Esk, Yndew & Wenser

Ja het is best zwaar eerlijk gezegd. Maar belangrijk om dit nu aan te pakken, want anders loop ik hier binnenkort weer tegenaan.

Ik knuffel mij suf ;-)
Dank voor je lieve woorden.
Wenser

Hoe gaat het met de gezondheid van al jullie kindjes in dit 'griepseizoen'?
Aaron klaagde al een paar dagen over zijn oor, maar Maandag werd het wel heel bar...dus naar de dokter...bleek oorontsteking, waar ik al bang voor was. Gelukkig niet heel ziek van geweest, ab kuur lijkt goed aan te slaan.
Nu vandaag alleen weer koorts een griepje te pakken denk ik...hij ligt nu op bed, maar slaapt erg onrustig. Maar...heb nog niet veel te klagen gehad hoor..!

Wij hebben een kwakkelmaand december achter de rug (3 x koorts, 1 x waterpokken en doorlopend verkouden, waarschijnlijk RS-virus). Maar nu gaat het behalve een loopneus, eigenlijk heel erg goed.

Nachten gaan ook weer beter, wat ons allen ten goede komt ;-)

Sterkte met de zieke(n). Fijn dat Aaron het zo goed aan kon geven he?

gr.
Wenser

Pfffff... had het ook niet moeten opschrijven hierboven, ben gelijk de hele nacht bezig geweest met kots opruimen en beddengoed verschonen... Dat hadden we in december ook al 2 x, en nu dus weer ;-( Vandaag is ze nog een beetje zielig, maar wel weer beter dan vannacht.

hoihoi

hier weer een keer een berichtje van mij, hier alles goed alleen de kids, snotteren al vanaf eind november, veel ziek geweest op en af, en toen zijn ze er een heel weekej vanaf geweest en nu dus sinds een week weer bezig met snotteren erg hoesten. Maar ja, niets aan te doen, hoort erbij en ik denk dan altijd maar allemaal extra weerstand, worden ze alleen maar sterker van.

Voor de rest erg rustig hier behalve dat op en af met ziek zijn,

@ wenser hoe is het met je?

@ sparkle hoe is het met jullie allemaal, koud daar?

Ik ben blij dat het hier weer wat warmer wordt, heb het heel veel koud gehad, komt omdat ik veel afgevallen ben en een beetje tja mijn vetlaag kwijtben. Ben nu 12,5 kilo kwijt en we gaan nog door.

Ik zal proberen hier meer te schrijven.....

Zo Wendy, dat is veel zeg. Goed bezig. Ik was de kou ook wel beu hoor, vooral dat je niet met de fiets of buggy weg kon, dus alles lopend. En dat duurt zo lang met die gladheid.

Het gaat langzaam beter. Ik ben nog niet aan t werk en doe een burn-out reïntegratietraject. Thuis ben ik al weer meer mijzelf, dus dat is goed. Ik slaap ook wer beter.

We zijn nu niet bezig met behandelingen, dat was even teveel. Wie weet de volgende cyclus weer, of die erna.

Hopelijk houdt het gesnotter van de kleintjes snel op. Is het vooral Finn of Amber ook nog? Die zit al op school toch?

Gaat het goed met Finn zijn eten en drinken nu?

Wenser

@ wenser ze zijn alletwee aan het snotteren al vanaf vorig jaar eind nov, nu vandaag gaat het weer wat beter, Amber zit ind op school en die neemt het telkens mee, want er zijn veel zieken op school.

Gelukkig gaat het wat beter met je en kan je even tot rust en tot jezelf komen dat is fijn.

Met Finn gaa thet goed met eten en drinken, hij lust eigenlijk alles en drinken hij krijgt alleen nog maar sochtends een melkfles samen met 1 snee brood. MAar voor de rest gaat het super, kan neit beter.

tot snel weer....

Hey Wendy!
Super meid...dat je zo goed afgevallen bent!!
Hier ook al een tijd lekker eind dunner :) ook zo'n 13 kg afgevallen ...ben nog meer kwijt dan mijn doel was...voelt heeerlijk he. Vind het nu alleen best lastig om weer normaal te gaan eten...snoep voor mijn gevoel best al weer veel, maar er komt nog niets aan...maarja, is niet goed natuurlijk.
Geeft ook nog steeds bv...krijg Abby er nog niet vanaf ook al zou ik dat al wel willen....ze vind fv echt heel vies en houd haar kaakjes stijf op elkaar en duwt boos de fles weg. Ze eet nu wel heel goed pap, groenten en fruit, dus drinkt een stuk minder...geeft mij ook wat meer een 'break'

Is Femke weer helemaal beter Wenser?
Wendy jij ook sterkte met de kids...

oja, is hier trouwens heel koud geweest (-18) met veel wind, dus voelde nog veel kouder, was blij dat ik niet buiten hoefde te werken zoals mijn man ;-)
Nu weer warmer en regen...veel sneeuw hebben we nog niet gehad...wel een pakje steeds, maar niet zoals andere jaren.
Jullie nog genoten van het winterweer??

liefs, sparkle

Terug
Bovenaan