Ervaringen delen traject zwanger worden

Goedemorgen :)
Wij zijn sinds september bezig met zwanger worden. Helaas nog niet gelukt. Ik heb nu 2 maanden ovulatietesten gebruikt omdat mijn cyclus best onregelmatig is. 
Ik zou nu over 1.5 week ongesteld moeten worden, spannend! Verwacht er alleen niks meer van. De laatste 2 weken duren altijd het langst

Hi!
Ik sluit ook aan.. Sinds juli '18 gestopt met de pil en sinds deze maand bewust gekeken naar mijn ovulatie e.d. 
Afgelopen vrijdag zou mijn menstruatie moeten starten maar nog steeds niets.. Ben erg benieuwd! 

Ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest! Jij?
Cyclus is heel wisselend, van 24 tot 33 dagen. Afgelopen weekend heb ik een positieve ovulatietest gehad op dag 22 dus dit is weer een lange cyclus helaas.
Vorige maand kon ik het zwanger worden wel goed loslaten maar nu denk ik er bijna de hele dag aan, heel vervelend haha.

Irene waar haal je de ovulatie testen van sensitest? Ik gebruik ze nu van de action, veel voor weinig haha. Al twijfel ik wel of dat het een beetje werkt dus misschien toch maar overstappen op een andere soort. Wel begrijpelijk dat je er veel mee bezig bent. Ik heb dat ook hoor maar ik zit pas in ronde 2. Hoe vaak klussen jullie? 

Terug
Bovenaan