Ervaringen iui traject

@Irene, ik heb geen idee of de iui nog door gaat, heeft niet zoveel zin als de eisprong al is geweest natuurlijk.  Vorige keer was ie op dag 9 bijna 12mm en nu op dag 10 19mm. Dikte van het baarmoederslijmvlies heeft ze verder niet genoemd, behalve dat het nog te dun is voor iui omdat de innesteling dan ook niet zou lukken. Donderdagmorgen weer terug

@irene, succes vandaag met de 1e echo.
Ik heb vandaag ook weer gehad, zaterdag nog weer terug komen. De iui gaat in ieder geval dit keer niet door, teveel eitjes waarvan 1 van 23.3mm en 1 van 29mm en nog 3 andere waarvan ze de grootte niet heeft genoemd. 
De volgende cyclus moet ik eerder terugkomen, om te kijken of er dan nog 'oude' eitjes zitten of dat het door de clomid komt dat er opeens meer zitten en zo groot zijn. Mochten wel zelf 'het bed induiken' aldus de gynaecoloog. 

@Anne wat een grote eitjes! Jammer dat de IUI niet doorgaat.. is dat omdat er 2 eitjes zijn? En waarom moet je zaterdag terugkomen?

Ik ben blij! Heb 2 eitjes van 20 mm en nog 1 van 13 en hij zag ook een follikel in een follikel? Of ze zaten achter elkaar. Zaterdagochtend de IUI. Ik heb nog een keer gevraagd waarom ze in dit ziekenhuis 40 uur na pregnyl aanhouden en hier op het forum bij de meesten 36. Hij kon daar geen antwoord op geven. Ik twijfel wat ik nu zal doen. 40 uur, 36 uur of er tussenin gaan zitten en 38 uur. 

Aah fijn om te horen dat het bij jou wel door gaat. Bij mij gaat het niet door omdat er teveel zitten, want naast die 2 grote, zitten er dus nog 3 iets kleinere, maar ook die waren wel vrij groot. 
Ik moet zaterdag terug komen, omdat ze wel benieuwd is wanneer ik een eisprong heb en welke van deze eitjes dan zal springen of is gesprongen. De komende dagen dus verder met ovulatietests. Ik vermoed dat het zaterdag wel zal springen, want dan is het dag 14 van de cyclus. 

Wat wat balen 5 eitjes net als Lenamar. Ben wel benieuwd hoe groot je 3 kleinere zijn dan. Wat voor hormonen gebruik je ookalweer? Wel fijn dat je zaterdag nog mag terugkomen. Dan heeft het ziekenhuis meer inzicht maar jij ook.

Terug
Bovenaan