Esk, Yndew & Wenser

Je Supertje,  weer zo spannend. Maar t zou kunnen toch als je rekent dat week 3 tot 4 weken duurt?

Oh Annemarie wat een bijzonder nieuws. Zou toch (te) gek zijn als je eerst 3 jaar bezig bent en dan al zo snel weer. Ik hou jullie in de gaten meiden!

Wij gaan 28 aug voor een informatiegesprek voor eiceldonatie voor mijn zus. Die is onvruchtbaar en ik wil als donor dienen voor haar. Ik ben benieuwd en ook vind ik t spannend. Eerst maar eens goed laten informeren. Sowieso zolang ik BV geef, zal t niet kunnen denk ik.

Gaf jij nou ook nog BV Annemarie? Dan zou een zwangerschap nog bijzonderder zijn!

Sparkle: Hoe was de vakantie?

Groetjes en sterkte allebei met de spanning.

Van de week weer veel bloedverlies gehad en wat stolsels. Echo liet een vruchtzak van bijna 6 weken zien, maar nog geen foetale delen. De 24e terug komen. De gyn schat de kans dat het goed gaat, in op 20%. Gezien mijn voorgeschiedenis. Dus hopen en bidden maar weer.

Supertje, wat een verdrietig nieuws weer. Ik hoop t allerbeste voor je.

Ik heb mijn verhaal bij verlies en verdriet gedeeld...

Oh lieve supertje, wat vreselijk nieuws. Het is niet eerlijk. Wat een ellende. En voor je lijf ook. Ik hoop dat jullie je er doorheen kunnen slaan. Maar dat zal steeds moeilijker worden, kan ik mij indenken. Al zolang bezig en zulke heftige dingen. Meis ik leef met je mee, ook al is het nu al weer vier dagen later dat ik het lees.... Sterkte.

Ik kan deze wel beter accepteren dan de vorige. Dit kon niks worden. Het was alleen een grote vruchtzak. Droom valt net zo goed in duigen, maar ik vond het bij de vorige zo erg dat ik vloeide terwijl het hartje bleef kloppen.

Ja dat is inderdaad wel anders, maar desalniettemin net zo verdrietig. Of nog meer, omdat het al de 5e keer is.

Ik kan mij voorstellen dat de moed je zo in de schoenen zakt en je een evt. positieve test niet meer gelooft.

Duimpjes gaan weer aan voor jou: voor een goed herstel, goede verwerking en toch hopelijk alsnog een wondertje

Lieve Supertje...wat een teleurstelling weer...
Er valt niet veel te schrijven. Wens je sterkte om dit ook weer een plekje te kunnen geven...
*cyberhug*

Terug
Bovenaan