Ervaring gonal f! Ivm lange cyclus

@alias, wat jammer zeg!! Je zal wel teleurgesteld zijn.. ik mag van mezelf indd ook niets.. haha let ook erg op m'n voeding.. alcohol sowieso niet meer dan haha 
Gisteravond was ik heel erg misselijk.. zit nu 10 dagen na prygnyl.. het is uit m'n systeem want de test was spierwit.. 
Ik ga er sinds vandaag ook vanuit dat ik toch ongesteld wordt.. terwijl ik gisteravond me nog erg zwanger voelde.. ik durf het niet te hopen ook.. mijn testdag is 15 februari, ik dacht eerst 14 februari, maar mijn eisprong is uiterlijk zaterdag 1 februari om 05.30u geweest.. maar hoop dat ik 14 feb al iets meer weet natuurlijk.. ook al is het ongesteld worden, want ik vind het wachten ronduit vreselijk! ?
Groetjes, Lisette

@vogeltjee wij zijn bezig sinds juli 2018. Jullie dan?
Wachten vind ik idd ook het ergste. De eerste twee weken van de cyclus vliegen voorbij door de vele ziekenhuisbezoekjes, maar de laatste twee weken daarentegen.... 
Ook ik ga altijd uit van het slechtste scenario. Dan kan het alleen maar meevallen. Maar soms dan voel ik me gewoon zwanger ofzo. Maar ja de meeste symptomen van zwangerschap komen ook voor als je je niet fit voelt.
@lisette gelukkig, dan ben ik dus niet de enige! Maar heb je dan ook wel eens dat je verlangd naar iets dat niet mag? En dan vooral tijdens en net na de ongesteldheid? Ik ben dan een mini-oorlog aan het voeren in mijn hoofd en ga dan uiteindelijk toch overstag, want 'ik ben nu toch nog niet zwanger dus het kan geen kwaad'. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of dat klopt...

Ik zal nog even duimen draaien voor jullie! 

Wat toevallig alias wij ook vanaf juli 2018.
ik vind de laatste twee weken ook niet fijn pff.... 
Regelmatig denk ik ook eens proberen om de meeste dingen niet meer te doen... maar dan doe ik t af en toe toch ook want ben nog niet zwanger en ja pff ik wil er ook niet alles voor laten.. als ik dat in al die 1,5 jaar had gedaan was ik me daar ook niet beter door gaan voelen haha! 

het scheelt dat ik nu dus eindelijk een korte cyclus heb dat ik geen 6 weken hoef te wachten. 

Dat is idd toevallig! 
Herkenbaar. We zijn er al zo lang mee bezig en daardoor voel je je al minder fijn, laat staan dat je dan ook nog rekening moet houden met wat je wel en niet mag eten. Je moet ook een beetje genieten van het leven toch ?
Had je voor de medicijnen al een  regelmatige cyclus? Bij mij zat er de ene keer 2 maanden tussen, de andere keer 3, dan weer 1. Er zat bij mij totaal geen logica in. Dat was overigens voordat ik aan de pil begon ook al zo.. 

Nee geen regelmatige cyclus daarom ben ik met hormonen begonnen. Bij mij is de cyclus vaker boven de 35 wat dus eigenlijk niet normaal is. Ene keer 31 dan weer 38 en zo maar door. Hoe het voor de pil was weet ik echt niet meer haha 

Hoi meisjes
Ik haak ook even aan :). Sinds november 2018 zijn we bezig.
Nu de 2e ronde gonal F en ovitrelle (na 6mnd clomid). Tijdens de luteale fase gebruik ik utrogestan.
Donderdag is mijn NOD. Ik heb buiten moeheid geen enkele klachten..
Wanneer mogen jullie testen? Hebben jullie wel kwaaltjes? 

Terug
Bovenaan