Ervaringen delen traject zwanger worden

Die van de action kosten 2 euro voor 5 testen toch? Ik heb ze gewoon besteld op hun site. Omdat mijn cyclus ook zo wisselt, gebruik ik best veel testen per maand

Hoi dames,
ik sluit me ook graag aan.
Ik ben net 32 en mijn man is ook 32 jaar. Vorig jaar februari gestopt met de pil na 14 jaar, we hebben toen 3 cyclussen afgewacht om te zien hoe mijn cyclus zou zijn. Vervolgens 5 rondes geprobeerd, waarbij ik mijn cyclus bijhield in een app, maar zonder resultaat.
Wegens een vakantie naar een land met een laag risico op Zika (waar ik pas heel laat achter kwam), hebben we de boel 2,5 maand op pauze gezet en we zijn in januari weer begonnen. Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt van Sensitest en had op 24 januari mijn LH piek, mijn NOD ligt nu op 8 februari, uitgaande van een cyclus van 29 dagen (wat mijn gemiddelde is). Ik ben dus ook aan het aftellen op het moment en ik word af en toe een beetje moe van mezelf. Het voelt weer een beetje als ronde 1 en ondanks dat ik weet dat ook met ovulatietesten de kans maar 10-15% is dat het raak is, nemen mijn gedachten af en toe een loopje met me.

Jubi de testen van Sensitest zijn te bestellen via de website. Ik vind ze heel fijn. Heb geprobeerd elke dag rond 11u te testen en op 24 januari knalde de 2e streep me tegemoet.

Hoi dames, ik wil me ook graag voorstellen. Ik ben 27, mijn  vriend 25 en nu ruim 5,5 jaar samen. Ik ben al een aantal jaar geleden gestopt met de pil (vanwege nare bijwerkingen) maar sindskort pas besloten om ervoor te gaan. Ik ben er 3 jaar geleden achtergekomen dat ik pcos heb, maar nu al zolang klachten vrij en gewoon een regelmatige cyclus dat ik ervan overtuigd ben dat ik gewoon weer een eisprong heb. Afgelopen week getest met de ovulatietesten van 2bsure en gister had ik mijn piek!! Nu dus afwachten of het meteen raak is (al zou dat wel heel snel zijn, de 1e ronde) Spannend! 
Ik merkte dat ik het wel moeilijk vond om de testen af te lezen. Misschien dat ik de volgende keer toch eens de clear blue digital met smiley ga proberen! (Hopelijk komt er natuurlijk geen volgende keer :))

Kabouter spannend! Mijn nod is de 7e. Lijkt nog eeuwen te duren. Waar ben je heen geweest op vakantie?
Jeffie welkom! Hoe ziet jouw cyclus eruit? Die clearblue testen zijn wel duur toch? De sensitest testen geven echt een hele duidelijke streep op mijn piek. Misschien kan je die proberen?

Ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben 28 jaar en mijn man is 32. Zijn afgelopen jaar getrouwd en daarna besloten we dat we heel graag een klein wondertje willen. Gebruik al zo’n 4 jaar geen pil meer en ik ben 6maanden geleden begonnen met het bijhouden van mijn cyclus. Deze maand gaat voor ons ronde 3 zijn voor een eerste kindje. Nu was mijn menstruatie in eens heel kort dit keer.. 2 dagen. Nu dus geen idee wanneer ik mijn ei moet verwachten. Normaal was dit bijna met de minuut gelijk zeg maar haha! Zooo spannend
Ik gebruik de testen van action en bij mij werken ze echt super!
succes en veel plezier deze maand.

liefs!

[quote quote=10160637]Kabouter spannend! Mijn nod is de 7e. Lijkt nog eeuwen te duren. Waar ben je heen geweest op vakantie? Jeffie welkom! Hoe ziet jouw cyclus eruit? Die clearblue testen zijn wel duur toch? De sensitest testen geven echt een hele duidelijke streep op mijn piek. Misschien kan je die proberen?[/quote]
Ik heb een cyclus van 33-35 dagen. Dit is een foto van mijn testen, zoals je ziet geven die ook wel een duidelijke uitslag. Maar hij liep niet elke dag netjes op, wat ik wel verwacht had. En daardoor ging ik vaak onnodig testen (want wat als die vorige niet goed was gegaan) Vind het zelf ook lastig om een langere tijd niks te drinken, dus misschien ligt het daaraan. Net ook nog een dikke streep op de test, dus zit nog steeds in mijn piek! 

Irene, ja erg is dat he, ik vind 8 feb ook nog een eeuwigheid duren. We zijn naar Curacao geweest, was heerlijk en ook echt even nodig, dus reis toch maar door laten gaan en de boel op pauze gezet.
JEFFIE, welke testen gebruik je nu? Ik gebruik ook die van Sensitest en had ook een hele duidelijke piek.

Terug
Bovenaan