Ervaring Ovaleap

@xxLara, klopt ik ben toen op de natuurlijke manier zwanger geworden en helaas bij 5 weken is het al misgegaan. Dat was in november vorig jaar. 

Wat mij trouwens vorige week ook op viel  waren hele levendige dromen s nachts, echt de hele week! En de meest gekke dingen?
Witte afscheiding/slijm viel me ook al vrij snel op qua symptomen. 
@xxLara ben benieuwd hoe je echo was vandaag?! Ik duim?? 

Mijn echo was goed, ik had 1 ei zitten van 16mm en baarmoederslijmvlies was 9.2. Ik mag morgen al de ovitrelle zetten en hoef geen echo meer...nu betwijfel ik of dit niet te vroeg is?‍♀️ Word er een beetje onzeker van...ik ging er zo neutraal in dat ik alles had verwacht behalve dit? 

Wauw super! ? fijn zeg! 
Nee niet teveel over in zitten hoor. Groeit nog even door zeiden ze tegen ons. wij hadden dit ook nagevraagd vlak voor we die spuit gingen zetten. En je zet hem morgen, mag je zelf weten wanneer? Ochtend / middag / avond? Succes!  
en alvast veel plezier natuurlijk ? 

ze zeiden dat als ik de spuit zet daarna al het beste gemeenschap kan hebben....en dan voor de 36 uur na het zetten van de ovitrelle weer. Ik mocht hem morgen zetten wanneer mij het het beste uit kwam....nu denk ik, maar meestal geven ze toch een tijdstip? En moet ik niet nog een echo morgen voor de zekerheid? Het overvalt me echt haha

Ja dat hebben wij eigenlijk ook zo gedaan. En wij hadden ook geen tijdstip gekregen. We hadden in de ochtend echo en s avonds rond 20uur geprikt.
maar ik snap je wel want ik had het ook bij die echo, toen ze zeiden ja ik ga even bellen en daarna zei ze ja je mag spuiten vandaag. Toen dacht ik ook oké uhm en nu ? wanneer hoe wat waar wanneer. Komt echt wel goed. En anders gewoon even bellen met Bravis ? als je toch echt twijfels hebt.
succes!  

@louisa zat jij ook bij bravis? Sorry hoor ik zit op verschillende forums dat ik het soms echt niet meer weer haha. Ik krijg morgen alsnog een echo om mijn onzekerheid weg te nemen..Ik kreeg niet eens antwoord op mijn vraag toen ik belde. Enkel dat ik dan morgen alsnog maar een echo moet laten maken.

@xxLara, ja klopt! Haha snap ik wel, lastig bij te houden allemaal ?. 
Maar wat zuur joh. En aan de andere kant kan je twijfel wel worden weggenomen door de echo van morgen en dat is het belangrijkste. Maar leuk is anders, ja het is soms echt wie je treft. Ga zelf het liefst naar Bergen op Zoom, betere ervaringen mee dan Roosendaal.
nogmaals succes hoor morgen! ?  

@louisaa ja ik had vandaag de echo in boz en morgen dus in rsd...vind het voor nu wel even fijn dat ik in ieder geval 2 verschillende echoscopiste heb. Het zal allemaal wel goed zitten maar toch voelt het fijn vóór nog 1 check. Dat dromen heb ik al vaker gehoord inderdaad..Fijn dat je je ervaringen zo deelt. Ik hoop dat het voor mij net zo uitpakt als dat het bij jou doet...?

Terug
Bovenaan