Ervaringen iui traject

Haha wachten gaat inderdaad heel langzaam. Ik vond toen de 1e week is npg redelijk snel gaan, maar daarna week 2 verschrikkelijk langzaam?‍♀️?‍♀️
De kans is nog steeds dat het de volgende keer er weer veel zijn, arts twijfelde ook of hij dosering moest verlagen of hetzelfde moest houden. Bij dezelfde dosering lopen we het risico weer, anderzijds in ronde 1 was er met diezelfde dosering maar 1 eiblaasje. Conclusie was dat ik naar huis ben gegaan met dezelfde dosering maar zelf mag bepalen wat de dosering gaat worden. 
Moet toch op dag 2 of 3 terug komen, dus dan overleg ik nog wel een keer. Heb liever dat de gynaecoloog zoiets beslist.

Ik vind juist altijd de eerste week langzaam gaan, maar dat komt omdat ik toch altijd op dag 10 al ongesteld word.
Dat is inderdaad lastig om te beslissen. Slik je clomid of spuit je gonal f? Vergeet de hele tijd wat iedereen wel/niet neemt ?

Hoi, 
Ook hier clomid, gonal f en pregnyl. Ik heb pcos dus alle eitjes wilde rijpen maar geen een doet dat dan. Uiteindelijk 4 Iui pogingen gehad toen 7 maanden niets omdat schildklier medicatie in ned op was en ik een ander moest en opnieuw moest worden ingesteld. Zou in Nov 2017 trouwen. En de gyn zei in juli, we gaan voor zwanger in je trouwjurk ! En zo lukte het, 5e poging zwanger en ons zoontje wordt volgende week 2. En met 20 weken zwangerschap getrouwd?
Dus ik heb positieve ervaringen. Maar vind het hele traject wel pittig daar heb ik mezelf op verkeken en wat het met jezelf en je relatie doet. Elke keer de teleurstellingen enzo. Maar erg blij dat we hem hebben. 
Hoop dat mensen positieve kracht halen hieruit ! Het kan echt ! 

@Irene, ik gebruik(te) 100mg Clomid en Pregnyl, maar ben nog in dubio of ik dus volgende ronde ga minderen, want heb niet zo'n zin om meer een ronde te wachten omdat er teveel eiblaasjes zijn.    @Gebruiker, wel een positief verhaal, fijn! De hormonen hobbel ik zo doorheen, weinig last van, maar ik weet niet hoelang ik teleurstellingen kan verwerken.  Gynaecoloog zei al dat hij na deze ronde een evaluatie wil om te kijken of het nog wel een passend traject is, maar dan denk ik.. ik heb nu nog maar 1 ronde gehad ?

Hoi hoi hier ook ervaring met IUI.  Na de eerste keer is t bij ons gelijk gelukt. Wat echt niet veel gebeurd. Ze hebben 2eiblaasjes laten groeien en ze waren  beiden  ook bevrucht. Nu inmiddels 23 weken zwanger van een tweeling 

Fijn al die succesverhalen. Dat geeft weer wat moed. Vandaag is het precies een week geleden dat ik iui had, dus over een weekje weet ik het.
Blijft toch spannend die wachtweken.
@anne dat is idd vlot! Bij ons gaan ze pas na 6 pogingen evalueren. Maar wel fijn dat je een eigen arts hebt. Ik heb bijna elke keer weer een andere gyn. Dat is soms fijn, maar meestal vervelend. Elke arts heeft vaak een iets andere werkwijze

Hier ook goede ervaringen met IUI! Na bijna 2.5 jaar proberen om zwanger te worden, meteen raak bij de eerste poging. 
Geen last gehad van bijwerkingen gelukkig. Ondanks dat ik zelf verpleegkundige ben, vond ik het wel spannend om mezelf te prikken...
Succes allemaal!

Ik heb geen ervaring met iui, wel met clomid en fostimon.
De clomid heb ik in meerdere doseringen gehad. Ik heb daar 2x een goede kans mee gehad maar dit gaf geen positief resultaat. Toen de hoogste dosering niet aansloeg, overgegaan naar spuiten. Wat een verademing. Ik heb daarmee veel minder last van bijwerkingen die ik bij de clomid wel had. Ook ben ik na 2 rondes zwanger geworden, helaas liep dit uit op een miskraam. 
Nu de eerste ronde na de miskraam 2 goede follikels, en nu goed afwachten.

Terug
Bovenaan