Ik ben inderdaad aan het aftellen.. heb wel nog een leuk dingetje.. vorig weekend was me stiefzoontje hier en zijn moeder is op dit moment zwanger. Toen een vriendin van mij vroeg wanneer ik naar de gyn moest. Maakte hij daaruit op dat er een baby in mijn buik zat. Dus ik heb uitgelegd dat dat helaas niet het geval is. Want dat de eieren in mijn buik stuk zijn (was naar mijn idee de meest handige uitleg voor een kind van bijna 7.) 'S avonds tijdens t douchen zei hij nicole jou buik hangt die van mama is hard. Dus ik uitgelegd ja mop dat klopt maar mama heb een baby in der buik en daardoor is haar buik hard. Waarop hij heel wijs zegt. Ja want jou eitjes koken niet meer. Die van mama hebben dus al gekookt. Want eitjes die je kookt worden hard en daardoor word je buik ook hard en daardoor groeit de baby. Meneer had er dus een heel eigen verhaal van gemaakt dat ik het hoorde lag ik natuurlijk compleet in een deuk. En mijn vriend ook. Hij snapte ook niet waarom we zo aan het lachen waren..
Vond t zo een leuek situatie dat ik hem even met jullie wou delen..
Wel spannend allemaal bij jullie ik houd jullie op de hoogte hoe het vrijdag is gegaan met me gesprek en wanneer ik officieel mag starten!
Succes meiden
Vond t zo een leuek situatie dat ik hem even met jullie wou delen..
Wel spannend allemaal bij jullie ik houd jullie op de hoogte hoe het vrijdag is gegaan met me gesprek en wanneer ik officieel mag starten!
Succes meiden