Esk, Yndew & Wenser

Zo he, even tijd om wat uitgebreider te antwoorden. Zit af en toe tijdens het kolven op mijn telefoon te loeren, maar daar is reageren echt een crime. 's Avonds ben ik vaak moe of bezig, dus kom nauwelijks aan computeren toe. Ik ben echt zo blij voor je supertje. Ik had echt een voorgevoel, voor wat t waard is natuurlijk. Hier nog 1 dag voor de vakantie. Man wat verheug ik me erop. Naast tijd om bij te komen (de nachten zijn nog steeds pittig), lekker qualitytime met elkaar. De werkweken zijn vooral 'overleven' dus dan is het fijn om even tot rust te komen. 2 weken thuis en 1 week Landal, helemaal fijn.   Hidde doet t goed, hij eet steeds meer hoewel avondeten nog niet echt favoriet is. Maar we bieden het elke avond aan, evt. met een beetje fruit gemengd. Ik hoop niet dat het tekenend is voor later, want met Femke hebben we niet echt te klagen, die eet veel (wel vooral nederlandse keuken) en probeert ook wel eens iets wat ze niet lustte. Nou ja, blijven proberen ;-) Ik heb wel het idee dat hij niet zo hard groeit nu. De groeispurten zijn voorbij. Ook wel even fijn als hij niet gelijk zijn kleertjes uit groeit. groetjes

@ supertje echt spannend weer he maar dit zit echt wel goed, zo grappig dat je oudste aangaf wat er nu plaatsvind!  Hoe bijzonder is dat?!! Maandag hoop ik vanuit mijn tenen op goed nieuws het is je enorm gegund meid!

@wenser Jeeee je hebt vakantie! Wat fijn dat Hidde het zo goed doet! En respect hoor dat je nog steeds bv geeft, ik ben niet echt een doorzetter geweest daarin...bij de volgende baby ga ik het nogmaals proberen  :)

Lekker genieten van het 3 wk niets moeten!

@sparkle Hoe gaat alles bij jou? Doet Naomi het goed? Wat is het eigenlijk voor weer bij jullie? Hebben jullie nog vakantie plannen??

@huize Jansen.... Alles gaat eigenlijk goed! Dani groeit goed, eet lekker fruit en groente,  slaapt goed,  ontdekt steeds meer lees gillen want dat vind mama zo leuk  😂

Ook lichamelijk gaat het ineens stukken beter en ik heb nu nog tot 7 augustus vakantie,  daarna ga ik rustig starten met cliëntenroutes. Weer in een opbouwende fase, 3 x pw 1 uurtje....er zijn echt nog wel dagen dat ik pijn heb en niet goed vooruit kan maar ik wil nu vooral vooruit! Ook omdat ik graag nog snel een derde wil dan moet mijn conditie ook ff wat beter zijn 😃

Met Jill gaat alles ook goed! Die gaat na de vakantie naar groep 5 alweer...wat groeien ze toch snel he... ow wat betreft wel of niet goede eter... Jill at alles eerst!  En die zeurt nu al jaren iedere avond wat er op haar bordje ligt... dus het is vast geen voorbode wenser hahahaha 😝

Groetjes liefs

Annemarie

@annemarie. Zag ergens bij een andere reactie dat je licht positief had getest en later negatief. Een vals positieve of misschien reactie van een eisprong ?  Daar test ik ook wel eens positief op. Ik dacht dat je eigenlijk nog een maand moest wachten? Nou ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@supertje

Ja klopt!  Dat weet ik dus niet precies, ik heb gelezen dat een zwangerschspstest niet positief kon testen op een eisprong maar begin nu dan wel na te denken dat het toch kan? Ik heb ruim een week licht positief getest terwijl de ovulatietesten negatief waren.

Officieel zou ik tot 26 aug moeten wachten ivm met de keizersnede alleen heb ik zo'n sterk vermoeden dat ik anders weer naast de pot pies dat we vast begonnen zijn, maar niet echt obsessief zeg maar meer zo van we zullen zien en vrijen wanneer we er zin in hebben ipv moeten ; -)

Ondertussen nog niet ongesteld ik word daar zo sago van! Zet gewoon door denk ik dan pfff vorige maand ben ik echt 10 dgn lang heftig ongesteld geweest, was ik erg blij mee ik denk hoppatee schoonmaak daar van binnen prima. Toen dat stopte was ik 3 dgn weer niet ongesteld en toen weer 2,5 dag wel toen weer 4 dgn niet en toen weer 2 dgn wel daarna stopte het tot 3 dgn geleden...toen bruin verlies en dat is nu weer weg *zucht*

Geen pijl op te trekken...

Ik hoop nog steeds dat het doorzet ik bel morgen wel ff de HA vragen wat ik moet doen. Ze zijn bij ons absoluut niet snel met een bloedtest namelijk...

Ach ja zo modderen we weer aan hahaha blijf positief want het is nog kort na mijn bevalling dus komt goed!

Ik las dat jij weer bloedverlies had?? Godsamme wat is dat toch zenuwslopend dan  😥

Volgende week een echo he? 7 aug meen ik te hebben gelezen?

Liefs

Ja meid, na een bevalling en met PCO, valt nergens een peil op te trekken. Dat is nou zo kl*te. Anders even een belletje naar de gyn? Misschien dat die sneller bloed laat prikken?

Gelukkig is het bij een beetje roze en bruin verlies gebleven gisterenavond. Nu niks meer. Ik mag morgenmiddag voor de vroege echo.

Nou idd valt echt geen peil op te trekken en dat wist ik wel ergens had stiekem anders gehoopt  :)

Ow gelukkig morgenmiddag en nog beter dat het roze/bruin verlies gestopt is! Ik hoop een fantastisch berichtje te lezen morgen 😍

Ja ik ga de gynaecoloog bellen is misschien niet eens een verkeerd idee!  Thanks!!

Xx

Hier ff kort: de afgelopen 3 weken heerlijk weer gehad!
Morgen vertrekken wij voor een weekje vakantie, dus even de laatste dingen af ronden... Het is echt heel druk geweest de laastste tijd, dus fijn om even samen als gezin op vakantie te gaan!
We zijn sinds Aaron een baby was (4 jaar geleden) voor het laatst echt als gezinnetje op vakantie gewest, dus kijk er echt naar uit!

Geniet ervan sparkle!

Zoals verwacht, een week teruggezet met de echo. Maar er is wel een zwangerschap te zien. Over 2 weken weer een echo.

Terug
Bovenaan