Esk, Yndew & Wenser

He shit meid, we hadden het zo gehoopt voor jullie....weet je zeker dat je nog meer iui wilt doen? En niet meteen door naar de ivf? Wat raden ze in het ziekenhuis aan?
Bij ons hebben ze ivf in combi met icsi gedaan. Ik heb er nooit zo over nagedacht zoals jij bij ons kon het ook niet anders omdat bij mij eifol niet zo goed waren. Ik hoop iig nog steeds dat jullie snel zwanger mogen worden.... WEet maar al te goed dat teleurstellende wanhopige gevoel :-(

Hoe is het met jou sparkle? Het al een plekje kunnen geven? JE komt als een hele sterke vrouw over...

Hier alles goed, mijn broer en schoonzus verwachten hun 2e kindje, en moet zeggen valt me zwaar, wij hebben zolang erover gedaan en zij zij is meteen zwanger begrijp me niet verkeerd vind het echt heel fijn en leuk, maar het is en blijft moeilijk om te zien hoe snel het soms gaat en laconiek mensen eroverdenken dat doet zeer ze is nu 8wkn vandaag heeft ze de echo en mn neefje is pas 1 geworden ze heeft volgens mij 1 maand echt geprobeerd. Echt het blijft pijn doen weet neit hoe jullie dit ervaren?

Ga zo Finn eruit halen want yes we hebben tenminste 1 uitslaper hahhaha

Hi Wendy,

T gaat hier goed...steeds beter eigenlijk...moet zeggen dat ik me de laatste tijd niet echt sterk voel/heb gevoeld.
Er waren best veel dingen bij elkaar, waaronder de miskraam die voor stress hebben gezorgd.
Heb nu t gevoel dat alles weer een beetje meer zn gangetjes gaat. Merk dat ik dat erg nodig heb om een beetje tot rust te komen.

Kan begrijpen dat het moeilijk voor je is om te zien dat mensen zo snel zwanger zijn. Vooral als ik mensen in mijn omgeving zie die het de normaalste zaak van de wereld vinden vind ik het moeilijk. Bij ons is het omgekeerde wereld geworden. Hebben we voor Aaron bijna 3 jaar moeten wachten mijn laatste 2 zwangerschappen kwam onverwachts al binnen een aantal maanden!
Maar voor iedereen is het weer anders...Het zal voor haar misschien niet altijdmakkelijk zijn..ook straks, als ze ziet hoe druk het kan zijn. Hopelijk kunnen jullie elkaar steunen op jullie eigen manier.

Lekker he kindejs die uitslapen. Aaron kan heerlijk uitslapen ...maar Abby weer niet ;)

groetjes!

Fijn om te lezen dat het bij jullie beiden goed gaat dames. Hier geen uitslaper helaas.
Wendy: het doet bij mij sowiezo pijn want ik zit er weer middenin natuurlijk. En ik weet ook zeker dat ik deze pijn niet meer zal vergeten, ook niet over een paar jaar.

Ze raadden bij ons ook al IVF aan idd. Maar we willen denk ik gewoon de 6 pogingen vol maken. Elke kans is er weer één en als IVF mislukt is het definitief.
Wenser

IUI is gelukt. We hebben geen echo meer gehad, maar ik vertrouw er maar op dat er 2 of 3 eitjes gesprongen zijn. Mijn man had iets minder goed zaad dan de vorige keer, maar wel binnen de marges.
En nu maar weer afwachten. De afgelopen dagen een paar keer krampjes gehad, dus wie weet...

Vandaag thuis met een zieke Fem, tenminste o 12 uur wordt ik afgelost en kan ik nog even thuis werken. Wel even lekker om rustig op te starten,want de vorige week was hectisch met 5 ziekenhuisbezoeken +3 avonden en de hele zondag van huis weg +een dramatische nacht vannacht. Loop een beetje op mijn tandvlees ;-(

Wenser

Fijn...! Nu maar weer afwachten....zo te horen houd je jezelf iig wel bezig ;-) Al blijft het toch de hele tijd door je hoofd spoken!

Heftig zeg...al dat gedoe aan je lijf ook....
Beterschap voor jullie kleine meid...'t is the season voor alle griepjes en ziektes helaas...hier nog rustig nu, maar Aaron moest wel erg vaak naar de wc vandaag...hoop dat het een beetje koest blijft ;-)
Hoop dat jij ook even lekker bij kunt slapen!!

liefs!

Hey Wenser...

Hoe lang moet je nog wachten tot je testen mag??? Ben zo benieuwd!

Wij hebben trouwens iets heel leuks...we vertrekken maandag via een last-minute boeking naar Jamaica for 5 dagen!!! Alleen mn man en ik...dus heel spannend hoe het zal gaan met de kids...(en vooral hoeveel ik ze ga missen ;-)).

groetjes!

Wat heerlijk, echt even eruit. Goed voor jullie. Het gaat vast goed ;-) Fem is ook al eens een lang weekend bij mijn ouders geweest. Elke dag even bellen dat wel ;-)

Ik mag donderdag pas testen, duurt nog even. Nu heb ik ook nog pregnyl in mijn lijf, woensdag gespoten. Dus dat beïnvloed een evt. test.

Geniet ervan. En hopelijk heb ik goed nieuws als je terugkomt.

Wenser

Terug
Bovenaan