Zo he, even tijd om wat uitgebreider te antwoorden. Zit af en toe tijdens het kolven op mijn telefoon te loeren, maar daar is reageren echt een crime. 's Avonds ben ik vaak moe of bezig, dus kom nauwelijks aan computeren toe. Ik ben echt zo blij voor je supertje. Ik had echt een voorgevoel, voor wat t waard is natuurlijk. Hier nog 1 dag voor de vakantie. Man wat verheug ik me erop. Naast tijd om bij te komen (de nachten zijn nog steeds pittig), lekker qualitytime met elkaar. De werkweken zijn vooral 'overleven' dus dan is het fijn om even tot rust te komen. 2 weken thuis en 1 week Landal, helemaal fijn. Hidde doet t goed, hij eet steeds meer hoewel avondeten nog niet echt favoriet is. Maar we bieden het elke avond aan, evt. met een beetje fruit gemengd. Ik hoop niet dat het tekenend is voor later, want met Femke hebben we niet echt te klagen, die eet veel (wel vooral nederlandse keuken) en probeert ook wel eens iets wat ze niet lustte. Nou ja, blijven proberen ;-) Ik heb wel het idee dat hij niet zo hard groeit nu. De groeispurten zijn voorbij. Ook wel even fijn als hij niet gelijk zijn kleertjes uit groeit. groetjes