Ervaringen IUI

Hey dames!!

Vandaag een extra echo gehad en 2 eitjes van 10.8 mm...dus ik ben wel content!! Vrijdag weer eens kijken hoe of wat...

Nicole goed nieuws!!! Ik ga voor je duimen die spuit voor de inseminatie bedoel je pregnyl of ovitrelle mee die geeft wat zwangerschapssymptomen maar verder heb ik er nooit last van!

Stepjuh balen man ik hoop dat ze luisteren naar je.

Duimen maar weer voor jullie

Xxx

Goedenavond,

Zal me even kort voorstellen. We hebben een zoontje van ruim 4 en zijn nu 3 jaar bezig voor de tweede. Vorig jaar laten onderzoeken maar geen afwijkingen gevonden. Nu begin ik morgen met het slikken van Clomid en deze maand eerste IUI. Vind het best spannend allemaal! Mijn cyclus is regelmatig maar wel lang (35 dagen) vandaar toch ook Clomid met de IUI. Ben heel benieuwd hoe ik ga reageren op de Clomid.

Succes jullie allemaal!

spannend anoniemie!! jij ook veel succes.

ik ben nu begonnen met mijn Clomid vanaf dinsdag en moet tot en met zaterdag, tot vanmorgen eigenlijk nergens last van gehad. maar vanmorgen zag ik een reclame en begon spontaan te huilen. het sloeg echt werkelijk nergens op. dus begin een emotineel wrak te worden hahah.

en dinsdag moeten we voor de echo en woensdag baarmoederfoto...

jullie ook nog succes!

heee dames!!!!

nou gister me 10 dagen echo gehad.. en tot onze grote verbazing groeide er in mijn linker eistok 2 eitjes eentje was er al 16 mm en de ander 14 mm.. vanuit daar is besloten dat ik vrijdag me iui heb. en vandaag HSG gehad. en het blijkt dat me eierstokken eileiders en baarmoeder doorgangen allemaal goed zijn. alles is vrij. vanavond om 8 uur spuiten en dan vrijdag om 8 uur melden in het ziekenhuis.. met het zaad van mijn vriend in een potje.. dus het duimen draaien is begonnen.

hoe gaat het bij jullie

groetjes Nicole

Hey meiden,

Nicole, wat super om te horen. Ik ga echt voor je duimen dat het gewoon in 1x raak is :).

En hoe gaat het nou met jou cyclus Annemarie?

Wij hadden gisteren een gesprek in het ziekenhuis, en er is na best wel lang te hebben gesproken. Toch besloten dat we gaan beginnen met ivf. Wel pas na de bruiloft (dus half juli) . De arts gaf aan dat ze omdat alles zo goed is bij ons (niets kunnen vinden bij tests) , dat ze me beter willen controleren om te zien waar het fout gaat. en dat ivf dan de beste oplossing is.

Gelukkig was de art het wel met ons eens dat het dan pas over 1,5 maand gaat gebeuren. Wel voor die tijd nog een intake gesprek.

Ik zal dus niet echt meer op het iui forum zitten, al zal ik jullie natuurlijk wel volgen en jullie een hart onder de riem steken en blij voor jullie zijn als het wel lukt :) .

een dikke knuffel voor jullie, het gaat lukken bij ons allemaal alleen ieder op zijn eigen manier :)

Ha Meiden,

Stephjuu, fijn dan je toch al best snel kan beginnen met IVF. Hopelijk lukt het snel! En een fijne bruiloft in Juli!

Nicole, fijn dat alles vrij is. En twee eitjes! Spannend! Vandaag dus IUI gehad? Ik heb gisteren FM gehad (dag 10) en er zaten er een aantal van 10mm en 1 van 14 mm. Ze verwachtte dat die van 14mm gaat doorgroeien. De Clomid heeft dus effect, want normaal heb ik een cyclus van 35 dagen en op dag 21 mn ovulatie pas. Zondag weer terug voor tweede meting. Verder ook weinig last van de clomid. Alleen wat opvliegers 's nachts. Ben benieuwd wanneer wij voor IUI moeten. Hoe snel het nu gaat. Heb volgende week donderdag en vrijdag wel cursus waar ik niet onder uit kan. Weet nog niet wat ik doe als we juist die dag moeten voor IUI. We zien wel.

hoi meiden,,

fijn dat je al mag beginnen met de IVF stepjuh ik ben wel benieuw hoor..

anoniemie hopen dat de eitjes snel gaan groeien.

ik heb inderdaad vrijdag de iui gehad. en tot nu toe voel ik me echt prima.. heb heel eerlijk gezegt nergens last van... maar zou ook echt niet weten of ik nu uberhaupt al iets zou moeten voelen... nu 2 weken wachten.. als ik volgende week zaterdag nog niet ongestelt ben mag ik gaan testen.. geef eerlijk toe het is lastig hoor dat wachten. bij het minste en geringste ga ik naar de wc omdat ik denk dat me menstruatie doorbreekt...

meiden succes!! ik houd jullie op de hoogte!!

Spannend, Nicole.

Ik heb vandaag ook IUI gehad. Was gisteren verbaasd door m'n positieve ovulatietest. Vond de IUI zelf erg meevallen. Nu ook twee weken wachten...

Terug
Bovenaan