Esk, Yndew & Wenser

Ja, we vertrekken vandaag!! over 2 uur gaan we richting het vliegveld...ben heeel benieuwd hoe het allemaal zal gaan met de kleintjes!

Hey meiden,

Het gaat niet zo lekker. Ben afgelopen vrijdag naar huis gegaan van mijn werk nadat ik een uur had zitten huilen. Ik heb een heel zwaar werkjaar achter de rug en nu was het emmertje echt vol. En thuis is het ook zwaar geweest dit jaar, nu ook natuurlijk met de IUI. Hoewel ik daar nauwelijks bij stil kan staan door alle drukte.

Nu eerst maar even bijkomen thuis en dan zien we wel weer verder. Volgende week vrijdag zou ik kunnen testen als het gelukt is, maar dat denk ik niet met deze stress.

Sparkle: jij bent nu onderweg. Hopelijk gaat de reis goed. Geniet van je tijd hier. Ga je nog alleen terug reizen of heb je een alternatief plan?

gr.
Wenser

Hoi

Meid je moet echt aan jezelf denken, jij bent belangrijk in het gezin, dat bleek wel het afgeloen jaar, je hebt het heel zwaar gehad, en je moet ook met iui stilstaan wat het met je doet. Het is niet niets.
Ik heb dat allemaal niet gedaan, ik ben altijd maar door en doorgegaan, ik dacht dat doe ik wel even, maar het komt er toch een keer uit.
En klinkt misschien wel raar, maar ben blij voor je dat het er is uitgekomen afgelopen vrijdag, dan wordt je weer even op jezelf gewezen, als je begrijpt wat ik bedoel.
\MEid doe het rustig aan, jij bent belangrijk!!!! Het is neit niets wat je voor je kiezen hebt gekregen.

En het werk blijft dat in het nieuwe jaar hetzelfde zo zwaar?

Meid ik denk aan je.

Dank je Wendy.
Mijn werk blijft in principe zo zwaar, tenzij ze dit signaal oppakken en nu echt structureel iets aan mijn takenpakket gaan doen.

En dat hoop ik wel. Anders moet ik toch even gaan bezinnen op wat anders. Dit hou ik niet vol en gaat ten koste van mij en mijn gezin.

Wenser

Spannende dagen voor je, hoop zo dat iui 1 gelukt is, heb je zelf een voorgevoel? Is het dan ook 2 weken na de iui of langer?

WE lezen het wel, maar we denken iig aan je.

Nee, het is niet gelukt helaas, donderdag de 20e was ik ongi. We hebben ook besloten even niet door te gaan, nu eerst even aan mijzelf denken.

t is een vervelende beslissing, maar wel beter denk ik.
Verder probeer ik weer op te krabbelen, stapje voor stapje, t is pittig. Ik slaap veel en probeer even alles los te laten en te genieten van de kleine meid.

Wenser

Hey lieve Wenser,

De kerstdagen zullen voor jullie wel even anders zijn als je misschien gehoopt had...balen balen balen....
Hopelijk geeft het wat rust nu jullie even een pauze nemen, maar kan me voorstellen dat dat heel dubbel voelt.
Weet niet zo goed wat ik zeggen moet...hoop dat je je er mentaal ook een beetje overheen kunt zetten. maar probeer het ook echt een plekje te geven...
Sterkte en hoop dat je toch fijne dagen hebt met je gezinnetje!

Wij zijn maandag weer terug gekomen uit NL. Hebben een fijne tijd gehad! Nu weer alles proberen te organiseren in huis en de kids weer een beetje op de rails te krijgen...!

veel liefs,
Sparkle

Terug
Bovenaan