Ervaringen iui traject

Nou, ik ben ook weer terug. Het waren nu opeens 7 eitjes, de clomid doet te goed zn werk. Volgende cyclus waarschijnlijk de dosis verlagen en aankomende maandag nog weer een keer terug komen.  Ze was wel een beetje bang voor overstimulatie, dus als ik nu teveel vocht vast houd, buikpijn krijg en toeneem in gewicht dan moet ik direct bellen. Hebben nu ook een negatief vrij-advies gekregen. Al zei mn vriend ook al, ach dan zijn we de eerste in nederland die een 7ling krijgt ?

Och jeetje 7 eitjes! Gaan jullie nog wel zelf klussen?

heeft iemand anders ook weleens bloedverlies gehad na iui? Zoals een lichte menstruatie. Heb ook buikpijn

Ik had de vorige keer wel die middag en dag erna buikpijn, een soort van kramp. Bloedverlies heb Ik toen niet gehad. 
Ik denk dat we de komende dagen het verder maar even laten voor wat het is. Hebben gisteravond nog geklust, omdat het toen nog wel mocht en daar laten we het maar bij. 
Maandag (al)weeeer terug en dan heb ik mn eigen arts weer. Benieuwd wat er dan nog weer gaat gebeuren.

Ben vandaag weer terug geweest, mn eigen gynaecoloog vond het allemaal een beetje overdreven dat we zo vaak waren ingepland de afgelopen week. 
7 eiblaasjes was dus wel veel, maar van OHSS was nog geen sprake. 
Moet vanavond wel starten met primolut om de menstruatie eerder op te wekken. Daarna op dag 2 of 3 terug komen voor 1e echo en vervolgens weer dag 10. 

Vanaf hoeveel eitjes is er overstimulatie? Fijn dat je de menstruatie mag opwekken met primolut. Kan je toch weer snel door naar volgende ronde.
we hebben eindelijk de uitslag van het zaad van zaterdag. 15 miljoen!! Dat is echt het hoogste wat we tot nu toe hebben gehad. Wel bizar dat het elke keer zo verschilt van

Vanaf 10 is sprake van overstimulatie werd me verteld, dus het viel allemaal nog wel mee. 
Vanavond starten met primolut, hoefde niet te wachten tot morgen.

Woow 15milj is echt veel! Hoe voel je je?

Oh dan valt het nog wel mee. Hopelijk heb je er volgende ronde niet teveel! 

Ja ben ook verbaasd zoveel! Ik had voor de iui een goed gevoel. Erna ook maar het begint wat af te zwakken haha. Heb ook nog bloedverlies van de iui en word daar wel een beetje gek van. Voelt ook alweer eeuwen geleden maar is pas 2,5 dag geleden. Wachten gaat zooooo sloom 

Terug
Bovenaan