Esk, Yndew & Wenser

Thnx voor de duimpjes en hugs. De teleurstelling is wel groot. Hoop dat we ooit nog een 3e wonder mogen krijgen. We gaan straks na de eisprong pregnyl bij spuiten. Clomid enz heeft niet zoveel zin, omdat ik nu zelf een eisprong heb.

Al weer een tijd hier niet gekeken! Hoe gaat het nu met allemaal..?
Supertje...kom je weer een beetje op krachten?

Wenser & Annemarie, hoe gaat het met de kleintjes?

Hier vandaag een of andere vreemde 'ziekte' bij beide meisjes..Overal kleine stippels op gezicht en ruggetje...Lijkt veel op de 5e of 6e ziekte.

Hier lijkt de zomer ook een beetje aan zn eindje te komen. T wordt alweer hard kouder, nadat we een hele warme week hebben gehad, begint het echt een beetje op herfst te lijken.
Afgelopen week ook de mais er al af gegaan, vind ik altijd n beetje triest, dan lijkt de zomer echt voor bij te zijn.

Kinderen zijn afgelopen week voor het eerst naar school gegaan.
Aaron 1 morgen en Abigail 1 morgen. Aaron zou al wel aan meer toe zijn maar zo werkt het systeem hier nu eenmaal niet.

Volgend jaar al met de bus mee, vind het al spannend genoeg ben blij dat ik hem lekker nog even bij me mag houden ;-)

Naomi doet het verder goed. Laatste keer bij de dokter (1 maande geleden) 7900 gr. Ze is een heel tevreden en lief meiske. En sinds vorige week schuift ze over de grond overal naar toe.

Hallo dames!

Ik kon dit topic weer eens amper vinden!

@supertje fijn dat je dit beter kan verwerken,  toch vind ik het ook gruwelijk oneerlijk voor je  *knuffel*

@wenser en sparkle

Geen zwangerschap nog ik ben toen gewoon ongesteld geworden  :) in oktober gaan we ons weer melden in het ziekenhuis dan starten we met iui...jammer dat het niet vanzelf gelukt is maar ach ik zie het niet als falen het is nou eenmaal zo.

Borstvoeding geef ik al even niet meer lieve wenser,  vanaf dat Dani 1 mnd was ben ik gestopt. Heb er nog wel eens spijt van maar ik zie ook de vele voordelen hihi

Met Dani gaat alles supergoed!  Ze is 26 september al weer 7 maanden wat gaat het toch hard he....de laatste keer 20 aug was ze 69 cm en 9480 of zo ik weet het niet uit mijn hoofd,  wel dat ze met haar lengte ver boven de groeicurve ligt en haar gewicht is nu net de bovenste lijn gepasseerd..

Dus ik hoop dat ze niet gaan mekkeren bij het CB.

Sparkle wat grappig dat het bij jullie zo anders werkt dat systeem!  Ik zit dicht tegen België aan daar gaan ze dan met 2,5 naar school wij als hollanders mogen dat ook doen dat kost je niks voor de school en €0,80 per 30 min bso scheeld heeeeel veel met ons!

Fijne zondag dames

Xxxx

Zo wat een dames. Hidde is bijna 9 maanden en woog afgelopen maandag 9 kilo en een paar gram, 75 cm lang. Hij is in verhouding afgevallen, maar zit keurig op de groeilijn. Een borstvoedingscurve noemde ze het ;-)

Inmiddels heb ik de knop omgezet en geef toe aan de nachtvoedingen van Hidde. Ik heb er enorm veel over gelezen en het is eigenlijk toch wel normaal dat baby's en zeker BV-baby's nog langer 's nachts drinken. Nu is het al een aantal nachten 1 of 2 x komen en dan na de voeding weer in slaap. Kost me een kwartiertje en je moet even uit je diepe slaap, maar anders zijn we uuuuuren bezig. En Fem iedere keer wakker, dat kind liep met wallen tot haar kin. Ik hoop dat het op een gegeven moment vanzelf minder wordt. Maar zolang Hidde daarna weer snel slaapt vind ik t te overzien.

Supertje, hoe is het nu met je en met je herstel? En hoe gaan de boys? Geen ziekenhuisbezoekjes meer nodig? Ik vind het allemaal zo naar voor je. Sterkte.

Annemarie: jeetje spannend al weer IUI. Ben benieuwd hoor.

zo hee... knap hoor Wenser...maar als dit zo voor jullie beter werkt, moet je het vooral lekker doen. Is ook wel lekker voor m als je overdag niet altijd bij m bent en het dan nu op deze manier op lost!

Naomi is zo'n makkelijk kind, ook nog steeds aan de bv, maar slaapt gelukkig al lange tijd door....ze groeit nu gelukkig ook niet meer zo hard in verhouding. ;-)
Ze kan nu ook zitten, wat wordt ze ineens hard groot! heel de kamer door en al lekker zittend spleen.

Sow wenser wat een mooi gewicht van Hidde

:-d

Knap hoor dat je nog bv geeft en de nachten poee respect!

Sparkle wat goed van Naomi!  Dani probeert te zitten vanuit liggende positie of buggypositie ik moet dan zo lachen want ze oefent hard maar ze is nog te jong om te zitten hihi

Ja idd spannend weer iui,  ik ben nu ongesteld gewoon precies op tijd dus wie weet nog voor oktober  : -)

Liefs

Whahahah ik ga een keer een midweek met vakantie en ineens weer druk hier. Heel vreemd ook wel. Een van de eerste keren dat ik overtijd was en licht positief testte was tegelijk met jou Sparkle. Ik noem het nog steeds vals positief toen bij mij. Lichamelijk heb ik even geen idee waar ik sta. Ik heb maandag nacontrole. Dan is de curettage 5 weken geleden. We gaan waarschijnlijk de eisprong in de gaten houden en daarna pregnyl bij spuiten. Ik heb nu 5 miskramen gehad. Die waren allemaal zonder hormonen. De jongens waren allebei met hormonen. Maar omdat ik nu wel zelf een eisprong heb en het 2 keer kort achter elkaar gelukt is om zwanger te worden, wil hij proberen dat mijn lichaam een extra signaal krijgt om hcg aan te maken.

Met de jongens gaat het goed. Lekker weer in het ritme ( zelfs op vakantie!) De jongste laten we al een paar weken 's nachts niet meer plassen en nog geen ongelukje. Hij moet in december wel terug naar de kinderarts voor verder onderzoek van zijn darmen/ontlasting. Poept gemiddeld 2 keer in de week normaal en de rest is waterdun. Klaagt erg veel over buikpijn. Heeft het CMV virus gehad en als ik besmet ben geweest dan kunnen die miskramen daar ook door gekomen zijn. Maar dat overleg ik maandag wel. De oudste moet eind dit jaar op controle in Rotterdam voor zijn schedel. Maar doet het erg goed op school. Hij zit nu in groep 1 uiteraard maar school wil hem testen of hij groep 2 al aan kan. Hij doet al opdrachten groep 2 voor een gedeelte. Hij kent alle letters en cijfers en schrijft zijn eigen naam. Snotneus is 4,5 jaar oud.

Wat leuk om te lezen dat ze het allemaal zo goed doen. En wenser, na 3 jaar gaat ons draakje ook eindelijk door. Dus er is hoop hahhaha.

Sparkle, even een brutale vraag hoor, maar zou jij er nog 1 willen? Ik ben weleens bang als er een derde hier mag komen dat ik misschien nog een 4e wil ook. We hebben (de gyn, ik en mijn man) besloten dat 38 jaar voor mij de limiet is. Maar zou het niet altijd blijven kriebelen ?

@annemarie. Ik hoop van ganser harte dat je snel zwanger mag worden met IUI. Wat fijn dat je nu wel zelf een cyclus hebt zeg! Dat is even wennen he hahahaha.

Terug
Bovenaan