Ervaringen delen traject zwanger worden

[quote quote=10164091]Heb weer eens zo’n *moe van mezelf* momentje, ik heb juist de afgelopen dagen redelijk wat klachten gehad (rommelende buik, krampjes baarmoeder en gevoelige borsten) en vandaag juist helemaal niks… Hoewel ik toch zou zweren dat ik normaal kleinere borsten heb… Haha dit dus.. Zit nu 2-4 dagen voor NOD. Normaal juist in de week voor menstruatie nergens last van (behalve van een slecht humeur) en dan pas dag ervoor of op de dag dat mijn menstruatie doorbreekt klachten. Te gefocust op mijn eigen lijf of zou het toch.. Aah ik weet het niet en ik mag niet testen van mezelf voor zondag. Zo irritant dit![/quote]
Herkenbaar! Denk altijd maar dat het de progesteronklachten zijn

Mijn menstruatie komt er helaas aan. Op naar ronde 5 vanaf volgende week :(

[quote quote=10164157]Echt hè Kabouter.. Nu ga ik even lekker tennissen. Zinnen verzetten. Wel hoofdpijn vandaag… maar kan toeval zijn. De NOD duurt nog 8/9 dagen….[/quote]
Ja ik ben naar yoga gegaan, weer helemaal zen nu :)

Ik kijk ernaar uit om morgen weer te mogen werken haha. 3 dagen vrij geweest en teveel tijd gehad om ermee bezig te zijn. Had van tevoren niet gedacht dat het zoveel met me zou doen. Vandaag begonnen met het slikken van foliumzuur. Had er wel van gehoord, maar dacht eigenlijk dat dat gewoon was voor de dames met vervelende zwangerschapskwaaltjes. Oeps. Stèl ik zou zwanger zijn, zou het dan kwaad kunnen dat ik wat later ben begonnen?

Jeffie, ik slik al een heel lange tijd foliumzuur... maar niet erg als je er iets later mee begint denk ik hoor!
Jammer Irene... ronde 5 dan maar! Ik ga duimen. Hier nog tot 13/14 feb wachten... ronde 8.. Spannend!

Hoi allemaal! Ik zou ook graag aan willen sluiten. Het lijkt me erg leuk om met elkaar de ervaringen te delen.
Ik ben zelf 32 en mijn vriend is 38 jaar. Ik ben nog maar net met de pil gestopt, sinds januari. Ik denk dat ik vorige week wel weer een eisprong heb gehad. Ik had erge steken in mijn buik en daarnaast verloor ik een slijmprop. Ik hou ook voor mezelf een app bij, zodat ik hopelijk weer een beetje een cyclus kan ontdekken.
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen :)

Hoi! Ik sluit me ook graag aan! Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen en inderdaad leuk om anoniem hierover te kunnen 'praten' aangezien dit in real life wat lastiger is :) 

Ik ben 27 jaar en mijn vriend is 30 jaar. Ik ben 2 november 2018 gestopt met de pil en zit momenteel in ronde 3. Verwacht één dezer dagen mijn maandelijkse feestje te krijgen. Vanochtend een test gedaan maar die was omo wit. Dus op naar ronde 4 denk ik maar.. 

Welkom bij deze topic FloortjeB, Mandarijntjex en Molly! Leuk dat jullie zijn aangesloten. Klets vooral lekker mee om alle ervaringen uit te wisselen! 
Skipbo Ik heb niets anders gedaan dan anders eigenlijk. Gewoon heel vreemd en dat wachten duurt dan lang! Vandaag heb ik ontzettende rugpijn en wat buikkrampen maar dat kan door honderdduizend dingen komen natuurlijk. We tellen gewoon af naar Valentijnsdag haha! 
Jeffie Ik gebruik al een maand of twee de supplementen van mama compleet. Dit zijn supplementen waar onder andere foliumzuur en vitamine D in zit, heel goed als voorbereiding op het krijgen van een kindje. Ze raden aan om daar zeker een maand voor conceptie al mee te beginnen. Ik heb geen idee of het kwaad kan als je er wat later mee ben begonnen. In ieder geval goed dat je er nu mee bent gestart! 
Ik ga zo weer een ovulatietest doen. Had het idee dat het streepje gisteren weer wat op aan het lopen was dus we gaan het weer zien.
Liefs 

Terug
Bovenaan