Hoi hoi,
Bedankt voor alle reacties! Echt heel fijn! Jersey is afgelopen donderdag weer naar de osteophtaat geweest, dit was de derde keer. Ze is daar dus voor KISS behandeld, dat wisten wij ook niet, want ze was heel vrolijk. En dus voor het spugen. Zij zegt ook dat ze een evt reflux kan behandelen. Vandaag was ik bij het cb voor de 3e prikjes en ik was ertussen geplaatst, omdat mijn oudste waterpokken heeft en geen oppas die kon.. Dus dan bij een ander team. En ik werd zó fijn geholpen. Zij hamerde er echt op dat je moedergevoel het eigenlijk altijd wel goed heeft. Dat artsen dat zelfs zeggen. Kijk je hebt er eigenwijze tussen zitten, die vinden dat het onzin is. Maar zij zegt, 9 van de 10x hebben moeders gelijk. Ditzelfde zij trouwens de osteophaat ook. Maar ze was dus wel heel goed gegroeid, 7 kg en 64 cm (ze is vandaag 5 mnd), 2 tandjes, omrollen, klokje rond slapen. Kortom.. ze doet het super! Je merkt nergens aan dat er iets niet goed zit. Waarschijnlijk dat we daarom misschien zo 'slecht' geholpen worden.
We gebruiken de Losec nu 5 of 6 dagen. Met het spuitje lukte echt niet. Arme kind ging bij elke kleine drupje half over d'r nek. Nu krijgt ze rijstebloem, dus een papspeen 's avonds. En die fles gaat leeg, dus dat gaat goed. Maar ik zie nog geen verandering. Maar... wat ik nog wilde zeggen, voordat ik het vergeet.. Dat vonden ze op het cb ook niet helemaal goed. Ze heeft écht ontzettende zweethandjes en zweetvoetjes. Echt dat de druppels erop staan dus. Als ze zonder sokjes ligt, is de hele deken daar drijfnat. Dus ze hebben haar hartje gecheckt, maar dat klonk helemaal prima. Maar ze vond dat ik het wel even moest melden.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels een beetje in de war begin te raken van alle verhalen die ik hoor van de artsen.. dat er eigenlijk niks is, alle kindjes spugen enz.. Zou er dan niks zijn?
Je gaat gewoon bijna aan jezelf twijfelen en daar baal ik ontzettend van!
Maar ik lees wel op internet bij dezelfde 'gevallen' dat bijna alle kinderartsen eerst dingen uit gaan sluiten. Helpt dit niet, gaan we dat proberen, helpt dat niet, gaan we weer wat anders proberen. Dus niet gelijk weet ik t wat voor onderzoeken.
Ik zit zelf ook aan koemelkallergie te denken, al kwamen niet echt alle dingen overeen. Zo is ze een ontzettend vrolijk kind! Ze heeft alleen de eerste drie weken héél veel gehuild en héél weinig geslapen. Wel kan ze zich sinds het laatste osteophaatbezoek minder goed zelf vermaken. Ze is minder tevreden. En ze wil steeds zitten.
Nou.. fijn lang verhaal weer haha.
Echt heel fijn om al jullie verhalen te lezen!
Slaap lekker allemaal!
Groetjes