Esk, Yndew & Wenser

Geniet ervan sparkle!

Had je dat verwacht supertje? Maar wel mooi dat er een zwangerschap te zien is !! Hopen op een kloppend hartje over 2 weken  :)

X

Ja Annemarie die had ik al verwacht. Is iedere keer zo. Maar vanmorgen een CB digital gedaan en ben er nu iets minder rustig onder. Die gaf 2-3 weken aan. Dat klopt wel met de echo, maar had 2,5 week geleden al een test met 1-2 wekenn zwanger

Ow getsie..  die had dan liever 3+ moeten aangeven...

Wat een spanning weer zeg....en iedere zwangerschap een week worden terug gezet is ook niet leuk ook al ben je het 'gewend'

Ik wens je in ieder geval goed nieuws toe! Over 1,5 uur zit ik bij de huisarts om een verwijzing te vragen naar een gynaecoloog. Eens bekijken wat die zegt.

Xx

Nou mij  update...

Vanochtend doorverwezen naar de gynaecoloog en ik kon meteen vanmiddag om 14.00 uur terecht voor een inwendige echo...tot onze verbazing een inimini zwart 'ringetje ' zo noemde de echoscopiste het...zou kunnen duiden op een hele prille zwangerschap maar op 19 aug zou er dan meer te zien moeten zijn...

Kan alle kanten nog op maar ik heb nog nooit een inimini cirkeltje dat donker is gezien op een echo bij mij...wie weet is het zo en dan zijn we enorm blij en gezegend!!  Zo niet dan zitten we iig op de goede koers...

Spannend! Bij mij is er op de echo niet veel meer te zien hoor. Klein rondje, maar wel een duidelijk zwanger baarmoederslijmvlies. Dus wie weet! Ik moet de 17e terug

@Supertje

even offtopic mijn excuus, maar ik zag dat je bij iemand anders had gereageerd dat er extra voeding was toegediend bij een kennis van je die zwanger was van een 3ling. Ergens in een ziekenhuis in Gent. Zou je mij hier misschien meer informatie over kunnen geven? Ben echt wanhopig op zoek naar informatie, maar kom niet vooruit 😔😔

Terug
Bovenaan