Esk, Yndew & Wenser

Fijn dat het leuk geweest is Sparkle, viel het een beetje mee met reizen?
Aaron is het al een beetje 'gewend' denk ik?

We hebben redelijk okay kerst gehad. Rustig aan gedaan, maar wel weer een beetje kunnen bijkomen en kunnen lachen met zijn drietjes. Was lang geleden helaas.

Ik probeer zwanger worden nu even uit mijn hoofd te zetten, eerst maar eens aan mijzelf werken en bijkomen. En weer kunnen genieten van de dagelijkse dingen.

gr.
Wenser

Ha, we zijn langzaam aan weer een beetje aan het wennen...die jetlag is niet echt leuk...vooral niet met de kids. Al moet ik zeggen dat Aaron daarin wel heel makkelijk is hoor. Hij heeft snachts (tot nu toe) geen problemen gegeven...'s avonds heeel moe (voelt voor hem als midden in de nacht). Alleen met middag slaap is ie steeds overstuur...vanmiddag dus niet veel geslapen.

Meid, veel sterkte...hoop dat het je gaat lukken om rust te nemen, zowel lichamelijk als geestelijk. Goed dat je ook tijd hebben kunnen nemen om lekker te genieten van jullie gezinnetje....zo te horen heb je het echt zwaar nu...
Ik hield altijd maar in gedachten dat ik echt wilde genieten van alle mooie dingen die ik al had gekregen op dat moment (voor ik kids had) omdat ik anders wist dat ik als ik over een aantal jaren zou zien dat ik die tijd in principe niet echt geleefd had en genoten had van al het moois....en er is zoveel om van te genieten. Alhoewel dat soms zo moeilijk is, je kunt je gevoel niet zomeer even uit schakelen...

Iig...heel veel liefs van hier. Ik denk aan je. Ook al heb je daar niet veel aan ;-)

x Sparkle

Dank je wel, en je medeleven en berichtjes zijn zeker wel belangrijk voor mij, onderschat dat niet hoor ;-)
Je hebt gelijk over het genieten. Ik weet het ook,maar moet het ook echt voelen, en dat lukt (nu) niet. Komt wel weer.

Sterkte met de jetlags.

Gelukkig Nieuw Jaar allemaal!!
Hoe waren de feestdagen voor jullie?

Ik zit hier een beetje ziekjes te zijn...dus niet echt een fijn begin van t jaar...
Wilden vandaag eigenlijk weg gaan omdat mn man niet hoeft te melken vanmiddag...maar eens even kijken hoe het gaat...

groetjes!

Balen, beterschap!
En jullie allemaal de beste wensen.

Wij hebben gisteren afscheid moeten nemen van mijn oma. Vorig jaar op exact dezelfde dag van mijn andere oma. Het is heel snel gedaan, binnen enkele dagen van relatief fit (voor 92 jaar) naar overleden. Dat is heel gelukkig voor haar, maar moeilijk voor ons om te bevatten.

Kortom: een hele rare oud en nieuw.
Maar 2013 zal ongetwijfeld beter worden dan 2012.
Dus daar kijken we naar uit.

wenser

Gecondoleerd met je oma, Wenser. Het zal moeilijk voor jullie zijn om afscheid te moeten nemen na haar zo lang bij je gehad te mogen hebben.

Hoe gaat het nu metje?
En met de rest? stilletjes hier!

Dank je wel. Het gaat thuis redelijk, naar omstandigheden. Zit nog wel thuis helaas, want werken gaat nog niet.
Vandaag op dag 21 licht bloedverlies. Wel heel snel he? Ik word er onzeker van, maar aan de andere kant hebben we besloten de kinderwens even opzij te zetten, om eerst aan mijzelf te kunnen werken en mij weer beter te voelen. Dat moet wel, en geeft ook rust.

Dus deze ronde geen verwachtingen, volgende ronde slaan we weer over, en daarna zien we wel weer verder. Gelukkig deden ze over een ronde overslaan niet moeilijk. De volgende ronde ga ik weer afzeggen en hoop dat ze net zo begripvol reageren.

Wenser

Sterkte meid... het klinkt toch alsof het allemaal nog zwaarder voor je is dan ik in eerste instantie dacht. Kan me goed voorstellen hoor!

Kan niet veel anders dan je sterkte wensen en ik hoop dat je je jezelf ook echt rust gunt..extra veel knuffelen met je man en meisje :)

Goed dat jullie echt even rust proberen in te bouwen...en ik hoop inderdaad ook dat ze begripvol zijn bij het ziekenhuis!

Veel liefs!
Sparkle

Terug
Bovenaan