude. Van de week was ik met Niels nog even boven. Roept hij van beneden heel bijdehand "Komen jullie naar beneden jongen en meisje." Wel is hij al de hele week rond half 8 al wakker. dat is voor hem erg vroeg, en voor mij ook; het is tenslotte wel vakantie.
Enne Sas, net als jouw Daan eet Jasper ook de oren van mijn hoofd. Gisteren hebben we lekker fruit zitten snoepen. ik had een schaal met banaan, peer en appel gemaakt (van alles 2 stuks, dus aardig wat). Hij heeft er samen met mij heerlijk in zitten eten. En idd ook hij eet zomaar dingen die hij nooit moest; mandarijn bijv. Zijn groente laat hij echter nog staan, maar wie weet is daar ook nog hoop voor. Bij jou in ieder geval wel.

Niels gaat super hard. Hij gaat nu al aan de loop met de kunststof Ikea krukjes en probeerde vandaag ook de loopauto en Jaspers' Nijntjebuggy. Maar die zijn nog wat te licht. ook stond hij van de week een paar keer los in de box. Hij is echt van alles aan het uitproberen, heerlijk!

Zo, dan ga ik nu proberen alle schoonmoederstress maar van me af te gooien (zal wel weer een slapeloze nacht worden vrees ik) door lekker naar bed te gaan en daar Nicci French te gaan lezen.

Groetjes Diane.
 
Hier ik alweer hihi.

Diane jeetje wat een schoonmoeder heb jij zeg. Het is niet goed of het deugt niet of wel soms. Als het zo zou moeten zou ik wat anedrs regelen inderdaad.
Dat ineens vroeg wakker zijn ken ik ook of ja wat heet vroeg Daan is momenteel ook tussen 6.30-7.30 wakker was altijd pas na 8.30. Maar de meeste ochtende moet ik er wel op tijd iut voor de oppaskids dus dat scheelt alweer. Ik vind het wel vervelend op mijn vrije dag, maar dan neem ik dan nog ff bij mijn in bed en mag hij even tv kijken.

En is het nu alweer bijna weekend heerlijk hoor. Ik ben de hele week in de weer geweest met visites dus alles hier in huis ook blijven liggen.
Dus straks als de jongste hier nog even het bed in gaat ga ik nog maar eens wat doen in huis eingenlijk moet de keuken even goed gebeuren en ik heb nog een zooi wasgoed op zolder wat opgevouwen moet worden daar wordt je bang van. Dus ik denk dat ik Daan samen met Sven(10) vanmiddag maar eens naar buiten gooi met de voetbal en dan kan ik ongestoord op zolder aan het werk.
En dan krijg ik straks ook nog een vriendin op visite, dus de planning alweer mooi vol en rodn voor vandaag.

Nou ga maar eens even aan de slag met de kleine dingetjes nu voor ik met het grote werk aanpak.

Liefs Saskia
 
Terug
Bovenaan