Hoi dames,
ik sluit me ook graag aan.
Ik ben net 32 en mijn man is ook 32 jaar. Vorig jaar februari gestopt met de pil na 14 jaar, we hebben toen 3 cyclussen afgewacht om te zien hoe mijn cyclus zou zijn. Vervolgens 5 rondes geprobeerd, waarbij ik mijn cyclus bijhield in een app, maar zonder resultaat.
Wegens een vakantie naar een land met een laag risico op Zika (waar ik pas heel laat achter kwam), hebben we de boel 2,5 maand op pauze gezet en we zijn in januari weer begonnen. Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt van Sensitest en had op 24 januari mijn LH piek, mijn NOD ligt nu op 8 februari, uitgaande van een cyclus van 29 dagen (wat mijn gemiddelde is). Ik ben dus ook aan het aftellen op het moment en ik word af en toe een beetje moe van mezelf. Het voelt weer een beetje als ronde 1 en ondanks dat ik weet dat ook met ovulatietesten de kans maar 10-15% is dat het raak is, nemen mijn gedachten af en toe een loopje met me.
Jubi de testen van Sensitest zijn te bestellen via de website. Ik vind ze heel fijn. Heb geprobeerd elke dag rond 11u te testen en op 24 januari knalde de 2e streep me tegemoet.