Ervaringen IUI

Hey meiden,

Heel veel succes beide in de wachtweken. Ik vond ze altijd killing, of in ieder geval de 2de week. De eerste ging bij mij altijd zo om en daarna ging het vaak wat minder.

De IUI zelf valt echt super mee, je merkt eigenlijk niets van het inspuiten.

En Annemarie, hoe gaat bij jou en jou traject?

Nogmaals heel veel succes allemaal.

hee meiden,,,

nou inmiddels in mijn 2e wachtweek.. word langzaam aan wel erg spannend.. er komen ook steeds meer kwaaltjes om de hoek kijken, maar of het nou tussen me oren zit weet ik niet zo goed.. heb bijvoorbeeld  last van:

misselijkheid bij zoete geuren maar ook bij vis..

gevoelige borsten,

en de wc bezoek ik ook wat vaker.

soms ook wat krampjes

dus hopen dat t zo is ... aftellen tot zaterdag!

hoe gaat het bij jullie??

groetjes!

Spannend Nicole,

Aftellen nu. Ga je eerder testen? Ik ben daar al lang mee gestopt. Vind een negatieve test altijd zo'n teleurstelling en zonde van het geld. Nu mag ik van mezelf altijd pas na dag 35 testen...

Ik begin morgen met m'n tweede wachtweek. Heb nog best last van de Clomid ('s nachts opvliegers en best humeurig en heel erg moe)

Hopelijk voor een goede zaak!

Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen last van kwaaltjes volgens mij. Maar toen was het gelijk raak, en was ik er niet zo mee bezig. Nu, na 3 jaar wachten,  let je overal op. Tegenwoordig ben ik ongeveer een week na mn eisprong wel vaker misselijk, maar dat komt volgens mij door de progesteron.

Het is lekker druk hier, dus dan gelukkig de dagen snel voor bij.

Groetjes!

Hoe is het met je? Al getest of was dat helaas niet nodig? Ik moet nog tot woensdag maar heb het gevoel dat ik nu al ongesteld ga worden. Ik ga er maar vanuit dat deze periode is mislukt...

Hey meiden,

Hoe gaat het bij jullie?

Heb je al getest Nicole?

Wij hebben na een 2de gesprek toch te horen gekregen dat we eerst nog 3x IUI gaan doen voor we overstappen op IVF. Dus ik blijf nog even bij jullie.

Als het goed is wordt ik vandaag ongesteld (voelt weer lekker krampachtig in mijn buik). Dus vanaf eind van de week weer beginnen met prikken.

Succes allebei.

Ha Stephjuu,

Welkom terug. Vind je het jammer dat je nog niet mag beginnen met IUI? Hier ben ik donderdag weer met een nieuwe ronde begonnen. Voelde het natuurlijk al wel aankomen, maar toch erg teleurgesteld. Soms best lastig om hoop te houden. Gek, naarmate het langer duurt krijg ik meer hoop, terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik altijd pas een dag of 16 na mn eisprong ongesteld wordt.

Morgen weer beginnen met Clomid slikken. De bijwerkingen vond ik vooral aan het einde van mn periode erg tegenvallen. (Veel opvliegers) Maar ach, hopelijk voor een goede zaak deze maand.

Hoi Anoniemie,

Ik vond het niet echt jammer dat ik nog niet mocht beginnen met de nieuwe ronde. Was eigenlijk wel lekker om 1 maand niets te hebben. In deze maand heb ik heel erg gemerkt dat ik best wel last had van de hormonen en dan met name in mijn humeur.

Sinds afgelopen donderdag ben ik weer begonnen met het spuiten van Gonal F, ik had 50 eenheden en doe nu 62,5 eenheden. Dus ergens volgende week weer de inseminatie.

En ik snap dat het lastig is om de hoop te houden. En de zin: probeer er  niet te veel mee bezig te zijn, is ook niet wat je wilt horen. Maar probeer er blanco in te gaan en doe je ding. En iedereen die in een traject zit is er veel mee bezig, dat kun je nooit uitzetten. Dus daarom, doe gewoon je ding en het komt wel. Probeer alleen niet te veel te letten op eventuele symptomen, niet voor een zwangerschap en ook niet van een eventuele menstruatie. Je maakt jezelf er helemaal gek mee, en je lichaam wil je ook nog wel eens voor de gek houden.

En Nicole, heb je al getest? Je laat ons wel in spanning zitten hoor :).

Veel succes beide.

Terug
Bovenaan