Ervaringen iui traject

Dankjewel Bo-Belle! 
Misschien dat ik toch maar netjes 13 feb aan hou. Ik mag niet eerder testen van mn vriend, hahaha!
Oei, dat klinkt als een onprettig klemmetje Anne! Misschien een tip voor de volgende keer, hoewel we hopen dat er geen volgende keer is: zorg dat je blaas niet helemaal leeg is, dan schijnt je baarmoedermond wat beter zichtbaar te zijn.

@Bo-Belle ik heb 27 december ook mijn eerste iui gehad. Het was bij ons ook wat lastig qua planning. Maar ons ziekenhuis doet ook metingen en iui's op zaterdag. Dat is wel fijn. Dan sla je niet een cyclus over 
Hoe was je eerste echo trouwens?
@annemtm ik mag 15 dagen na de iui testen. Ik had gonal f en ovitrelle. Ik moet nog een dikke week wachten. Dat wachtbankje is soms een eeuwige zit ?

@Alias, ik moet nu ook nog een dikke week wachten, maar heb nu al het gevoel dat het niet is gelukt. Hoop dat deze week echt voorbij vliegt en dan weer meer duidelijk heb :)

Mennnn....volgens mij is mijn lichaam me weer flink in de maling aan het nemen. Ik voel van alles in mn onderbuik en heb gevoelige borsten, maarja, ik heb vorige week ook het zwangerschapshormoon in mijn lichaam gespoten. Ik ben mezelf echt gek aan het maken! 
Hoe gaat het bij de andere wachtenden?

@Lenamar, ik voel dus echt totaaaaal niets. Geen last van m'n buik, geen last van gevoelige borsten. Alleen maar heel erg moe, maar dat was ik anders ook wel geweest waarschijnlijk

@Lenamar waarschijnlijk is het gewoon van de hormonen inderdaad. Vroeger had ik nooit last van gevoelige borsten maar sinds mijn miskraam wel elke maand, best gek. Vandaag weer fm gehad: een eitje van 20 mm. Had gehoopt op meerdere, maar goed de IUI gaat woensdag plaatsvinden. Spannend! Heb net de pregnyl gezet. Moest wel even over een drempel heen, heb er nog een beetje een naar gevoel van ?. Hoe snel na de pregnyl kregen jullie last van zwangerschapshormonen? Krijg je eigenlijk voor de iui nog een echo om te kijken of je eitje er nog wel zit?

Anne, irritant dat wel of geen kwaaltjes zowel een goed als een slecht teken kunnen zijn...geduld wordt zo flink op de proef gesteld!
Irene, dit is de eerste IUI toch? Ik heb toevallig ook op maandag pregnyl gespoten en ik moest ook op woensdag voor de IUI. Op woensdagochtend had ik al last van wat krampen. Volgens de verpleegkundige was dit geheel normaal. Na de IUI was dat eigenlijk wel erger, maar na een dutje was dat zo goed als weg. Sinds gisteren heb ik weer krampen, maar dit heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden. Een echo kreeg ik niet meer op de dag dat de IUI plaats vond. Had ik wel naar gevraagd, maar dat was niet nodig. Succes woensdag, je hebt in principe één eitje nodig, dus perfect toch!

Ja klopt eerste IUI! Ben heel benieuwd. Klinkt wel spannend de krampen die je hebt. Jij mag dus eind volgende week testen? Jammer dat jullie allemaal een weekje voor lopen ?

Terug
Bovenaan