Ervaringen slechte uitslag nekplooimeting

hoi nina

ik wilde even weten hoe het nu met je is weet je al meer ?
ik kan niks meer vinden over jou hoe het nu met je gaat

en moet toch de hele tijd aan je denken
ik weet nog dat ze mij toen opbelde ik storrte toen echt in de wereld zag er ineens heel anders uit .

laat je nog even van je horen

succes verder !

gr francis

vorig jaar september heb ik ook de combitest gehad de test zei dat ik 1 op de 3100 kans had op een kindje met down.
ik ben zelf nog maar 19 dus ik had er verder niet over nagedacht.
toen hebben we op maandag een vruchtwaterpunctie gehad en woensdag had ik de uitslag: NEGATIEF.
mijn kindje had trisomie 21 en miste heel wat dingen zo was ik gelukkig en zo sloeg het om in 1 week tijd binnen die week ben ik ook bevallen en is hij overleden.
ik was nog niet over hem heen of de tweede melde zich aan (binnen 3 maanden)
ik was hier eigenlijk niet blij mee maar ik kan een gegeven paard niet in de bek kijken en nu moet ik over ong 9 weken bevallen.
ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies en dat er ook weer een goeie tijd voor jullie mag volgen.
een dikke kus van ilona

Op woensdag 4 juli is 's avonds omstreeks  half 10 ons zoontje Arda geboren en overleden.

ik ben op maandagochtend opgenomen in het ziekenhuis en de vaginale pillen hadden tot woensdagavond geen effect. Vanaf dat moment heb ik zoveel bloed verloren dat we uiteindelijk zijn gedwongen om een spoedcurretage uit te voeren.
Gelukkig hebben ze ons zoontje er volledig uitgekregen met de tang, zodat we nog afscheid hebben mogen nemen.
Ik moet bekennen dat we een geweldige begeleiding hebben gekregen in het ziekenhuis. Daar zijn we erg dankbaar voor.

Nu is het opkrabbelen en verwerken. De gebeurtenis is al traumatisch genoeg, maar de manier waarop maakt het nog moeilijker te bevatten. Want er had met mij ook van alles kunnen gebeuren. Daar sta je niet bij stil.

Nina

hoi nina,
 ik wil je langs deze weg heel veel sterkte wensen.
Erg verdrietig om zo'n klein gewenst kindje te moeten missen.
Zelf heb ik vorig jaar, ook op 4 juli.   afscheid meoten nemen van mijn piepkleine dochtertje, ik was toen 15 wk+ 1 dag zwanger.(omdat ik erg ziek bleek te zijn)
Ook met vaginale pillen, mijn meisje is toen wel zo geboren,maar de placenta wilde niet loslaten, ze hebben toen ook onder narcose de boel van binnen schoon gemaakt. Heb toen ook erg veel bloed verloren want de baarmoeder trok niet goed samen, ben een uur onder zeil geweest.
gelukkig voor jullie dat je kindje nog gaaf ter wereld is gekomen, hoeveel weken was jij nu zwanger. zo konden jullie nog kennis maken met je kleine ventje en afscheid nemen. hebben jullie ook foto's gemaakt of dat liever niet. wij hebben een heleboel gemaakt ook nog met onze twee andere kinderen erbij, die konden zo ook afscheid nemen.
Ik wens je heel veel sterkte nogmaals, en je zult je de eerste tijd nog erg leeg voelen. Hoop voor je dat je snel de draad weer kan oppakken.

gr. meintje
(ik zat vorig jaar op het dec. 2006 forum)

hai nina

ik wilde je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
ik weet wat je doormaakt.

bij mij nu 2 jaar geleden en je blijft eraan denken.
praat er veel over dat is goed voor je .

heel heel veel sterkte

groetjes Francis

hoi nina

Hoe gaat het met je, wat vervelend voor je ik leef met je mee, want mijn vriendin had dat ook vorige jaar, ze zeiden tegen haar dat je kind syndroom van down heeft. Ze waren lang bezig om ee kind te krijgen dus hebben ze alles op alles gezet en ze heeft wat moelijke tijden gehad tot aan de bevalling het kind was kerngezond en het is echt een mooi kind. Moet je eens voorstellen dat ze het kind had weggedaan dat soort vragen vragen ik mezelf af en toe. je moet er vertouwen in hebben. in de mediche wereld maken ze ook fouten.

Maar ik begrijp jou volkomen, ik wens je veel sterkte toe

groejtes

quote: ikkimoeder07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2007 17:52:22'));

hoi nina

Hoe gaat het met je, wat vervelend voor je ik leef met je mee, want mijn vriendin had dat ook vorige jaar, ze zeiden tegen haar dat je kind syndroom van down heeft. Ze waren lang bezig om ee kind te krijgen dus hebben ze alles op alles gezet en ze heeft wat moelijke tijden gehad tot aan de bevalling het kind was kerngezond en het is echt een mooi kind. Moet je eens voorstellen dat ze het kind had weggedaan dat soort vragen vragen ik mezelf af en toe. je moet er vertouwen in hebben. in de mediche wereld maken ze ook fouten.

Maar ik begrijp jou volkomen, ik wens je veel sterkte toe

groejtes

Volgens mij moet Nina hier niet over na gaan denken. Heeft jouw vriendin een vlokkentest of vruchtwater punctie gehad? Want de kans dat ze daarin fouten maken is heel klein.

Nina,

heel veel sterkte

Terug
Bovenaan