Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Op die laatste reactie van die Suusje ga ik maar niet meer reageren. Ik dacht dat ik al voldoende mijn excuses had aangeboden, maar dan moet ze er toch weer met zo'n reactie overheen.
Lijkt me wijs om dat topic maar gewoon te laten voor wat het is en idd dan maar gewoon hier verder te gaan.
En dan komt die reactie ook alleen maar bij haar vandaan....
Maar goed. Toe maar!

Met mij gaat het af en aan. Ene moment denk ik dat ik weer heel wat aan kan, andere moment ben ik weer niks waard en heb ik weer de ene harde buik na de andere.
Het kost me erg veel enrgie om 'smorgens op tijd klaar te zijn om Fleur op school te krijgen. Daarna moet ik echt even rust houden, want dan is de koek al weer op.
Afgelopen 2 weken natuurlijk niet alleen voor de kids hoeven zorgen, dus de laatste dagen van de kerstvakantie voelde ik me alweer een hele pief. Maar nu ik er weer alleen voor sta......
En van schoonmoeder hoef ik nu geen hulp te verwachten (had ze wel al aangeboden) omdat het jongste kkleinkind (2,5 mnd) in het ziekenhuis ligt met het RS virus. Gelukkig valt het allemaal redelijk mee, maar goed, nu heeft mijn schoonzusje dus alle hulp nodig met haar oudste (oppas).
Maar goed, we zien het zo maar te redden.

Patries; 22 weken alweer! Wat gata het toch altijd snel bij een ander!
Lekker dat je de kleine nu regelmatig voelt he! Geeft je toch weer een zeker gevoel.
Ben je al bezig met de babykamer enzo?
Geniet lekker van je weekje vrij!

Corina,
Wel lekker dat Jelte al door slaapt. Hoewel half 7 ook wel vroeg is, maar dat is wel handig denk ik zo. Kan je hem voeden en daarna Gernald school klaar maken.
tenminste, ik sta nu ook altijd om half 7 op, ga ik eerst mezelf wassen en aankleden en dan de kids. Fleur heeft nogal een lange draai 's morgens (eet tergend langzaam) dus moet er wel op tijd uit.

Groetjes Suus

Oeps meiden,

Ik heb toevallig net nog 1 keer gereageerd op pagina 1, sorry meiden kon het niet laten. Maar het is goed bedoelt.

Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat ik deze week lekker vrij heb.
We zijn nog niet aan de kinderkamer begonnen, de meubeltjes komen half februari.
We gaan in ieder geval deze maand de muren verven. En waarschijnlijk een muurschildering maken van Nijntje.
We hebben er zin in!!
Ik moet zeggen dat ik de kleine nu redelijk vaak voel en dat is echt fantastisch.

Meiden ik hoop dat ook alles goed met jullie is?

Liefs van Patries.

Hoi hoi,

Patries: Joh, je hoeft je aan ons niet te verontschuldigen hoor. Als jij er nog op wilt reageren moet je dat gewoon doen. Moet zeggen dat het bij mij af en toe wel kriebelt om iets neer te zetten, maar ik heb geen zin in discussie. Zeker niet op zo'n forum als deze, want dan gaan er misschien dingen gezegd worden in het heetst van de strijd die pijnlijk kunnen zijn. Dus ik hou me maar in en reageer er gewoon niet op. Ik heb 1x wat gezegd en dat lokte nogal wat uit.

Oh leuk! Zo'n muurschildering van Nijntje. Heeft mijn zusje ook. Die heeft een donkerbruine muur en dan met mintgroen een nijntje met in haar een een touw met een treintje er aan vast. Zo leuk! Weet jij al welke tekening van Nijntje je erop gaat doen?
Heerlijk gevoel is dat hè, dat trappelen van je kindje. Hoeveel weken ben je nu ook alweer?

Suus:
Gelukkig dat het nu iets beter met je gaat. Maar probeer wel de hulp te nemen en te vragen die je nodig hebt hoor. Vaak zijn mensen blij als je ze om hulp vraagt. Ik durfde het ook nooit goed, vond 't een beetje genant, maar nu in die weken dat Jelte zo huilde heb ik 't wel gedaan en ik moet zeggen dat ik het heel fijn vond en die mensen die me hielpen waren blij dat ze iets voor me konden doen. Het draait nu even allemaal om jou gezondheid en daarmee ook om die van je kleintje.
Hoe gaat het met je babykamer. Gaat alles naar wens? En hoe is het met Fleur, geen last meer van de waterpokken?
Het is idd wel lekker dat ik dan voor school eerst mijn aandacht voor Jelte heb. Normaal maakt het me ook niet uit als hij om half 7 komt, maar dat was op nieuwjaarsmorgen. Dus we lagen laat en dan is half 7 erg vroeg :)
Gisteren had hij een keer abuis volgens mij. Kwam ie ineens om half 3!!!!! Terwijl hij al 7 weken doorslaapt! Dat was wel ff slikken zeg, maar vanmorgen was het weer kwart over 6 dus dat was beter.

Zo nu ga ik ff Gernald in bad zetten en zelf douchen en dan is het onderhand weer tijd voor Jelte zijn fles. De dagen vliegen om zo.

Groetjes Corina

Hoi Patries,

Geeft niks dat je nog gereageerd hebt hoor! Gewoon doen als je dat zelf wilt.
Ik vond het alleen zo jammer dat na mijn uitgebreide excuses nog even zo'n nare reactie kwam. Daarom reageer ik er niet meer op.
Het ziet er niet naar uit dat ze het topic gaan verwijderen, want ik heb niks meer op mijn mail gehoord. Er staat natuurlijk ook niet echt iets heel verkeerds in.

Fijn he dat je de kleine nu zo veel voelt! Ik geniet daar ook erg van hoor! Hoewel onze kleine man me af en toe wel flink zeer kan doen inmiddels, hihihihi. Loop ik ergens en komt er ineens een AUW! uit mijn mond. Maar dat zal je vanzelf wel merken. Maar buiten dat, heerlijk dat gebuitel in de buik! Dat is momenteel het enige waar ik echt van kan genieten van het zwanger zijn. Dus doe ik m'n best daar zoveelmogelijk van te genieten en niet te veel te letten op de rest, hahahahah! Nog 5 weekjes, en wat is dat nu op een heel mensenleven. En aangezien het toch echt de laatste is, maar extra proberen te genieten van de fijne dingen.

Klinkt leuk je idee voor het babykamertje! Ben benieuwd!
Wij hebben het heel simpel gehouden. Ook omdat Fleur uiteindelijk haar kamertje weer terug gaat krijgen als de kleine groot genoeg is. We hebben nu 1 hemelsblauwe wand en de rest (wanden en plafond) gewoon helder wit.
Het is ook een piepklein kamertje, dus dat staat het mooiste. Schilderen is klaar, dus nu het ledikantje nog in elkaar zetten en de babywas (waar ik eindelijk mee ben begonnen) opbergen in de nieuwe commode.
Zal blij zijn als het kamertje helemaal af is!

Geniet nog even van je vrije dagen!

Corina,
Oh, ok. Nee op nieuwjaarsdag half 7 is wel erg vroeg he!
Dat is dan inderdaad wel even minder.
Lijkt mij ook lekker hoor, als de kinderen allebei op school zitten, dat je dan lekker echt even kan aantutten met de kleine. Toch super van Jelte dat hij over het algemeen al doorslaapt hoor! Ik hoop dat we dat hier gaan na doen ;-)
Bij mij zijn ze allebei pas na 3 maanden gaan doorslapen, maar zou lekker zijn als dat eerder gaat gebeuren.

Hulp vragen komt in mijn woordenboek niet echt voor, dus kost me echt veel moeite. Gelukkig hebben mijn schoonvader en schoonmoeder zelf hun hulp aangeboden. En aanstaande zaterdag komen mijn ouders helpen (die werken allebei nog door de week en wonen verder weg). Super lief! En als ze het zelf aanbieden zeg ik zeker geen nee! Dat dan weer niet ;-) terwijl ik dat dus vroeger wel gerust zei. Dus ik heb wel wat geleerd ;-)

Fleur d'r pokjes zijn helemaal ingedroogd en de meeste korstjes zijn er van af gevallen. Nu dus nog heel veel roze plekjes. Nu heeft Jelle sinds gisteren da waterpokken, maar hij lijkt er veel minder last van te hebben. Ik hoor hem niet over jeuk ofzo. Echt een bikkel, want hij zit toch al behoorlijk onder.
Hopelijk is het met een paar daagjes ook weer over en hebben we het mooi gehad voor de kleine komt.

Wanneer moet jij weer aan het werk? Of ben je huismoeder (en ben je dus alweer volop aan het werk, hahahaha!).
Ik ga na mijn zwangerschapsverlof geen ander verlof meer opnemen. Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen.
Kan altijd nog ouderschapsverlof opnemen als ik het te veel vind.

Zo, ga even kijken hoe en waar ik het beste foto's kan maken van mijn 'pokdalige' kindjes. Heb het idee om een mooie foto te gebruiken voor het geboortekaartje.
Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Zo ik heb ons forum eindelijk weer gevonden. En het forum werkt tenminste ook weer. Het werkte vanaf vrijdag niet meer.....

Ja dat is echt super dat hij al doorslaapt. Gernald deed dat ook niet zo snel hoor. Die heeft tot 11 weken nog 's nachts een fles gehad. Jelte vanaf de 5,5week al niet meer! De laatste 3 dagen is hij weer niet voor 8 uur wakker. Wat een luxe hè!
Ja ik hoop dat jouw mannetje dat ook gaat doen! Het is echt zalig!

Wel fijn (voor de kids wat minder natuurlijk) dat Jelle het nu ook heeft. Geen gevaar voor de baby straks en ze kunnen het maar gehad hebben. Hoe ouder ze zijn hoe meer last ze er van hebben. Daardoor heeft Jelle er misschien ook minder last van dan Fleur?

Ik ben al weken weer aan de gang. Toen Jelte 3½ week oud was ben ik alweer aan de gang gegaan. Ik werk bij een klein bedrijf op kantoor. Dat is maar een paar uurtjes werk in de week dus ben ik al gauw weer aan de slag gegaan. Even lekker wat anders dan het huishouden en Jelte. Zeker toen hij nog zoveel huilden. Kon ik even het huis ontvluchten.

Ga je het kaartje zelf maken of gewoon laten drukken met een foto van grote broer en zus?

Nou ik weer stoppen. Ik heb Jelte op schoot en dat schiet niet echt op.

Hoe is het trouwens met de babykamer? Schiet het al op? En je harde buiken? Zijn ze weg?

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Jeetje, zelfs met 5,5 week al doorslapen. Bofkont! ;-)
Geniet daar maar lekker van inderdaad!
Dus je was al heel snel weer aan de slag. Hoeveel uur werk je? Voor een baas? Vond je dat zelf niet snel? Ik kan me wel voorstellen, zeker als de kleine veel huilt dat het je juist ook wel ontspanning kan geven hoor als je werkt. Maar heb je niet gewoon zwangerschapsverlof?
Maar goed, het is natuurlijk ook ieder voor zich. Ik zou er na 3,5 week nog niet aan moeten denken, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik pas na 4 weken na de keizersnede weer een beetje opgeknapt ben en weer wat beter uit de voeten kan. Is natuurlijk ook een groot verschil met een natuurlijke bevalling.

Jelle is er uiteindelijk veel erger aan toe geweest dan Fleur. Zo zielig joh!
Ik dacht dat Fleur al helemaal onder stond, maar Jelle spant de kroon. Z'n toetje en z'n hoofdhuid, z'n rug en z'n buik staan helemaal vol.
Zondag is hij er ook een hele dag ziek van geweest (incl koorts). We hebben vanaf vandaag het ergste gehad denk ik. Ik geloof dat ik vandaag geen nieuwe plekken meer heb ontdekt en de meeste plekken zijn nu goed aan het iondrogen. Hij wilde zelfs vanmiddag naar de peuterspeelzaal. Heb hem dus maar gewoon gebracht (mocht van de juf).

Met mijn buik gaat het weer redelijk. Heb zelfs vandaag weer eea gedaan. Moet wel op tijd even m'n rust nemen, maar dan gaat het wel goed. Gelukkig maar, want die nesteldrang wordt alleen maar erger. Heerlijk om daar nu zelf een klein beetje aan toe te kunnen geven ;-)

De babykamer is zo goed als klaar. Heb toevallig net een gordijn op de kop getikt, die moet ik alleen nog even op maat maken (inkorten).
Ben nu met de babywas bezig, kan ik het ledikantje gaan opdekken en dan ziet het er ook weer lekker 'af' uit.

Het kaartje heb ik zelf verzonnen. Ik heb foto's gemaakt van de kids en die bewerkt. Vind ze zelf er leuk gelukt. Toevallig vandaag een proefdruk binnen gekregen. Erg leuk! Weer iets wat van het lijstje afgestreept kan worden ;-)

Ik ga zo de kids weer uit school halen. Dan is de rust weer gedaan ;-)

Groetjes Suus

Hallo meiden,

Suus: Allebei de kids waterpokken, gelukkig gaat het al een stuk beter.
Het schiet voor jou al op, nog maar vijf weken.
Lekker gevoel he, dat de babykamer af is.
Leuk idee met het geboortekaartje foto's erop van de kids.
Gaat het met jou ook goed? Geen harde buiken meer?

Met mij gaat alles goed. Ik ben nu alweer bijna 24 weken zwanger.
We krijgen 6 februari de 4d- pretecho, wel spannend maar hebben er zin in. Mijn vriend en mijn moeder gaan dan mee.
Ik voel de kleine nu regelmatig bewegen, echt geweldig gevoel.
Ik vind het ook erg leuk dat we weten wat het word, want dat shoppen is echt verslafend!!
Voor het kamertje hebben we nog niet definitief een nijntje plaatje uitgezocht, maar die zijn er gelukkig zat op internet. We willen dit met een beamer projecteren zodat ik het zo kan schilderen.
Op de andere muur doen we de kleur licht paars, want meiden we krijgen een: MEISJE!!

Groetjes van Patries en een goed weekend!

Hoi Corina,

Hoe is het met jou?
Zo zo, dat de kleine al zo snel doorsliep dat is echt ideaal.
Gaat het goed met de kids?
Jij bent inderdaad snel weer begonnen met werken.
Ik krijg eind maart zwangerschapsverlof en dan begin ik waarschijnlijk pas weer per 1 september. Lijkt me zo fijn, lekker de hele zomer thuis. En ja de weken vliegen toch snel om.
Ik ben nu 24 weken zwanger, maar moet elke keer mezelf eraan herinneren dat ik weer een nieuwe buikfoto maak.
De laatste heb ik met 17 weken gemaakt. Is al een groot verschil nu. Best een flinke buik, ben er erg trots op!!

Goed weekend!
Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan