Ervaring gonal f! Ivm lange cyclus

@gebruiker.....
Uhmm maak je jezelf zo niet gek door steeds maar die testen te doen? 
denk dat dat over twee weken dan toch wel al uit je bloed hoort te zijn.. als je gewoon na je nod test dan weet je ook dat je niet ongesteld bent geworden.
ik zie t allemaal wel.. 
hoelang zijn jullie al bezig??

@alias 
Het zou inderdaad aan beide kunnen liggen. Het traject waar je inzit is niet niks maar de hormonen ook zeker niet !!

@vogeltjee, ja klopt.. heb moeite om het ''os te laten' en gwn geduldig te wachten.. 
We zijn een jaar bezig nu.. en de derde ronde met behulp van Clomid eerst en nu eerste ronde spuiten.. hoop het gewoon zo erg dat het nu raak gaat zijn.. ?
@alias, jij mag bijna gaan testen dan of niet? Spannend! Laat je het ons weten?? Duim voor je! :) 
Hier wel last van aanhoudend zeurende pijn in m'n onderbuik, sinds m'n eisprong en veel last van vermoeidheid.. en hoofdpijn.. voor de rest gaat het prima! :) 
Gr Lisette

Ja het is allemaal wat. Loslaten is wel de key hoor het overal.
ik ga woensdag beginnen met voetreflex. Schijnt heel goed te zijn voor vrouwen die niet zwanger worden. 

@gebruiker10... Yes ik mag bijna testen! Zondag is het zo ver. Maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Ik heb het idee dat ik al lichtelijk ongesteld aan het worden ben.
Jullie ook nog eventjes succes. Blijf hoop houden ?

@vogeltjee voetreflex? Nog nooit van gehoord maar het klinkt wel erg rustgevend. Ik ga eens zoeken!

Wat spannend alias. Laat je het ons weten?
Ik ben zo blij!!! Mijn eitje was al 18 mm dit had ik dus nooit verwacht. Vanmorgen dus al mijn ovitrelle gezet. Vanaf en morgen dus huiswerk haha! Dit is dus pas een korte cyclus zit nu op dag 11 ??

@vogeltjee, wat goed!! Valt lekker in het weekend, dat klussen haha hoop dat je over twee weken een positieve test hebt! ?
@alias, ooeehhh spannend zeg! Kan je jezelf beheersen met testen?? Ik vind het erg lastig hoor! Dat wachten... 
Ik hoop volgend weekend meer te weten :) 
Gr Lisette

Helaas helaas, gisteren ongesteld geworden... We gaan weer vrolijk verder met iui poging 3. Zondag mag ik weer beginnen met gonal f en maandag de eerste meting (terwijl ik dus nog ongesteld ben. Help!)
@vogeltjee oh dat is idd kort zeg! Maar succes ??
@lisette nog even geduld dus. Ik vind dat wachtbankje zo'n ellende. Ik mag dan van mijzelf ook helemaal niets, want stel je eens voor dat ik zwanger ben... Heb jij dat ook?

Ooo wat jammer!! Stom altijd weer ongesteld te worden. Hoelang zijn jullie al bezig?
jaa ben echt blij en dat het in het weekend valt is inderdaad heeeel fijn. Gister avond in de bioscoop kreeg ik al last van mijn onderbuik.
wachten is nooit leuk, maar ik verwacht stiekem altijd dat ik weer ongesteld word.. dat maakt t wat minder spannend. 

Terug
Bovenaan