Ervaringen iui traject

Hoe is het gegaan vandaag Lenamar? Ik heb geen hsg gehad, maar van alle verhalen die ik heb gehoord en mijn ervaring met IUI vond ik dat laatste dus prima te doen. Wel een beetje een naar gevoel maar geen horror... hoop dat jij het net zo hebt ervaren! 
Ik heb trouwens e.e.a. in de war gehaald, ik heb geen pregnyl gespoten maar ovitrelle. Dat zit al in een kant en klare naald, je hoeft dus alleen te prikken en de dosering te geven. Dat vond ik wel goed te doen, het verhaal over pregnyl klinkt een stuk ingewikkelder zeg! 
Anyways, duimen nu dat je over 2 weken een mooie positieve test hebt! 
Alias, dat wachtbankje ken ik maar al te goed.. man man man wat een ellendige zit vond ik dat altijd. Hoop dat de 2e IUI raak is bij je! Dat insemineren gaat inderdaad snel hè! Bij mij vroegen ze nog 'of wilt uw partner misschien het spuitje leeg spuiten?' EH NEE, danku haha. 

Bo-Belle het viel me alles mee. Helemaal nergens last van gehad tijdens de iui zelf. We mochten ook even het zaad bekijken onder de microscoop. Grappig om te zien dat er hele actieve en ook hele trage zaadcellen tussen zwemmen.
Heb wel wat krampen en opgeblazen gevoel in mn onderbuik nu. Ik dacht; ik ga lekker naar de sportschool straks, maar die laat ik even aan me voorbij gaan. Is dat herkenbaar?
En nu fingers crossed en wachten maar. 13 februari mag ik testen, op de datum dat mijn zus is uitgerekend!

Alias en Lenamar spannend het wachtbankje! Hebben jullie er een goed gevoel over?
Bo-Belle vroegen ze dat echt?! hahaha meen je niet. Nouja sommige stellen zullen er vast voor kiezen.
Morgen de allereerste follikelmeting. Ben er toch een beetje nerveus voor, wat natuurlijk nergens op slaat.

Dankjewel! Wel spannend hoor, dat wachten.
Omdat de kans zo klein is dat de eerste ronde gelijk al raak is, ga ik daar maar niet vanuit. Maar toch ben ik wel positief gestemd.
Irene, succes morgen, ik vind het ziekenhuis altijd spannend, ook de metingen. 

@Bo-belle hahaha geweldig! Ik vond de spuit er trouwens wel gigantisch lang uit zien. Dat had ik niet zo groot verwacht.
@lenamar ik voelde me na beide iui's ook anders, maar ik heb het idee dat dat ook gedeeltelijk door de ovitrelle komt. De hormonen gierden door mijn lijf. En qua sport  durfde ik niets. Puur bang dat de iui dan zou mislukken ofzo. 
@Irene- ik heb erg vaak gehad dat ik denk dat ik allerlei zwangerschapssymptomen heb, maar ook altijd dat ik dan weer werd teleurgesteld. Ik durf op het moment eigenlijk niks meer te hopen. Dit klinkt wel een beetje emo, maar dat valt allemaal reuze mee hoor haha. Het is eigenlijk gewoon dat ik rustig op het wachtbankje blijf zitten gedurende 2 weken en het wel weer zie. Ooit komt onze tijd ? al hoop ik dat dat wel snel gaat zijn.  succes met de follikelmeting! Het blijft toch altijd een dingetje.

Alias herkenbaar die denkbeeldige zwangerschapssymptomen ?
Nou ik ben net geweest. Had op cd 11 2 eitjes van 10 Mm en 1 van 8 geloof ik. Bms was nog maar 2,6 mm. 

Gyn was een beetje verbaasd dat de clomid 100 mg zijn werk nog niet echt goed deed terwijl er geen PCOS oid is vastgesteld. Ik was hier zelf ook verbaasd over omdat ik juist nog bang was dat de dosis te hoog zou zijn. Maandag weer terug en kijken hoe ze dan gegroeid zijn en of we volgende cyclus de dosis gaan verhogen.

Oh wat leuk dat je even het zaad mocht bekijken Lenamar haha! Lijkt me een fascinerend gezicht. Lijkt me bijzonder mooi als het deze x raak is, dan heb je wel heel pril je kindje al gezien :p Verder ben ik (helaas) uberhaubt niet echt een sporter dus daar kan ik je geen advies over geven... 
Irene ja vroeg ze echt haha! Maar we waren (van de zenuwen) sowieso wel een beetje aan het dollen hoor. Dus weet niet of het een normale vraag is ;) Wat gek dat de dosis niet doet wat ze verwacht! "gelukkig" sta je nu goed onder controle en heb je maandag meteen meer duidelijkheid. Al hoop ik dat ze gewoon nog een groeispurt krijgen hoor! 
Alias, die spuit heb ik maar niet bekeken haha. Ben nogal een schijterd eigenlijk. Gelukkig viel de iui toen mee! En die kwaaltjes herken ik ook! Elke maand verzon m'n lijf wel iets nieuws waardoor ik dacht 'ja maar dit heb ik nog niet eerder gehad, dit moet dan wel echt iets zijn'. Een fortuin heb ik uitgegeven aan testen de afgelopen 2,5 jaar :') Maar nu het dan ook echt raak is, heb ik al die symptomen ook echt gehad.. Dus ja het is eigenlijk ook gewoon bijna niet van elkaar te onderscheiden. Zeker niet met een schepje hormonen erbij! 

Irene, wat gek dat ze nog niet flink gegroeid zijn. Maar beter te vroeg een echo dan te laat. En het zijn er twee! 
Bo-belle, heb jij braaf 2 weken gewacht met testen? 

Terug
Bovenaan