Ervaringen IUI

Wij zijn hier aan het wachten tot de 22e.. en ondertusse ben ik vooral flink aan het fantaseren hoe het zal zij. Als het eindelijk raak is.. mijn vriend heb het namelijk al 2 keer meegemaakt..

Hopen voor jullie dat er goed nieuws uit de echo's komen

Helaas niks te zien bij mij ik mag dinsdag weer terugkomen.

Baal er enorm van dat mijn lichaam het soms blijkbaar niet helemaal snapt. Ow dat duurt nog even de 22e sowieso die wachtweken zijn gewoon killing!

Succes ik hou je op de hoogte  :)

Hoi meiden,

Nou officieel mocht ik gisteren testen, alleen was ik vrijdag al weer ongesteld geworden :( . Eigenlijk die hele dag in een dip gezeten.

Gisteren weer begonnen met prikken en dan mag ik de 18e weer langskomen voor een echo.

Dit is dan de 3de keer dat we IUI doen, na deze keer een maand niets (verplicht vanuit het ziekenhuis) en dan hopelijk weer verder met IUI.

Want ik zou het liefst geen IVF doen, dit lijkt me echt super zwaar, en ook daar is de kans maar 20% per teruggeplaatst eitje.

Maar goed, nu nog niet op de zaken vooruit lopen ;), eerst deze cyclus doen.

Succes allebei :)

Hey meid

Dat is balen! Bij mij was het de 3e IUI toen raak...probeer idd positief te blijven...

Hoezo een maand rust? Verplicht vanuit het ziekenhuis waar slaat dat op dan??

Ik heb precies hetzelfde gevoel betreft ivf....vind dat doodeng en lijkt me echt zeer doen. Dan de kansen die neerkelderen nee dank je.

Morgen 10.40 weet ik of dit nog goed gaat komen deze cyclus want als er morgen niks te zien is vraag ik het me echt af...en verwacht ik dat er weer geen iui komt.

Succes met je nieuwe ronde!

Groetjes

Hoi Annemarie,

In alle info die ik van het zh kreeg stond dat er na 3x een evaluatie zou komen. Dus dat er die maand niets gebeurd.

Van mij hoeft dat niet. Ik zit toch al aan de hormonen dus kan in mijn ogen gewoon door. Maar ja ik ga het er maandag eens naar vragen.

Ik hoop voor je dat er wat zit en dat je niet hoeft te wachten op een andere cyclus.

Groetjes

Hey stephjuu!

Aha oke nee dat begrijp ik dat je zoiets hebt van ga naar door. Logisch ook dat spuiten is juist zo handig omdat je meteen doorkunt.

Helaas was er hier gisteren niks te zien, begrijp hier niks van...Vrijdag terug en ik mocht van de arts omhoog jet de eenheden. Zelf heb ik aangegeven dat als er vrijdag niks te zien is ik zou willen stoppen, de fertiliteit arts zei toen dat ze toch nog even door wilde gaan want misschien had ik de week daarop wel een ei...

Maar vrijdag is al dag 21 van mijn cyclus...ik wil niet lullig doen maar ik ben dag 22 geinsemineerd vorige iui dan gaan we toch niet weer heel mijn cyclus verleggen zeker???

Soms denk ik wel eens ik kan op die stoel gaan zitten hoor want tjongejonge.  Je bent inmiddels zelf ervaringsdeskundige!!

Nou succes dan maar ik hou je in de gaten en ik ga proberen te broeden op een ei hahahaha

Liefs

Hoi Annemarie,

Dat is ook raar, dat de arts wel wil doorgaan terwijl je in je vorige cyclus al werd geïnsemineerd :S . Je kunt inderdaad beter zelf op het stoeltje gaan zitten.

Ik zal in ieder geval voor je duimen dat het "broeden" werkt ;) .

Voel me sinds ik weer met spuiten ben begonnen beroerd. Dat had ik de eerste cyclus ook. Nu maar hopen dat mijn lichaam zich zo heeft aangepast dat het alleen maar het voorstadium is voor een zwangerschap.... en dat als ze nu weer gaan insemineren dat  het dan wel raak is. maar goed, dat is nog even (af)wachten.

En Nicole, hou houd jij je? Ben je de dagen al aan het aftellen of kom je de dagen wel goed door?

Knuffel voor jullie beide

Terug
Bovenaan