En we babbelen nog vrolijk verder....

hoi meiden, Achnita welkom bij de club

hier weer een berichtje van mij. Misschien hebben jullie het op kunnen maken uit het stukje van Nas, maar het is hier een echte ziekenboeg!

We waren een weekendje weg met vrienden naar Belgie en daar kreeg Birk pseudo kroep (schrijf het vast verkeerd) en dat was heel akeling, bijna 41 koorts terwijl hij onder de paracetamol zat en bijna geen lucht had. Heel akelig, in ons vakantiehuisje is een arst geweest, lieve man legde alles goed uit, een gepeperde rekening en een zak met pillen, poeders en drankjes later ging het weer goed met Birk (even voor Achnita 19-06-2006) en toen begon Raff (2-11-2004) met hoge koorts en buikgriep en een paar uur later de kleine van onze vrienden en toen ik nog dus de koffers werden gepakt en we gingen voortijdig weer naar huis. Met Birk ging het vrij snel weer goed, Raff heeft een week koorts gehad en dat gaat nu ook weer prima, maar ik zelf ben er nog steeds niet. Ik had zo ongeveer mijn hele hoofd ontstoken, tot en met een kaalholteontsteking aan toe! Balen, ook een kuurtje gehad, maar ik ben nog steeds niet lekker. Morgen komt de directeur op visite en bespreken we hoe we het gaan doen. Waarschijnlijk voer ik wel de oudergesprekken (ja ja Achnita, nog een juf, ik heb een combi 5/6) maar ga ik deze week nog niet voor de groep staan.

Nog groot nieuws.....BIRK LOOPT!!!!! Het mag toch oprecht een wonder heten, ineens besloot meneer dat hij ook kan lopen en hij doet het! Zo grappig om nu twee lopende kinderen in huis te hebben!   Het scheelt ook een hoop geslouw!

Ik heb geen twee schermen open staan, dus even uit het hoofd...

Ireen, als straks alles weer een nieuw plekje heeft dat heb je wel een mooie babykamer ervoor terug! Tot hoeveel weken blijf je werken? Geniet ervan he, ondanks je bekken!

Jasmijn, als ik moet komen helpen...ik trommel zo wat meiden op hoor en voor je het weet is alles klaar in jullie nieuwe huis!

Nas, we komen ECHT nog een keer langs, ziek of niet! Die arts was kaal en een ringbaard, ken je 'm?

San, schaam schaam, we bellen en maken een afspraak...weet je wat, ik bel zometeen even, maar eerst Rosanne, want ik moet haar mupke nog gaan bewonderen!

Jeetje, Diaan, alweer bijna 1 jaar, ik vind het altijd zo gek dat jullie kids ook doorgroeien, ik heb bij Niels nog het beeld van de laatste ,meeting voor ogen!

Bren, fijn dat Kees een vaste aanstelling krijgt zeg! Ach en die kleine komt toch op het moment dat ie er klaar voor is!

Sas, hoe gaat het nu met je? Doet de zon haar werk alweer?

Jeanette, wat een romantische date zeg! Ik was al blij met mijn bos rozen...

Nou meiden hoop niet dat ik iemand ben vergeten...
liefs Clau
 
hoi meiden, Achnita welkom bij de club

hier weer een berichtje van mij. Misschien hebben jullie het op kunnen maken uit het stukje van Nas, maar het is hier een echte ziekenboeg!

We waren een weekendje weg met vrienden naar Belgie en daar kreeg Birk pseudo kroep (schrijf het vast verkeerd) en dat was heel akeling, bijna 41 koorts terwijl hij onder de paracetamol zat en bijna geen lucht had. Heel akelig, in ons vakantiehuisje is een arst geweest, lieve man legde alles goed uit, een gepeperde rekening en een zak met pillen, poeders en drankjes later ging het weer goed met Birk (even voor Achnita 19-06-2006) en toen begon Raff (2-11-2004) met hoge koorts en buikgriep en een paar uur later de kleine van onze vrienden en toen ik nog dus de koffers werden gepakt en we gingen voortijdig weer naar huis. Met Birk ging het vrij snel weer goed, Raff heeft een week koorts gehad en dat gaat nu ook weer prima, maar ik zelf ben er nog steeds niet. Ik had zo ongeveer mijn hele hoofd ontstoken, tot en met een kaalholteontsteking aan toe! Balen, ook een kuurtje gehad, maar ik ben nog steeds niet lekker. Morgen komt de directeur op visite en bespreken we hoe we het gaan doen. Waarschijnlijk voer ik wel de oudergesprekken (ja ja Achnita, nog een juf, ik heb een combi 5/6) maar ga ik deze week nog niet voor de groep staan.

Nog groot nieuws.....BIRK LOOPT!!!!! Het mag toch oprecht een wonder heten, ineens besloot meneer dat hij ook kan lopen en hij doet het! Zo grappig om nu twee lopende kinderen in huis te hebben!   Het scheelt ook een hoop geslouw!

Ik heb geen twee schermen open staan, dus even uit het hoofd...

Ireen, als straks alles weer een nieuw plekje heeft dat heb je wel een mooie babykamer ervoor terug! Tot hoeveel weken blijf je werken? Geniet ervan he, ondanks je bekken!

Jasmijn, als ik moet komen helpen...ik trommel zo wat meiden op hoor en voor je het weet is alles klaar in jullie nieuwe huis!

Nas, we komen ECHT nog een keer langs, ziek of niet! Die arts was kaal en een ringbaard, ken je 'm?

San, schaam schaam, we bellen en maken een afspraak...weet je wat, ik bel zometeen even, maar eerst Rosanne, want ik moet haar mupke nog gaan bewonderen!

Jeetje, Diaan, alweer bijna 1 jaar, ik vind het altijd zo gek dat jullie kids ook doorgroeien, ik heb bij Niels nog het beeld van de laatste ,meeting voor ogen!

Bren, fijn dat Kees een vaste aanstelling krijgt zeg! Ach en die kleine komt toch op het moment dat ie er klaar voor is!

Sas, hoe gaat het nu met je? Doet de zon haar werk alweer?

Jeanette, wat een romantische date zeg! Ik was al blij met mijn bos rozen...

Nou meiden hoop niet dat ik iemand ben vergeten...
liefs Clau
 
Hoi meiden,

Oh oh oh, ik schaam me echt rot!!
Clau belde me gisteravond en toen bedacht ik me opeens dat ik al heel lang niets meer van me heb laten horen!! Echt erg zeg!!
Ik heb net dus even snel de berichten doorgelezen en probeer nu echt wat vaker wat te schrijven hoor!! Maar ja, Nas, schreef het ook al eerder, Hyves is zo verslavend en daar reageer je snel met een krabbel bij de forumleden waardoor je ons forumpje snel vergeet (lees: ik!!).

Brenda, de laatste loodjes meid!! Heel veel succes met de komende bevalling! Heb je alles helemaal klaar!! Neem je rust hoor want 2 kids ineens is best heftig en helemaal weer de nachtvoedingen!!

Ireen, hoe is het met jou meis!! Schiet ook al aardig op zo hè?

En Jasmijn? Ook alles goed met jouw zwangerschap?

Nas, 1 juni hopen wij naar Pinkpop te kunnen gaan. Ik moet mams en paps nog even lief aankijken om op de 2 kids te passen (+ slapen). Als dit allemaal lukt dan overnachten we ook in het Zuje en dan gaan we op de terugweg een ijsje bij je eten!!
Ik weet dat ik dit al vaker heb geroepen maar toch wil ik proberen om langs te komen! Tegen die tijd moet je me maar even helpen met een routebeschrijving.

Clau, beterschap met de kleintjes! Je vertelde gisteren al dat Birk loopt! Jeetje wat gaat het snel hè?!

Met Yanna gaat het ook heel goed. Ze groeit goed maar blijft nog wel een ukkie hoor. Ze past sinds deze week eindelijk maatje 56 terwijl ze al 2 maanden is.
Ook slaapt ze 's nachts (bijna) door tot 6 uur. Ze komt nog wel rond 4.30 uur maar ik kan haar met een speentje weer in slaap krijgen tot 6 uur. Dat is wel een verademing zeg! Eindelijk weer een beetje bijslapen.

Ikzelf ben druk aan het sporten en lijnen (SB). Wil mijn lijf weer terug van voor de zwangerschappen dus nog een flink eind voor de boeg.

Quentin is sinds een paar weken eindelijk zindelijk. Ook de nachten blijven merendeels droog. Ik doe hem dan nog wel een luier om maar die zijn meestal ook droog. Binnenkort ook maar eens de nachten proberen. Maken jullie de kleintjes trouwens wakker als jullie gaan slapen om te plassen? Mijn moeder deed dat vroeger met ons maar ik weet niet of dat nu wel zo handig is.

Voor Achnita (aparte naam), welkom hier!! Ikzelf ben mama van Quentin (18-11-2004) en Yanna (20-12-2007). Ik ben getrouwd met Jan en woon in Arnhem. Ik geniet momenteel nog tot 1 april van mijn bevallingsverlof maar werk normaal 3 dagen per week als personeelsadviseur bij een Ingenieursburo (Duurzame energie).

Nou dat was het weer even voor nu. Ik ga weer even met Quentin spelen voordat Yanna zich voor een flesje meldt!

Groetjes,
Rosanne
 
Hi,
Idd Rosanne, dat hyves is erg verslavend. Zelfs zo erg dat ik ineens samen met een oud klasgenoot een reunie aan het organiseren ben en alle oude klasgenoten aan het zoeken. En dat valt nog niet mee maar is ontzettend leuk. Vooral om te zien wat iedereen met zijn opleiidng heeft gedaan en hoe ze nu in het leven staan.

Maar ik zal me ook even nader voorstellen Achnita, ik ben dus Jeanette mama van Niels (04-10-2004). Ik werk 20 uur als activiteitenbeg. in de zorg (verpleegafdeling) en daarnaast heb ik een internetwinkeltje. Natuurlijk de nodige hobby's, vrienden en ik heb het goed voornemen om snel weer te gaan sporten. (badminton)  

Clau, beterschap meid. Wij zijn hier ook allemaal aan de beurt geweest en nu is Niels weer enorm verkouden. Maar gelukkig nog niet zo ernstig als bij jou. Gefeliciteerd met het lopen van Birk, waar blijft de tijd, wat gaat het allemaal snel.

Brenda, het is zo stil rondom jou,  ben je al bevallen?
Jasmijn, hoe is het met jou en Ireen lukt het allemaal nog!

Cla, je mag hier ook nog komen schilderen, slopen, vloertje leggen  en schoonmaken!  

Nas,  succes meis. Hopelijk komen jullie eruit.

Groetjes Jeanette      
 
Nou dames, wat een welkom

Wat leuk een aantal zwangere dames ertussen, mijn zus is  11 febr. bevallen van een dochter, Kimberley. (had al een zoon) een heel klein poppie joh!
Brian van mij is nu alweer bijna 7 mnd en die tijgert al flink door de woonkamer en probeert nu steeds te blijven zitten. en ook al is hij heel fijn gebouwd dat is dan echt een beer.
Vrijdag hebben we voor Mike orrientatiegesprekken op twee scholen  CBS en OBS   ben wel heel benieuwd. Ik had op de site van onderwijsinspectie gekeken en daar staat de CBS niet zo goed aangeschreven. Vind het erg moeilijk!

Jeanette, bedankt voor je welkom Sportief hoor badminton heeft mijn man ook een aantal jaar gedaan en ach een goed voornemen is een begin toch succes

Rosanne, Gezellig naar Pinkpop, even samen eruit leuk hoor. Ik begrijp dat je zoon zindelijk is Fijn is dat hé Mike (8-11-2004)  van mij wil 's nacht nog niet zonder luier maar ach dat geloof ik wel Met Yanna alles goed?

Clau, Is het al iets beter met de ziekenboeg het is een hartnekkige griep he. Ook gezellig twee jongens. Beterschap

Diane, Ook mama van twee jongens leuk hoor   en dan lekker met zijn allen in het bos struinen.

Ik hoop dat ik vooralsnog niemand bent vergeten zoja sorry
Vind het erg leuk om  iedereenop deze manier een beetje te leren kennen
Als het morgen ook een beetje zonnig is dan laat ik de fietskar vol en ga ik lekker met de kinderen er op uit (Ron heeft de auto voor werk dus ben aangewezen op mijn stalen ros en benenwagen)
Een zondag gaan we met vrienden en ons gezin naar Ballorig Indoorspeelparadijs Erg leuk en de kids kunnen lekker ravotten
Dit voor nu tot later

Groetjes,
Achnita
 

Hallo Meiden,

Ik ben er nog steeds en nog niet bevallen van mijn 2 de kindje, maar het duurt vast niet lang meer officieel nog 1 1/2 week te gaan.
Kindje ligt ook al in het bekken en al helemaal ingedaald dus klaar om geboren te worden.

Rosanne leuk om weer van je te horen het is zeker een tijd geleden dat je gereageerd hebt en dat het ook nu zo goed gaat met Yanna.
Maar hoe gaat het verder met jou dan????

Clau dus ook helemaal in de ziekenboeg beland vervelend allemaal en zeker als je net lekker een kleine vakantie hebt geregeld.
Maar hoe gaat het nu dan met de jongens en jezelf????

Ik zal ook even het een en ander vertellen over hoe wij zijn.
Ik ben dus Brenda ben dit jaar 5 jaar getrouwd met kees wij hebben op het moment nog een zoon van bijna 3 1/2 (04-10-04) die Jesse heet en hopen dus over een korte periode mama te worden van kleine nummer 2.
Verder wonen wij in het hoge noorden en hebben op het moment niet veel sport en hobby activiteiten, maar zodra de kleine er is dan wil ik weer gaan zwemmen met baby en jesse.
Verder hebben wij actief gedanst (country dansen) maar zijn daar nu eerst mee gestopt vanwege dat de groep niet meer leuk was en ook uitelkaar viel, wel willen we straks gaan proberen om dit weer op te pakken bij een andere groep.
Zo even een kleine indicatie hoe wij leven.
En ik had al gezegt van dat je welkom was en voel je absoluut geen indringer in dit hechte groepje.

Verder gaat het hier wel goed ben nu mijn buik wel zat aan het worden en zeker met een peuter die alle aandacht opeist.
Gelukkig is kees op het moment ook thuis en Clau hij krijgt nog geen vaste aanstelling, maar dat zou kunnen ligt eraan of hij vrijdag wordt aangenomen bij zijn nieuwe werkgever dus dat is gewoon even afwachten.
Verder ben ik vandaag voor de zoveelste keer weer met jesse bij de dokter geweest omdat hij nog steeds plekken heeft van afgelopen zomer met zijn Krentebaard nu heeft hij er wederom een zalfje voor gekregen en dit moeten we 2/3 weken uitproberen en anders weer terug komen en gaan ze verder onderzoeken.
Verder ook laten onderzoeken dat hij op het moment een beetje mank loopt kan een vermoeidheidsklacht zijn vanuit de heup dus hij moet even rustig aan doen dit moeten wij ook 2/3 weken aanzien is het dan ook niet beter moeten we het verder laten onderzoeken in het ziekenhuis doormiddel van foto's en bloedprikken dus hopelijk wordt het allemaal wel beter.
En wie heeft er nog een paar goede tips voor mij????
Jesse wil nog steeds niet zindelijk worden niet op wc en op het potje, hopelijk hebben jullie nog ideeen.

Dit was het voor nu en zodra de baby er is horen jullie het wel.

Groetjes Brenda en Jesse en wachtende op baby nummer 2

 

HOI MEIDEN !!!

Gisteren gezellig een heeeeele tijd met Clau aan de telefoon gezeten....en haar beloofd toch ook eindelijk weer eens te forummen......is ook schandalig, dus nu twee schermen open.

Jeanette, inmiddels helemaal ingeburgerd in jullie nieuwe huis? Niels ook weer beter?
Misschien stonden we wel naast elkaar bij Symphonica....wij stonden bijna vooraan, haha.
Kayla staat al vanaf dat ze 6 mnd was ofzo ingeschreven  voor de basisschool....anders gewoon geen plek.

Ireen, hoe gaat het met je vermoeidheid en al die niet leuke zwangerschapskwaaltjes? 30 weken al !! klinkt als gisteren....
Kayla is ook vrijdag naar het CB geweest, ogentest ging super...ze hadden geen orentest moeten doen, haha. Gewicht 15.7 kg en lengte 94.5cm......
Vervelend dat Merel nog steeds zo slecht avondeten "eet".

Sas, hoe gaat met met jullie pup.... al door de kraamweken heen?
Leuk voor Daan, bij ons zijn ze ook helemaal gek van Mac en zij van hen!

Brenda, hoe is het eigenlijk met Jesse zijn spraak? Tijd niets over gehoord.
En met je kleine puk daar in je dikkie dik buik?

Diane, hoe is het met jullie ziekenboeg?  Niets vervelender dan dat je zelf ook nog eens beroerd bent zeg!
Leuk dat Niels zo ondernemend is (toch?) en idd heerlijk voor Jasper dat ie in jullie groooooote tuin kan spelen.
Wat heerlijk dat je Jasper mee mag nemen naar school!

Achnita, leuk dat je "ons" forum hebt gevonden. Gewoon de "alledaagse" dingen delen !
Ik heb dus drie kids, Kayla (Keela) is onze jongste 01-12-2004, nog een zoon Noah 02-12 (9 jaar) en dochter Senna 21-09 (6 jaar)
Achnita ...waar woon je ongeveer...als je dat hier wilt vermelden tenminste.
Wij hebben een aantal keer een forum-meeting gehad met de kids erbij in Ballorig Houten nl.

Nas, kusje!

Clau, ff lekker bijgekletst...we hebben nog genoeg over hoor! En het duurt nog even voor we date-en....maar hij staat! schaam schaam ook van mij natuurlijk....

Rosan, haha...... jij schaamt je ook. Clau maakt weer veel los!!
Jeetje zeg pas maatje 56 !!   GENIET ERVAN!!!! hoe groot was ze dan bij geboorte?
...ik val momenteel spontaan af..... geen probleem....beetje stress en hardlopen....nou dan houden we dat zo!!!!

Kayla is 's nachts nog niet zindelijk en de laatste weken doet ze het bewust op de dag ook in haar broek grrrrrr. Af en toe mag ze nu ook op de "grote" straat spelen, wij wonen autoluw.... van de zomer ontkom ik er zeker niet meer aan, dus nu al een beetje laten wennen.
Senna heeft het pittig op school, ze hebben het nu al over blijven zitten. Na al het gezeur vorig jaar ...van wel/niet laten kleuteren. Ze is zeker gemotiveerd, maar concentratie/ initiatief  is heel slecht. Veel problemen met rekenen (inzicht)
Noah gaat heel goed met zijn blaas en ook de darmen lijken redelijk onder controle. Ik spoel de darmen niet meer, geen laxerende middelen meer.... allemaal eigen initiatief van ons.... hij is in december doorverwezen naar AMC...nog niets gehoord. Heb al eens gebeld, maar ja....

Zelf moet ik morgen voor pre-operatieve screening etc naar het UMC in Utrecht, in juni worden de blaas en baarmoeder omhooggehaald dmv een "matje" en ook nog extra ingrepen om ervoor te zorgen dat ik niet incontinent word..... we zien wel.

Zo weer evengenoeg vanaf deze kant..... ik beloof vaker te schrijven!!! alweer ....

Liefs Sandra
 
Goedenmiddag dames,

Zo Clau iedereen weer wakker geschud? Wat een drukte hier ineens weer.
Wel leuk om van iedereen weer wat te lezen.

Nou maar zal ik dan ook even voor Achnita even snel voorstellen?
Ik ben Saskia mama van Daan  16-12-04 straks in mei ben ik 4 jaar getrouwd.
Ik ben thuisblijfmoeder maar heb wel een aantal oppaskindjes onder mijn hoede.

Ik heb maar 1 scherm open staan dus ik denk dat ik morgen als Daan op school zit maar eens even weer uitgebreider moet gaan reageren en dan zijn jullie er voor 50% van verzekerd dat er morgen ook weeer wat te lezen valt. Haha.

Hoe staat het met alle zwangeren onder ons.
Ireen alweer 30 weken joh wat vliegt de tijd toch voorbij, jij bent dus ook al bijna aan de beurt. Hebben jullie afgelopen weekend nog geschilderd=
En Jasmijn hor staat het er bij jou voor en de verbouwing in jullie nieuwe huisje=
Brenda ik hoop voor jou dat je harde buiken over gaan in weeen ,maar dat wist je natuurlijk al want wij hadden elkaar gisteren op de msn even gesproken.

Jeanetten is het gelukt met keuken uitzoeken-bestellen=
Ik ben blij dat ik het verbouwen even achter de rug heb. Sebastiaan wil de wc nog aanpakken maar ik koop pas volgend jaar een wc pot, de tegels hebben wij al in huis maar ik heb even geen zin in die zooi.

Rosanne mooi dat het goed gaat met Yanna. Heb je draai inmiddels gevonden met 2 kids=

En ik weet niet meer wie het vroeg maar ik zit nu met het mooiere weer wel alweer beter in mijn velletje hoor, maar ik ben alleen zo vreselijk moe ik heb het idee dat ik wel 3 weken achtereen slapen kan. En dat werkt dan weer niet echt motiverend.
Maar ik zorg dat ik lekker veel buiten ben , momenteel veel wandelen en fietsen.
Ik moet zowieso veel gaan bewegen want ik ben   4 weken geleden gestopt met roken. Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt   en ben ik hoop ik defenitief gestopt.

En er werd gevraagd of wij de kids ´s avond wakker maken om te plassen.
Nou wij wel, en hij doet dan ook een grote plas.
In het weekend wordt hij zelf nog wel eens wakker om een uur 12 en dan ropet hij ook dat plassen moet. En ik moet zeggen dat gaat erg goed.
Daan gaf het eingenlijk een beetje zelf aan dat hij geen luier meer aan wilde in bed want ik haalde hem geregled uit bed zonder luier in een nat bed.
Dus hij was klaar met de luier.

Nou dames ik ga stopppen want mijn mannetje met een ongelofelijke kange lintworm wil graag een boterham.

Liefs Saskia

 
Terug
Bovenaan