Ervaringen slechte uitslag nekplooimeting

Mijn naam is Anne en ik ben de moeder van een bijna 2 jarige kanjer Luca.
Luca werdt na 38 perfecte zwangerschapsweken geboren met het Downsyndroom.
We wisten het niet van te voren. Ik was toen 27 jaar en het was niet echt bij me opgekomen dat dit mij kon overkomen. Toch wel en het is het beste wat me is overkomen! Door de komst van Luca sta ik veel meer open voor de mensen die niet helemaal voldoen aan het ideale beeld van tegenwoordig.
Luca doet het heel erg goed en kan met wat meer aandacht een heel eind komen.
Ik wil geen oordeel vellen over de keuzes die worden gemaakt, maar een kindje, ook met het Downsydroom of welke afwijking dan ook, is niet minder dan een 'normaal' kind!!!

Hoi Soela,
Dank je wel voor de site. Het is goed het verhaal van Ricks ouders te lezen, vooral omdat het over zo ´n lange tijd gaat. Het adres is overigens zonder www dus gewoon http//rick.zethof.nl

Komende week hebben we de echo.

Hai Anne,
Wat fijn dat je gereageerd hebt op deze topic. Het is goed om ook de ervaringen van een mama te lezen, en daarmee ook de andere kant van het verhaal. Ik ken zelf veel ouders van een kindje met het syndroom van Down via mijn werk. Ik weet van hun verdriet, maar zeer zeker ook van alle mooie dingen die ze mee maken.

Voor de gekozen naam bestaat al,
Ik ben blij dat je iets hebt gehad aan de site over Rick. Ik wens je heel veel succes met de echo de komende week, ik kan me voorstellen dat het heel spannend is. Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt,
Liefs Soela

Terug
Bovenaan