Esk, Yndew & Wenser

Ja wij hebben geschaatst en sneeuwpop gemaakt. Sleeen was na 2 x vallen niet meer leuk, dus dat hebben we opgegeven.

Nu is het hier trouwens ook weer lekker warm met een heel waterig zonnetje, tussen de buien door.

Fem is nog niet helemaal beter, ze is 4 dagen ziek geweest en nu hangerig, maar komt wel het bed weer uit en eet en drinkt weer wat meer. Vannacht begon ik ook met koorts, dus het wisselt elkaar lekker af hier. Rustig dagje met zijn tweetjes inplannen vandaag.

Hopelijk komt de lente snel, dan zijn we van de griepjes af. En ik ben ook wel aan de zon toe.
Wenser

Ja, ben ook onderhand wel aan wat zon toe :)
Vandaag ook warm, maar veel regen..dus lijkt nog niet op lente...En er staat al weer heel wat kou voor de deur!

Wat een ellende he, met zo'n kleintje...Jij ook beterschap!

We zitten nu al een week thuis. Gelukkig was de koorst vandaag gezakt naar verhoging, dus geen paracetamol gegeven. Ze eet slecht, hoogstens wat lekkers en een beetje fruit. Balen. Zelf zijn we ook aan het kwakkelen, mijn man is thuis gekomen van zijn werk en ik heb net als Fem de hele dat bank gehangen. We hebben allemaal 2,5 uur geslapen vanmiddag ;-)

Hopen dat het na het weekend echt wel wat beter gaat.

Hier blijft het voorlopig relatief warm voor de tijd van het jaar. Morgen wel een beetje natte sneeuw geloof ik.

Groetjes en fijn weekend.
Wenser

:( als je allemaal ziek bent is het helemaal vervelend, kun je elkaar ook niet echt helpen....

Hoop dat je je snel beter voelt!!

Hier is het ondertussen weer echt winter geworden...sneeuw en wind!

Hoop dat je toch nog een fijn weekend hebt! Probeer er maar iets gezelligs van te maken nu je alledrie thuis zit...!

Helaas afgelopen weekend weer ongi geworden. We hadden na 2 pauzerondes besloten weer voor IUI te gaan. Kreeg mijn man gisteren koorts, zoveel dat we het niet omlaag kregen met paracetamol. Dat betekent 3 maanden wachten en dan weer een nieuwe opzwemtest.

Zo al met al zijn we dan weer een half jaar verder tov onze laatste IUI-poging, want ik ben net ongi, dus we moeten maar liefst 4 rondes wachten. En hopelijk valt dan ons geplande uitje ivm ons 5 jarig huwelijk niet precies in de dagen dat ik op controle moet, anders moeten we nog een cyclus wachten.

We balen enorm. De kans dat het 'natuurlijk' lukt is nu ook minimaal zei de vrouw die ik aan de lijn had.

Er zit dus niks anders op, dan het echt proberen los te laten en tot mei te wachten.

gr.
Wenser

He meid...t zit ook allemaal weer niet mee...:(
Kan me heel goed voorstellen dat je nu zo baalt!! Je man zal zich ook wel lekker schuldig voelen...al is dat natuurlijk helemaal niet zo!

Dubbel balen dat je nu ook weer ongi bent geworden, maakt t altijd gelijk weer zo definitief...

Wij waren afgelopen Oktober 5 jaar getrouwd! :)
Toch iets leuks om ff naar uit te kijken! Anders verzet je het toch gewoon ff.....laat t iig niet verpesten!

Sterkte meid!! En wie weet helpt dit op de een of andere manier om toch echt ff te rusten...maar t zal niet makkelijk zijn...

liefs!
Sparkle

Ja dat gaan we nu idd maar doen, even proberen echt te ontspannen. Mijn man zei wel even 'sorry', maar dat heb ik hem gauw uit het hoofd gepraat. Hij kan er ook niks aan doen. Ik heb het inmiddels al beter een plek gegeven gelukkig.

Vandaag weer een aankondiging van een zwangerschap te horen gekregen. Het blijft toch pijnlijk. Kan er na al die jaren toch niet aan wennen. Hopelijk komt onze tijd ook nog wel.

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan