Ervaringen delen traject zwanger worden

[quote quote=10160713]  Dit is een foto van mijn testen, zoals je ziet geven die ook wel een duidelijke uitslag. Maar hij liep niet elke dag netjes op, wat ik wel verwacht had.
Vind het zelf ook lastig om een langere tijd niks te drinken, dus misschien ligt het daaraan. Net ook nog een dikke streep op de test, dus zit nog steeds in mijn piek![/quote]
Ik kan de foto niet zien.
En mogelijk speelt dat wel een rol ja, volgens mij is het wel belangrijk voldoende geconcentreerde urine te hebben, daar merk ik ook wel een verschil. 

Oh tegelijk bericht geplaatst, nu zie ik de foto wel!
Ik zou zeggen dat die enkel op 28/1 positief is, omdat die test streep donkerder is dan de controle streep.
Bij mij zat er overigens ook een kleine dip in, als in: lichte streep - niks - niks - lichte streep - knaltest

Jeffie hij was inderdaad positief op de 28e omdat hij toen donkerder was dan je controlestreep. Bij mij lopen de testen ook niet op en heb ik wel altijd een licht streepje, de ene dag soms duidelijker dan de andere dag

Zeeuws-meisje spannend! Wij zijn ook eerder begonnen dan we van plan waren. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik toen eigenlijk het plan had om later te beginnen haha.
Hoelang ben je nog op vakantie na je nod? Ik zou zeggen: neem geen test mee op vakantie. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik testte eerst altijd op mijn nod maar werd altijd een paar dagen later alsnog ongesteld helaas

Ik schrijf ook graag mee!
Ik ben 24 en mijn man 29 (afgelopen jaar getrouwd). In september gestopt met de pil. Na de onttrekkingsbloeding twee cyclussen van 35 dagen gehad, laatste cyclus was 29 dagen. Voor ons word het dus alweer ronde 4! Deze keer heb ik de sensitest ovulatietesten besteld. Ik voel de eisprong overigens wel altijd. Maar welke dag precies is natuurlijk lastig, dus hopelijk met de testen nog iets meer zekerheid wanneer het dé dag is. Gelukkig dit weekend genoeg tijd om te klussen! Want als in weer ee cyclus van 29 dagen heb kom ik uit op zondag als ovulatie dag. Ben benieuwd!

Hoi! Ik ben 26 en mijn vriend 29. Wij zijn sinds september bezig, maar helaas nog niet gelukt. Vorige maand was ik er minder mee bezig dan deze maand... denk er elke dag aan haha. 3 februari is mijn NOD, maar ik heb het idee dat het niet is gelukt .. wachten duurt zo lang! 
Ik weet dat 5 maanden nog niks is, maar toch begin ik steeds meer te twijfelen aan mijn lichaam, stom he.

Terug
Bovenaan