Ervaringen slechte uitslag nekplooimeting

quote: nina reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 15:51:40'));

Ik ben vandaag gebeld en de uitslag is toch Down syndroom.
Morgen hebben we een gesprek met de gynaecoloog en daarna is het aan ons....
In elk geval is de onzekerheid over de uitslag afgelopen.

Ik ben compleet verslagen.

Nina

Lieve Nina,

Wat een ontzettend moeilijke situatie ben je in terecht gekomen en wat een moeilijke beslissing die je nu moet nemen (doorgaan of stoppen).
Ik wens je heel veel succes met het nemen van deze beslissing en wat je ook beslist, maak jullie eigen keuze! Het is echt aan jullie.

Ik zal je niet van advies voorzien, want ik weet niet wat ik zou doen in jouw situatie. Het is heel moeilijk om daarover te oordelen en dat doe ik dan ook niet.

Succes!

gr mama van MD

Cora, schrijf je email adres maar, dan stuur ik je een mailtje.

Ik ben overigens 38, ja, dus een verhoogd risico, pfff iedereen probeert op me in te praten dat het niet mijn schuld is, maar dat krijg je dus niet zomaar uit je gedachten.

Moeder van MD, dank je, jij bent ook een december mama he? Ik heb daar expres al niets geschreven, was toch al niet zo actief.

Vanmiddag een gesprek met de gynaecoloog. Terwijl ik al die weken (ivm miskramen) de tijd vooruit heb gedacht, mag hij nu even stilstaan. De tijd dringt voor een curretage, ben morgen namelijk 14 weken zwager.

En over die keuze, ik denk dat je daar pas wat over kan zeggen als je echt voor het feit wordt gesteld. Ik dacht ook altijd dat Down niet een reden zou zijn om een zwangerschap af te breken. Terwijl mijn verstand maar zelfs ook mijn gevoel nu heel wat anders aangeeft.
Maar ja, iedereen is anders, iedere situatie is anders, niemand kan ons helpen, dit is aan ons......

Nina

hey nina

Mijn email en msn adres is besselsencora@hotmail.com!

Ja je kijkt de tijd vooruit en nu wil je hem wel stil kunnen zetten! wat een ellende!! En tuurlijk is dit niet jouw schuld!!! hier kan niemand wat aan doen!!

heel veel sterkte vanmiddag ik denk aan je!

kus cora

Ik ben inderdaad een december mama.

En nogmaals ik vind het verschrikkelijk voor je dat je nu voor deze keuze bent gesteld. Ik heb vorig jaar een kindje verloren die 14 weken oud was en begrijp dat het heel moeilijk is voor jullie!

Nogmaals ik kan je geen advies geven, maar wens je uit de grond van mijn hart echt alle sterkte toe!

gr mama van MD

Lieve Nina,
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt: 12 wkn echo: verdikte nekplooi (6 mm) en veel vocht rond het hoofd (hygroma colli).
Je mag me altijd mailen om verder te praten over deze vreselijke periode: Hannah754@hotmail.com
Groet!

meiden

heb net gebeld voor uitslag vlokkentest en het is gezond!! er is niks uit het onderzoek gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is geen down!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een heerlijk nieuwss!!!
we zijn nu ook 12,1 week en de hele wereld mag het nu weten!!!!!!!!!!!!!

en ik weet al wat het word!! en ik had gelijk van te voren

kus kus cora

hai

ook ik heb dit meegemaakt!

zwanger van een tweeling een verdikte nekplooi en andere was goed verder getest en jongen gezond meisje down syndroom met hart en nier afwijkingen konden ze later zien op echo
ik zei altijd ik breek nooit een zwangerschap af maar als je er voor komt te staan denk je toch anders ik had al en zoon en dan een tweeling waarvan 1 zwaar gehandicapt dat legt ook een druk op je gezin .wij hebben toen de zwangerschap van het meisje afgebroken vreselijk was het maar heb het uit liefde voor haar gedaan! met sem(nu 2jaar)gaat het heel goed .
En wat gebeurt er spontaan zwanger ik schrok me rot toch weer getest en gezond geen down mooi hart gezonde nieren en een MEISJE ze wilde troch komen en gezond ze is nu 7 mnd ben helemaal gelukkig maar denk er nog wel vaak aan hoor!

heb nu 2 zonen en 1 dochter!! helemaal blij

gr Francis

Terug
Bovenaan